Sieger bedankt !! :)

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 16, 2011, 17:01:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Sieger heeft laten weten dat hij om persoonlijke redenen (voorlopig) zijn werkzaamheden als administrator op Vliegvissers.nl neer wil leggen.
Daar heb ik vanzelf respect voor en aanvullend daarop wil ik Sieger zeer hartelijk bedanken voor alle tijd die hij als administrator in het forum heeft gestoken.
Sieger, bedankt voor al je input, leuke topics en het werk als beheerder op het forum !!
Ik weet dat we je gelukkig als forummer niet kwijt gaan raken, dus spreken doen we elkaar zeker nog regelmatig.

GuusGeluk

Bedankt voor alle moeite......!!!

HappyFisherman

Thanks Sieger, zal geen gemakkelijke beslissing zijn geweest denk ik...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peterf

Sieger, bedankt dat je de ondankbare taak van moderator vervuld hebt, en dat naar mijn volle tevredenheid.
Ga de tijd die je eraan besteedde maar invullen met vissen en of binden.
Gr. Peterf

forel


Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Troutbuster

Sieger man!
Bedankt voor alles!
We spreken elkaar zeker nog
succes en de hartelijke groeten,
en natuurlijk een mooie kerst en een zeer gelukkig, visrijk 2012

Gr.

Jan
"Petri Heil"


Arno

na een laatste echte stuiptrekking van Sieger  nu terug treden als administrator(op je hoogtepunt afscheid nemen)vind ik jammer.
Maar we zien elkaar in Januari in ieder geval op de binddag in Apeldoorn.

Gr Arno

Jan Muisers


Bedankt, grote mensen manager.

Ok...je mag nu wel twee vliegjes bewaren. :P  (intern grapje)

Jan.


sebas-vh

Sieger, ik en vele andere forumleden zijn je ontzettend dankbaar dat je al zo lang de taak als administrator zo goed vervuld.
Je zal er vast een goede reden voor hebben om te stoppen, maar iig super bedankt voor alle moeite!! ::duim::
Gr Sebas

John

Bedankt Sieger!! Hopelijk mogen we nog wel genieten van je foto's en postings in de toekomst...

harlin

Bedankt Sieger,
hoop dat het een prettige reden heeft dat je het even rustiger aan doet.
Zo niet, dan wens ik je al het goede wat je nodig hebt.

Bij nader inzien wens ik je evengoed het goede wat je nodig hebt
en de lezers van deze topic ook.  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

marc

sieger bedankt voor al de tijd die altijd belangloos is het forum hebt gestopt.
hoop dat je ons niet helemaal verlaat en dat we mogen blijven meegenieten van je visavonturen.
geniet met volle teugen van je vrije tijd  :)
den kleine belg

Sieger

Dank je wel mensen!

De persoonlijke overwegingen waar Bas het over heeft hebben met name te maken met de situatie waar ik op dit moment op mijn werk mee te maken heb.... Er gaan er 2700 fte bij ons uit (dus in mensen nog meer...) en specifiek op onze afdeling 50% van de mensen... Een grote kans dat ik daar ook bij ben... De sfeer is op zijn zachts gezegd behoorlijk zwart en ik heb nu gewoon ff energie ergens anders voor nodig...   

Ik ga zeker niet van het forum af en blijf ook gewoon als Admin geregistreerd, maar ik zet de echte activiteit op dat gebied even op nul.....

Wil gewoon lekker vissen en lekker OH'en...

Uiteraard blijf ik mijn avonturen en foto's met jullie delen.... Dus niet weg , maar even wat minder....  :)


Sieger

peter

Sieger ik voel helemaal met je mee zit in dezelfde situatie als ambtenaar van Amsterdam na bijna 40jaar is er een reorganisatie en dan is er niet niet veel meer over balen.
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

mrproper

Hopen maar dat het los loopt daar .!!! Veel succes.!

jelle

Nou duimen maar Sieger en sla de negatieve energie van je af met de vliegenstok ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

BV

Sieger ,

Dat de zon vlug mag schijnen op de werk- en economische situatie in heel Europa.
Maar enkel positivisme  zal dat kunnen bewerkstellingen.

HappyFisherman

Afwachten, net zoals bij de vorming van een regering in Belgie ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

jelle

Quote from: HappyFisherman on December 16, 2011, 21:22:47
Afwachten, net zoals bij de vorming van een regering in Belgie ;)
dan word je gek anderhalf jaar wachten op zoiets
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Bert J.

Ik voel met je mee. Bij ons ook de derde reorganisatie. Al jaren in onzekerheid.
Zit ik er deze keer bij?
Gaat je niet in de koude kleren zitten!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

johannes

spannende tijden succes verder

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Useless

Sieger bedankt!
En voor wat het waard is: Zoals je weet heeft mijn werkgever ook na 38 jaar besloten dat ie het zonder mijn persoontje kan. Heb 3 reorganisaties overleefd en bij de 4e viel ik in de prijzen. Ik snap wat je bedoelt met de sfeer maar probeer er boven te staan anders "verzuur" je. En overigens, ik ondervind dat het leven zonder een betaalde baan ook heel erg leuk kan zijn. Heb net als jij net mijn eerste kleinkind gekregen en geniet er intens van, mede door de tijd die ik nu heb.
Kortom, ondanks dat het belangrijk is want je moet nu eenmaal eten,  het is maar werk en wat mij betreft absoluut niet het belangrijkste in het leven. Mocht het gebeuren, pech maar niet het einde van de wereld en zo niet: gewoon lekker doorgaan.
Geniet man en ik zie je de 14e,; lekker even bijkletsen.

Marksman

Bedankt Sieger, en weet dat het niet jou schuld is als je zonder werk komt te zitten dat scheelt een hoop stress.
Ben je aan de beurt laat het dan op je afkomen en probeer te genieten van je tijdelijke vrije tijd,
Dat doe ik nu ook sinds een week en ondanks dat dit best moeilijk is red ik dat best. (leuke hobby).

Sterkte.