email en/of pb

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 28, 2010, 21:26:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gewo

Bas,

De enige mogelijkheid die ik heb bij 'my messages' is Read message of send message.

Meer smaken staan er niet.

A{b}r{a}xa{s}

dat klopt...kies een van die 2....en dan als de pagina ververst is en je een ander scherm heb, verder zoals ik beschreef

harlin

Dit zijn mijn smaken aan de linkerkant:
Vliegvissers.nl » Personal Messages » Manage Labels Messages New Message
Inbox
Sent Items
Actions Search Messages
Prune Messages
Preferences Manage Labels
Manage Rules
Change Settings
Capacity:
3 messages, 3% full.
Manage LabelsFrom here you can add, edit and delete the labels used in your personal message center.
Label Name   
You currently have no labels setup!

 

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Gewo

Maar even nieuw bericht.

Het werkt wel Bas. Mijn berichten zijn bewaard.

Alleen is het euvel wat ik nu net pas zag is dat ik eerst 'my messages' moet openen en dan in een menu kom waar messages staat. als ik daar dan op klik er weer een menu tevoorschijn komt.

Het is dus omslachtig maar het werkt wel.

A{b}r{a}xa{s}

klopt....het is 1-2 keer extra klikken ,
maar je kunt nu in ieder geval je verzonden berichten weer zien...daar ging het om he :-)

Gewo

Klopt Bas.

Echter ik ben 'blij' dat ik dit kleine 'probleempje' heb aangekaart. Er zullen meerdere mensen zijn die problemen hadden/hebben met de optie 'my messages.'

Enwel gewoon als je maar twee mogelijkheden hebt om aan te klikken in eerste instantie. Je ziet daar niet staan Send messages dus denk je al snel dat iets niet werkt.

A{b}r{a}xa{s}

Wat ik daarstraks al in een ander topic ergens zei, bij vragen, gewoon stellen, voor mij is het ook soms nog zoeken, maar het meeste weet ik gelukkig aardig te vinden.
Door de vragen hier te stellen wordt de helpdesk straks een 'echte helpdesk' wanneer weer iemand hetzelfde probleem heeft.