oktober forelstreamerdag en forelvissen bij De Ruigenhoek

Started by maurice, January 15, 2016, 09:16:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

forelstreamer en vissen De Ruigenhoek

ja, leuk lijkt me wel wat ik kom
16 (64%)
nee, kom niet
2 (8%)
misschien
7 (28%)

Total Members Voted: 25

Voting closed: February 29, 2016, 09:16:25

Troutbuster

Broeders!!

Zojuist 12 mooie prijzen opgehaald bij onze sponsor MegaFish te Roosendaal

Verloting na alle "feestelijkheden" ;D dus blijf ff hangen want het is de moeite waard!!

Van neopreen reelhoesje en hanennekje, tot Snowbee tas en Airflo sixth Sense lijn dus....

Vanaf 9:00 uur is de plas en de kantine open

Tot morgen ☼☼☼☼

Gr

Jan
"Petri Heil"


Koen


Gert


Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

markpiet

groeten van Mark
><((((0>

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

Jan & Jan bedankt voor het oppakken van deze hopelijk mooie dag.
Deelnemers veel plezier.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje


JB

Allemaal een fijne dag.
Moest zelf alleen afhaken  wegens een darmprobleempje  :-[
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Marco B

Vanmorgen even wezen kijken. Misschien niet heel druk maar zeker gezellig.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

merijn1982

Ben benieuwd hoe het was. Ondanks dat ik verplichtingen had en dus niet kon komen had ik vanmorgen vroeg en aan het eind van de middag ff tijd om te vissen. Beide sessie een snoek🖒
Tight lines!!

peterf

Quote from: merijn1982 on October 15, 2016, 17:29:51
Ben benieuwd hoe het was. Ondanks dat ik verplichtingen had en dus niet kon komen had ik vanmorgen vroeg en aan het eind van de middag ff tijd om te vissen. Beide sessie een snoek🖒

Ik ben gisteren geweest.
Met drie man 4 uur gevist en 2 stuks gevangen. Ik heb geblankt.
Waarschijnlijk heeft het meegespeeld dat de wind uit het oosten kwam.
De hele vliegendoos geprobeerd maar het mocht niet baten.
Ontvangst was hartelijk en het broodje bal prima.
Ondanks dat ik niets gevangen heb, is het toch een fijne dag geworden.

PdH

Ben net weer thuis. Forumdag was erg leuk. Bind les gehad van Jan Damman en Scaramouche.Lekker broodje bal van Rick. En paar uur kunnen vissen.  Helaas wel geblankt.Er werd niet veel gevangen had ik het gevoel als ik zo de vijver rond keek.Prima georganiseerd op een mooie plek. Jan en Jan bedankt. Jammer dat Maurice er niet bij kon zijn.   

::goodjob::
grtn, Peter.

RickB.

Mannen en Dame,

Bedankt dat jullie geweest zijn!!! Het was een gezellige groep vandaag!

Gr. Huyen en Rick :)

Scaramouche

Het was zeker leuk. Paar streamertjes gebonden, met dank aan e10 voor het aanleveren van wat extra bindmateriaal.
Vier uurtjes gevist, vijf keer tuk gehad maar geen aanbeet weten te verzilveren. Het weer klaarde misschien net ff te laat op om de vissen los te krijgen.

Nog even biertje gedaan na het vissen en toen weer huiswaarts. Tot een volgende keer zou ik zeggen.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

HappyFisherman

Even de kop leeg gevist. Het was geen forumdag, het was een vriendendag!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert


Plantje


Gert

Was zeker een leuke en geslaagde dag, ondanks het niet zo mooie weer en de matige vangsten.
Zelf maar 1 aanbeet gehad en die bleef helaas niet hangen.
Maar terwijl ik met John stond te praten, ving hij er 2 vlak voor mijn voeten.
Dit was de eerste, een mooie sterke "goudvis"



Bedankt voor de organisatie en de gezelligheid!

Groet,
Gert

HappyFisherman

Nee, maar daar was ik geloof ik niet de enige in! Marry wordt wel heel bedreven in appeltaart maken zo met al die dagen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Quote from: Scaramouche on October 15, 2016, 22:07:14
Het was zeker leuk. Paar streamertjes gebonden, met dank aan e10 voor het aanleveren van wat extra bindmateriaal.
Vier uurtjes gevist, vijf keer tuk gehad maar geen aanbeet weten te verzilveren. Het weer klaarde misschien net ff te laat op om de vissen los te krijgen.

Nog even biertje gedaan na het vissen en toen weer huiswaarts. Tot een volgende keer zou ik zeggen.
Bindmateriaal van E10??
Heb ik iets gemist??
Verder een mooi dagje
Top dat je er was Bram👍👍👍
Iederee bedankt voor de belangstelling
Maurice zijn initiatief was een vrienden feesje👌👌
Gr
Jan
"Petri Heil"


FrancoisCKX

Klinkt als een geslaagde dag. Dubbel jammer dat ik er niet bij kon zijn. Volgend jaar beter.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

vdKaa

Gisteren bij de dag in de Ruigenhoek geweest. Het was mijn eerste echte kennimaking met een aantal forumleden. Wat een gezellige groep vliegvissers is dat bij elkaar. Erg hartelijk ontvangen en ik kreeg niet echt het gevoel de nieuweling te zijn ::new::

Het weer speelde niet echt leuk mee maar gelukkig werd goed voor de inwendige mens gezord door Rick en Huyen ::goodjob:: In de ochtend was het vissen een koude bedoeling, maar gelukkig ving ik wel een leuk regenboogje. Hij zal ongeveer een goede 25 centimeter zijn geweest. Helaas had ik door het druilerige weer mijn camera niet bij me :-[

Daarna even, met een heerlijk broodje bal, opgewarmd bij de goed opgestookte houtkachel. De sfeer was goed dus het was geen straf om even binnen ze zitten. We waren echter gekomen om te vissen, en het weer was ondertussen iets beter geworden, dus toch weer naar buiten gegaan om m'n geluk te beproeven. In de middag heb ik alleen een losser gehad. Na het een en ander uit m'n vliegendoos te hebben geprobeerd heb ik verder niets weten te vangen. Er werd hooguit wat geknabbeld.....

Ondanks de lage vangst heb ik een erg leuke dag gehad. Het was reuze gezellig en mocht met een leuke prijs, een Hen neck, weer huiswaards gaan :D
Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid en graag tot een volgende keer!!

Groet,
Johan
Fouten zijn kansen om iets te leren

wh82

Klinkt goed! Balen dat ik t gemist heb (hoewel ik een prima dag had).
Zal jullie daar nog weleens tegen t lijf lopen.
@Gert, Mooie "goudvis", nog nooit gezien.

Toen ik er pas was (direct na de opening) was t 1 groot vangfeest. T weer werkte idd niet mee gisteren met die oostenwind, eergisteren heb ik ook geblankt (ovm).