even afwezig....

Started by A{b}r{a}xa{s}, March 13, 2011, 06:32:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

De komende dagen ben ik i.v.m. werk afwezig.
E-mails en privé-berichtjes ontvang ik wel (toch handig die moderne telefoontjes) maar uitgebreid op alles reageren is via een mobieltje toch wat onhandig.
Dus wordt a.u.b. niet ongerust wanneer ik minder snel dan gebruikelijk reageer op berichtjes.
Internetten en surfen via een mobieltje, dat blijft ik een ramp vinden, dus berichtjes op het forum plaatsen zit er een paar dagen niet in.
Tenzij ik toch nog ergens met een 'gewone pc' kan inloggen, dan probeer ik in ieder geval e-mails/privé-berichtjes zoveel als mogelijk te beantwoorden.

Geen medelijden a.u.b., ghehehe, want als ik echt niet reageer zou dat zomaar kunnen komen omdat ik ergens tot mijn middel in het water sta. :P

hendri

vertel, vertel, vertel, moet je weer helemaal naar schotland voor je werk?

maurice

ga je in slaap therapie Bas?

veel plezier dan maar Bas, voor je werk weg en mogelijk tot je middel in het water hummm
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

yep, ben paar daagjes overzee :)
maandagavond vertrekken, donderdag weer terug (dagje eerder dan in eerste instantie gepland)
en met wat mazzel kan er tijd gemaakt worden om nog even te vissen
(de 2 eigenaren van het bedrijfje waar ik moet zijn, zijn zelf ook 'hooked on the fly' & maken ook hengels) :)

...en met de vrijdag als 'rustdag' kan ik ook een poging doen om zaterdag richting Assen af te reizen.
Met de trein wordt dat een drama, 4 uur reizen tot aan station Assen... :(
maar misschien kan ik nog met iemand 'ergens in den lande' afspreken om een stukkie mee te reizen.
(wel zo gezellig en vast sneller dan het hele stuk met de trein doen)

maurice

veel plezier Bas.

en niet weer met een nieuwe hengel terug komen kerel
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

alleen als ik er 1 weet los te peuteren ;)

Inderk

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on March 13, 2011, 10:02:06
yep, ben paar daagjes overzee :)
maandagavond vertrekken, donderdag weer terug (dagje eerder dan in eerste instantie gepland)
en met wat mazzel kan er tijd gemaakt worden om nog even te vissen
(de 2 eigenaren van het bedrijfje waar ik moet zijn, zijn zelf ook 'hooked on the fly' & maken ook hengels) :)

...en met de vrijdag als 'rustdag' kan ik ook een poging doen om zaterdag richting Assen af te reizen.
Met de trein wordt dat een drama, 4 uur reizen tot aan station Assen... :(
maar misschien kan ik nog met iemand 'ergens in den lande' afspreken om een stukkie mee te reizen.
(wel zo gezellig en vast sneller dan het hele stuk met de trein doen)
Als je in Beilen uitstapt, dan kan je het laatste stukkie met mij mee reizen ;D  ;D
Maar er zijn volgens mij wel forumleden die jou eerder kunnen oppikken.
Maar een fijne reis toegewenst!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


peter

Geniet ervan je paar dagen eruit ,en denk erom als je gaat Waden er kan overal Modder zitten dus blijf niette lang op 1 plekkie staan HaHa
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

marc

he bas   :) :)
is dit alles geen geintje om hieraan mee te gaan doen   :-X :-X
http://www.youtube.com/watch?v=ChZSvFOrzmU&feature=related

grt marc

A{b}r{a}xa{s}

lachuh :)
maar... ik kom oorspronkelijk van 'boven de rivieren'....
dus carnaval 'zit' er bij mij niet 'ingegoten'