Officiële aankondiging Binddag 2013 te Apeldoorn.

Started by Arno, September 30, 2012, 23:02:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wycher

Hallo Arno,

ik ben weer graag van de partij

mVG Wycher

Arno


Koen


Arno


A{b}r{a}xa{s}

gaat niet verkeerd, al meer dan 30 personen :) ::top::
beloofd weer een gezellige dag te gaan worden

golddigger

Ik zie dat Rob gaat dus zet mij er ook maar bij
Het was vorige keer erg gezellig
Bovendien wil ik wel weten wat er gebeurd met Bram en de teil bruine bonen ::)
Perry

Arno

Je staat er bij Perry.

Gaat gestaagd door mannen maar er kan nog veel meer bij dus kom maar op met die aanmeldingen.

Gr Arno

Christof van den Berge

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Arno


Inderk

Ik heb van Wim Alphenaar toestemming gekregen om tekeningen van hem te gebruiken voor een kleine handleiding voor beginners. Moet er nog aan beginnen, maar ben blij dat ik tekeningen mag gebruiken waar de verhoudingen van vliegen in staan. Dat is toch één van de belangrijkste zaken bij het vliegbinden.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


A{b}r{a}xa{s}


Arno

Het is zo mooi om te zien dat sommigen er nu al hartstikke druk mee zijn om straks goed beslagen ten tonele te kunnen verschijnen.
Ook jan heeft al een opzet in zijn gedachten hoe en wat hij straks op de binddag wil laten zien aan jullie.
super mooi, ga zo door.

Gr Arno

TuynmanM


Arno


TuynmanM

bedankt,lijkt mij erg leuk om dit een keer mee te mogen maken

Gr
Marco

DMeijer

Ben de laatste tijd niet op het forum geweest. En sinds een week of 2 weer met vliegvissen begonnen na een zomerstop. Voor degene die mij gemist hebben ... hier ben ik WEER!!!!!
Vandaag hoorde ik van Karel Gol en Inderk/Kermit dat er in januari weer een forum binddag is. Ik wil wel meedoen, maar onder voorbehoud, aangezien ik de eerste weken van januari een drukke agenda heb. En waarschijnlijk een keuze moet maken  :-[

Inderk

Ha Dick, wat is er nu leuker dan met ons mee te gaan naar de binddag?

Ach een stop hebben wij niet gehad toch?
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Arno

een stop komt er pas als we boven de 120 man zitten.
niet wat de ruimte betreft maar dan kan ik de ballen niet meer zo goed te gelijk warm hebben.

Je Staat er bij Dick M.

DMeijer

[off topic]
Nou Inderk/Kermit, ik heb mijn vistas voor vliegvissen sinds de forumdag in Tholen niet aangeraakt en vond daarin gisteren een vergeten broodtrommel. Ja met  iets wat op brood lijkt. en nee het leefde niet.  :o
Het was geen stop van de club maar persoonlijk een stop ... om verschillende redenen ... maar ondertussen wel zo nu en dan wat vermaakt met vissen met vaste stok en karperhengel, zie mijn Facebook-pagina.
voor wat betreft de binddag 2013, ik moet een keuze maken tussen 2 sociale activiteiten en het is geen kwestie van welke het leukst is. Allebeide leuk, maar anders. Pas later weet ik mijn definitieve agenda rond de 12e jan.

maurice

#69
 :-X
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Arno


Doema


Arno

Het gaat hartstikke lekker met de opgave's zo lekker doorgaan.
Je staat er bij Doema(henk)

Gr. Arno

Arno

Heren ik heb met mijzelf overleg gehad en ik vind dat dit jaar Fly en Spin de binddag mag opleuken met een stand
dus bij deze.

Verder kunnen je je nog steeds opgeven want het is nog lang niet vol.

Gr Arno


maurice

#74
 :-X
::bbq:: ::proost:: ::proost::