Ook weer eens ge-emmer met photobucket

Started by Marco B, April 29, 2017, 15:01:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Marco B

Het werkt weer eens niet. Heb het al eens eerder gehad en toen de laatste flashplayer geïnstalleerd. Heb ik nu ook weer geprobeerd maar helaas.
Photobucket laadt niet en als het soms wel werkt kan ik geen foto's up-loaden.
Iemand nog ideeën hoe ik het kan oplossen?
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Gert

#1
Wel leuk gevonden, dat ge-emmer ;D

Maar ik heb het ff geprobeerd, ik gebruik altijd Mozilla Firefox ipv Internet Explorer, en zie hier het resultaat:


Edit op 12 juli: het resultaat is nu dus weg..... Photobucket heft de stekker eruit getrokken, tenzij je ervoor betaalt.

Menno_siemensma


Werkt wel, maar die img link niet nee, ik snap niet waarom die zo overbodig lang is, enige wat je nodig hebt is [img ] plak hier de direct link [/img ] Zonder spaties.
die hele url= bla bla img size tussen dit en dat, volledig overbodig. (dit is in chrome btw)
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Gert

O, zo doe ik het niet.
In Photobucket klik ik op "IMG" naast de foto - dan komt er in het veldje daarachter te staan "Copied"
En dat plak ik dan hier gewoon in het bericht.

goswit

Je had die vis beter via wifi kunnen verzenden ,dan door de kabel ts sturen . Was die niet zo beschadigd ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Marco B

Ik gebruik ook firefox Gert, dus dat is het probleem niet. Oude foto's plaatsen is ook geen probleem; ik kan niets meer uo-loaden. Alles blijft hangen op 90%  :'(
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Menno_siemensma

Quote from: Gert on April 29, 2017, 17:55:10
O, zo doe ik het niet.
In Photobucket klik ik op "IMG" naast de foto - dan komt er in het veldje daarachter te staan "Copied"
En dat plak ik dan hier gewoon in het bericht.
Dan zie ik alleen een link en geen foto.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Gert

Quote from: Marco B on April 29, 2017, 20:39:45
Ik gebruik ook firefox Gert, dus dat is het probleem niet. Oude foto's plaatsen is ook geen probleem; ik kan niets meer uo-loaden. Alles blijft hangen op 90%  :'(

Ik had die foto vanmiddag ge-upload in Photobucket (ook al is het een oude foto  ;D)

Gert

Quote from: Menno_siemensma on April 29, 2017, 22:11:20
Dan zie ik alleen een link en geen foto.

Mmmm, is dus weer een ander probleem blijkbaar. Uploaden in Photobucket lukt jou nog wel?

Bone F

 ::zucht:: wanneer wanneer kunnen we nou eens gewoon rechtstreeks een foto plaatsen........

Wilco

Bone,

Ik snap je frustratie. Dat speelt bij meer mensen en ik kan je zeggen dat dit probleem serieus wordt genomen en Plantje is daar mee bezig. Dat staat bij hem ook hoog op de To do list.

Bone F

Ik weet het ik weet het maar ja ongeduldig he ;)

wh82

Dat photobucket nog bestaat bij een plethora aan extreem veel betere alternatieven is een enorm wonder. Om een paar te noemen:
En ga zo maar door. En dan toch nog photobucket kiezen...  ::slaugh:: Dat is voor de echte diehards. Je dagelijkse portie zelfkastijding, nu in een emmertje.. Kun je gelijk in overgeven.. Wat een stuk internet-archeologische ellende..

Gert

#13
Nou, het is denk ik wel gedaan met Photobucket  >:( :o
Als je op een forum een foto wil plaatsen moet je eerst een flink bedrag overmaken.
Ook alle foto's die er al op stonden staan nu op "zwart" - zie hierboven (eerste reactie in dit topic) voor een voorbeeld.
Beetje jammer. Omdat ik niet verwacht dat er ook maar iemand gaat betalen, draaien ze zichzelf de nek om.

Nieuwe foto's moeten we dus op een andere manier gaan plaatsen, maar het is wel jammer dat de oude nu helemaal niet meer te zien zijn.

Plantje, is er al een gebruiksvriendelijke oplossing om foto's te publiceren?

Groet,
Gert

jo flyfishing

Op je post of reply onder de kader waar je je tekst in typt op op het + icoontje klikken en je foto bestand toevoegen
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FSCHAMP

Inderdaad Jo, maar de foto's verdwijnen wel na enige tijd.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

gijsie20

Ik vind mijnalbum.nl erg makkelijk werken. Als je daarin op een foto klikt kan je een link selecteren en dan in je post plakken, gelijk klaar! :)

Menno_siemensma

Quote from: FSCHAMP on July 12, 2017, 18:17:13
Inderdaad Jo, maar de foto's verdwijnen wel na enige tijd.
Dat is bij bijna al die sites zo. beste gewoon een ftp service gebruiken waar je foto's naar de cloud upload etc. Dan blijven ze tenminste gewoon staan.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

jo flyfishing

Vroeger gebruikte ik een eigen server (thuis), maar dat heeft ook wat voeten in de aarde + een machine die altijd aan moet staan. wel leuk was te kunnen zien hoeveel keer een foto bekeken werd en of deze ergens anders ook gebruikt werd.

Ben toen overgeschakeld naar picasaweb, en dat ging goed, tot ze overgenomen werden door google, en de manier van gebruiken nogal veranderde.
Gebruik het (photos.google.com) nu nog, maar meer omdat ik er tegen op zie om naar iets anders over te schakelen, en eigenlijk verwacht dat google het te zijner tijd wel zal verbeteren.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

Mogge,

Het is weer eens bijzonder druk. Nieuwe klant, training enz. enz. Dus de schaduw website draait nu, maar daar ben ik nog aan het inventariseren welke mods (aanpassingen aan de standaard website) we echt nodig hebben en welke niet. Dat schiet niet hard genoeg op, dus ik ben ondertussen aan het zoeken naar een manier om hier op de productie website sneller die upload mogelijkheid toe te voegen.

Als het even kan wil ik niet van forum software wijzigen, want dat vraagt veel te veel test werk.

Work in progress...


Bone F

Quote from: Plantje on July 19, 2017, 09:11:50
Mogge,

Het is weer eens bijzonder druk. Nieuwe klant, training enz. enz. Dus de schaduw website draait nu, maar daar ben ik nog aan het inventariseren welke mods (aanpassingen aan de standaard website) we echt nodig hebben en welke niet. Dat schiet niet hard genoeg op, dus ik ben ondertussen aan het zoeken naar een manier om hier op de productie website sneller die upload mogelijkheid toe te voegen.

Als het even kan wil ik niet van forum software wijzigen, want dat vraagt veel te veel test werk.

Work in progress...

::duim::!

Plantje

Ik geef het alleen even niet zo veel hoop: https://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=555203

Oeps :(  Kan toch niet zo zijn, dat "gerespecteerde" forum software niet een aanpassing heeft om simpelweg een fotootje te uploaden?!? Anders ga ik het maar met trial and error proberen. En volgens mij kan ik ook de limieten van de huidige upload faciliteiten wat verruimen. Niet zaligmakend, maar het helpt wel

Plantje

Op de acceptatie test omgeving heb ik de limieten van het toevoegen van attachments verwijderd. Verder heb ik daar een nieuwe MOD toegevoegd die het mogelijk maakt de foto's in plaats van onder een topic als attachment gewoon in het topic te plaatsen. Nog niet perfect, maar veelbelovend!

Herman

Quote from: wh82 on June 06, 2017, 21:04:11
...
En ga zo maar door. En dan toch nog photobucket kiezen...  ::slaugh:: Dat is voor de echte diehards. Je dagelijkse portie zelfkastijding, nu in een emmertje.. Kun je gelijk in overgeven.. Wat een stuk internet-archeologische ellende..

Kun je nagaan hoe lang ik het al wel naar tevredenheid gebruikt heb.... opslag was al bijna vol, dus moet nu maar een nieuwe zoeken.
Dank voor genoemde alternatieven!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Plantje

Nog meer mensen die zin hebben om te testen?