Te koop : Visvijver De Eemhof

Started by Hajo, November 01, 2012, 11:26:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hajo

Ik zag gisteren een programma op de TV waarin werd gesproken met enkele oudere eigenaren van bedrijven die nu een probleem hebben, ze willen graag hun bedrijf verkopen maar door de crisis lukt dat niet. Eén van die personen van de eigenaar van De Eemhof, die heeft de zaak dus ook in de verkoop staan. Is dat niet iets als Vliegvissers.nl Clubvijver? ;D

Useless

Vast wel. Als we allemaal €5000 storten kom je misschien in de buurt, muv uitzetting enz  :). Gaat dus nooit gebeuren, denk ik.

Jasper

Staat al een tijdje te koop voor 1,6 miljoen. Jammer dat er geen supermarkt en basisschool vlakbij zijn...  8)

Arno

volgens mij is er wel een supermarkt in de buurt(vakantiepark de eemhof)
als je 9 ton bied kon je wel eens de nieuwe eigenaar worden van een schitterde visvijver.

Gr Arno


HappyFisherman

Net onder de matras gekeken, maar 0,9 euro komt dichter in de buurt dan 0,9 miljoen in die ouwe sok van me ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

bij

Je hebt verschillende manieren om een bedrijf te taxeren. Ik denk dat de vraagprijs wel reeel is maar dat de bank nu niet wil financieren. Dat merk ik ook in mijn huidige praktijk verkoop van bouwkavels.


Gert

#6
Quote from: HappyFisherman on November 01, 2012, 12:50:49
Net onder de matras gekeken, maar 0,9 euro komt dichter in de buurt dan 0,9 miljoen in die ouwe sok van me ;D

Bram, check ff of er geen gat in je sok zit ;D

En inderdaad: de Eemhof staat al een paar jaar te koop. Probleem met de financiering is dat je de helft contant moet betalen - daar krijg je geen lening voor. En dat heeft te maken met de onzekere inkomsten - en dat weer met o.a. de weersgesteldheid. Te warm: vang je niks, en komt er niemand. Te nat, te koud: komt er ook niet voldoende volk.

Maar als ik een vette prijs zou winnen ging ik er toch wel serieus over nadenken.

Ik hoop jullie binnenkort allemaal te zien  8)

Groet,
Gert

Arno

nog 9 dagen Gert.
moet je eens bereken hoeveel klanten van € 5 euro per uur je moet hebben om je lening te kunnen aflossen.
dan koop er niemand die vijver.

vliegvisgek

locatie is perfect maar de grond bijft altijd pacht he dat is denk ik probleem ook wel met verkoop eemhof kan contact ook ooit
stop zetten tja en dan heb je ???????

W3stland

Hij heeft ook heus wel geintresseerden gehad maar niemand krijgt het rond..
Idd die erfpacht he.. En t huis...
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

vliegvisgek

bekende van mij had intresse maar omdat de erfpacht erop zit zei hij en de bank nee
en 900.000 is dacht ik de prijs nu maar goed nog zat he effe lotto winnen leuk voor erbij te hebben haha

vliegvisserdorian

Als ik de nieuwjaars jackpot van de staatsloterij win dan heb ik wel geld maarja :(

John

Nou, mocht een loterij mij gunstig gezind zint kocht ik helemaal geen visvijver...  ::hellno::
Gaat een boel uurtjes inzitten voor klantenservice, uitzetten vis onderhoud etc.

Ga dan liever van dat geld ergens vissen... 8) 8)

ErickW

Ik heb de pegels ook niet, maar het zou wel mooi zijn als er een betrokken nieuwe eigenaar zou komen.

ben

@ ErickW , ben jij betrokken dan? en hoe ?

HappyFisherman

Quote from: John on December 06, 2012, 20:02:54
Ga dan liever van dat geld ergens vissen... 8) 8)

Ik hou me aanbevolen als vismaatje ;) 
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jasper

Voor dat geld koop je bijvoorbeeld ook een eiland op de Bahama's..... kun je elke dag vissen op bonemeun

Quote from: HappyFisherman on December 07, 2012, 08:24:30
Ik hou me aanbevolen als vismaatje ;)

maurice

mooi huisje aan de Kyll met een mooi stuk water erbij.
heerlijk vissen en genieten van het leven.

en nee geen dagkaarten alleen ik bepaal wie er mag vissen lijkt me heerlijk.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Quote from: maurice on December 07, 2012, 10:08:35
en nee geen dagkaarten alleen ik bepaal wie er mag vissen lijkt me heerlijk.

Voor jou geldt hetzelfde als voor John ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

GuusGeluk

At Ben: ErickW zegt niet dat hij betrokken is bij de Eemhof, alleen dat het mooi zou zijn als een betrokken persoon het zou overnemen. Op deze manier zou deze prachtige vijver (helaas te ver weg voor ons) in ere voort kunnen blijven bestaan....

ben

@ Guus Geluk, ja lieve jongen daar was ikzelf ook al achter hoor!!!

harlin

Quote from: speycast on December 07, 2012, 13:22:34
is inderdaad top om eigen stuk rivier te hebben

ik hoef gelukkig  niet zeer selectief te zijn   weinig vrienden en kennisen 

ach ja zo heeft mijn grote waffel dan toch voordelen

::top::  :-*
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN