Welkom Get!em

Started by Vliegvissers.nl Team, July 16, 2018, 22:03:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Get!em welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Get!em

#1
Al jaren in bezit van een #9 met grote streakers op snoek, meest in zomer.

Recent op zoek naar een reisset #5 voor forel, omdat in vele buitenlanden dat toch wel de standaard is als je een visje wilt vangen in de rivier ipv een spinghengel.

Vis verder vooral op snoek met spinhengel en jerkbait hengel. Voor de jerkbait hengel (15 grams..) speciaal streamers met twisters om mee te vissen.

Wilco

Get!em,

Graag ff voorstellen.Wel zo netjes.

mvg Wilco

Gert

Nou Wilco, volgens mij is dat toch wel iets van een voorstelrondje dat Get!em neergezet heeft? Niet heel uitgebreid, maar er zijn iets van 130 "members" met 0 postings!

Get!em, welkom hier.

Groet,
Gert

Get!em

#4
Quote from: Wilco on July 16, 2018, 22:33:01
Get!em,

Graag ff voorstellen.Wel zo netjes.

mvg Wilco

Well....   

Dank voor het welkom en de uitgebreidere vraag. Qua personalia:  Woonachtig in Randstad zuid, midden dertig en getrouwd.

Voor een verder onbeveiligd forum (geen ssl) met verouderde software (smf 2 jaar niet geupdate, captcha niet effectief niet werkend), is dat voldoende informatie op het net, voordat het onbedoeld ergens anders wordt gebruikt.

Elkaar leren kennen doen we aan de waterkant wel ;)

Get!em

Quote from: Gert on July 17, 2018, 07:47:18
Nou Wilco, volgens mij is dat toch wel iets van een voorstelrondje dat Get!em neergezet heeft? Niet heel uitgebreid, maar er zijn iets van 130 "members" met 0 postings!

Get!em, welkom hier.

Groet,
Gert
Thanks.  Ik neem altijd de moeite om even in een forum in te lezen en wat te posten.

Maar zie vorige post: ik ben huiverig op veel plekken veel info achter te laten, zeker als de risico's hoog zijn. Ik beheer ook zelf websites, dus weet wat voor moeite het is, maar weet ook wat de risico's zijn en hoeveel aanvallen er per dag zijn op een stuk standaardforum* als deze. (*er bestaan zelfs meerdere websites met publieke hacks en exploits voor deze (smfhacks.com , ook op facebook, en nog wel meer)).

Wilco

Quote from: Get!em on July 17, 2018, 13:51:09
Thanks.  Ik neem altijd de moeite om even in een forum in te lezen en wat te posten.

Maar zie vorige post: ik ben huiverig op veel plekken veel info achter te laten, zeker als de risico's hoog zijn. Ik beheer ook zelf websites, dus weet wat voor moeite het is, maar weet ook wat de risico's zijn en hoeveel aanvallen er per dag zijn op een stuk standaardforum* als deze. (*er bestaan zelfs meerdere websites met publieke hacks en exploits voor deze (smfhacks.com , ook op facebook, en nog wel meer)).

Ik vraag ook niet om je pincode. Nu weten we iets meer van je en dat is al voldoende. Het voorstellen is ook een beetje om te voorkomen dat er mensen zich aanmelden alleen om info te halen of iets te verkopen hebben. Hun vraag stellen, antwoord ontvangen en dan weer vertrekken.

welkom Get!em

Plantje

Quote from: Get!em on July 17, 2018, 13:38:28
Voor een verder onbeveiligd forum (geen ssl) met verouderde software (smf 2 jaar niet geupdate, captcha niet effectief niet werkend), is dat voldoende informatie op het net, voordat het onbedoeld ergens anders wordt gebruikt.
Die SSL zou ik vrij gemakkelijk aan moeten kunnen zetten. Eens een keer naar kijken... De forum software wil ik updaten, maar door jarenlang er stukjes tegenaan plakken kan ik niet zomaar een upgrade doorvoeren zonder functionaliteit die bepaalde leden belangrijk vinden te verliezen. De captcha ben ik wel benieuwd naar. Kun je me dat in een pb even toelichten?
Quote from: Get!em on July 17, 2018, 13:38:28
Elkaar leren kennen doen we aan de waterkant wel ;)

Lijkt me een goed plan!