email en/of pb

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 28, 2010, 21:26:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

kunnen jullie me aub even een emailsturen via het forum..

en wat priveberichtjes ook aub

A{b}r{a}xa{s}

en hier even op reageren aub...iemand

gerrit

bas heb je  hem al
grrrrrrrrrrrrr gerrit

A{b}r{a}xa{s}

smileeeeeeeeee
heb hier effe een kippevelmomentje :-)  ::jumpers::

A{b}r{a}xa{s}

oke..thanks gerrit en maurice !!!

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

wordt gelukkig weer nachtje in bed slapen ipv achter de pc aanklooien zoals het er nu naar uit ziet :-)

A{b}r{a}xa{s}

lol..zie nu ook wel in ene een foutmelding...maar dat is er 1 die ik een stuk liever zie dan die ik eerst kreeg :

Apply Filter: Only show the error messages of this URL
http://www.vliegvissers.com/SMForum/index.php?action=emailuser;sa=email
Apply Filter: Only show the errors with the same message
You must enter something in both the subject and message boxes

was nu alleen maar kwestie van dat iemand een lege email wilde versturen

gerrit

weltrusten dan maar bas
word zeker een winter slaapje ;D ;D ::jumpers::
grrrrrrrrrrrrrr gerrit

test

nu nog even testen of er ook bij nieuwe registratie een email verstuurd wordt....

A{b}r{a}xa{s}

yeah, dat werkt ook

test has just signed up as a new member of your forum. Click the link below to view their profile.
http://www.vliegvissers.com/SMForum/index.php?action=profile;u=140

Regards,
The Vliegvissers.nl Team.


A{b}r{a}xa{s}

Gerrit & Maurice, nogmaals bedankt voor het helpen testen !

Pak van mn hart, want ik voorzag een hoop ellende voor vannacht als ik met de oude back-ups aan de gang had gemoeten

Gewo

Bas,

Waar kan ik mijn verzonden pb/E-m terug vinden.

Ik heb gereageerd op een mail van Hendri, geeft aan dat het verzonden is maar ik kan dat niet controleren.

Sieger

#13
Quote from: Gewo on January 03, 2011, 21:19:38
Bas,

Waar kan ik mijn verzonden pb/E-m terug vinden.

Ik heb gereageerd op een mail van Hendri, geeft aan dat het verzonden is maar ik kan dat niet controleren.

Deze lukt denk ik niet meer... Je moet bij het verzenden het vakje  "Save a copy in my outbox" aan vinken.....

Dit kun je ook standaard instellen onder: Profile> Modify Profile> Personal Massaging en dan dit vakje "Save a copy of each personal message in my outbox by default." aan vinken...


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Wat Sieger antwoord, daar kan ik niets aan toevoegen

Gewo

Sieger dat had ik gedaan alleen niet default in mijn profiel.

Alleen aanvinken werkt dus niet want 5 minuten geleden weer verstuurd en ik heb nog geen outbox. Zal het dus in mijn profiel moeten aanvinken.

A{b}r{a}xa{s}

In tegenstelling tot bij het oude forum, komen berichten die je verzonden hebt niet eerst in een 'out' box en als ze gelezen zijn in de 'send' box.
Je kunt dus niet 'checken' of iemand zijn berichtje gelezen heeft.

A{b}r{a}xa{s}

ehm.....'optie' :-)

je zou het berichtje behalve aan die ander, ook aan jezelf kunnen sturen, je kunt en privebericht namelijk aan meerdere mensen sturen.
Op dit manier heb je, als je er aan twijfelt, wel een check of het bericht verstuurd is.

Gewo

Bas,

Maar dan ontgaat mij even de hele functie van het aanvinken. Je geeft zelf aan dat er geen outbox is waarom wordt er dan gevraagd of ik een kopie in mijn outbox wil.

Je kan op deze manier dus nooit je berichten nakijken die je verstuurd hebt.

maurice

ben het wel met Gert eens.
ook al heb ik het aangevinkt kan nog geen outbox vinden.

mis de save en  outbox van het vorige forum wel.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

#20
op het oude forum was er een 'outbox' en een 'sendbox'. Had je een bericht getypt en op versturen gedrukt, dan kwam het in de 'outbox'. wanneer iemand het gelezen had kwam het in de 'sendbox'.

op het nieuwe forum komt een berichtje dat je typt en verstuurd in de sendmessages

dat is volgens mij toch het zelfde :-)

verschil is dat je niet die 'tussenbox' hebt dus je niet kunt zien of de ander je berichtje gelezen heeft.

verschil is ook dat als je niet aangeeft dat je je eigen bericht wilt bewaren, dat dat standaard niet gebeurd.
oplossing : steeds bij elk bericht even aanvinken dat je het bericht wilt bewaren. of, in de instellingen aangeven dat ze standaard bewaard moeten blijven.

zover wat betreft de 'outbox'

wat betreft het opslaan van berichten :
ontvangen berichten staan in de inbox....als je ze niet wist blijven ze daar staan.
maar om het overzichtelijk(er) te kunnen houden kun je bij de messages 'labels' aanmaken.
binnengekomen berichten kun je een label geven, waarna ze bij de labels ondergebracht worden.
je kunt op die manier meerdere saveboxes aanmaken.
nadeel : je kunt alleen aan binnengekomen berichten een label hangen en die 'in de label-boxen' opslaan.

A{b}r{a}xa{s}

'k zal nog eens op zoek naar naar een MOD/uitbreiding die de mogelijkheden met pb's nog verder uitbreid...geen idee of die er zijn :-)

Gewo

Bas,

Dat van de sentbox en outbox begrijp ik helemaal daar is het misverstand ook niet over.
De inbox is ook helemaal duidelijk alleen de beperking tot honderd berichten :)

Het probleem is dat ook als je aanvinkt dat je bericht wilt bewaren (save your message) je verzonden bericht niet wordt bewaard.

A{b}r{a}xa{s}

klik eens op 'my messages' :welke optie je daaronder kiest...read of send, maakt niet uit

scherm dat dan komt..staan er eens tel opties naast elkaar : messages - labels - actions - preferences
als je over 'messages' ga, komt er een drop down menu...
de onderste optie : send items

en tadaaaaaaaaaaa daar staan de berichten die verzonden zijn :-)
(tenzij je hebt ingesteld dat ze niet bewaard zouden moeten worden)

A{b}r{a}xa{s}

als bovenstaande niet klopt, dan werkt er iets niet...maar dan ben ik wel benieuwd of dat bij meer mensen zo is ??