Vanmiddag eindelijk mijn #2-tje uitproberen...?

Started by A{b}r{a}xa{s}, June 29, 2012, 07:30:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Dat is SPAM Jan  >:( ::spam01::

maar goed...kan er vast wel een vraag over bedenken ;)

(heb je last van de hitte ?? hihihi)

HappyFisherman

Kan niet Jan, elk antwoord daarop is correct ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen

ja het was inderdaad wel gezellig :) jammer dat we niks gevangen hebben, maar ik kwan hoofdzakelijk om ff de #2 te testen. Een heerlijk #2tje die TFO. Gooit net als mijn #4 dus er komt een TFO #2 :)

weerwolf

Ik heb nu een snowbee xs presentation lijn gekocht en dit is de eerste #2 lijn die er goed op gooit. Is wel een wf
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Koen

we hebben die XPS lijn geprobeerd en dat ging ook best aardig. Die lijn die Bas er nu op heeft zitten (A&M?) die gooit ook wel lekker :)

A{b}r{a}xa{s}

2 lijnen, A&M lijn werpt lekker op korte afstanden, Imago horizon lijn werpt lekker vanaf zo'n 10 meter

Koen

meh, vanwege erg lange levertijden in Belgie en Nederland (5 tot 6 weken) heb ik um bij BassPro bestelt in the USA. Nu is Fedex gewoon mijn pakketje kwijt ... Sorry meneer, we zijn op zoek, kan ff duren ...

A{b}r{a}xa{s}

aaii...balen, hoop voor je dat ze hem (snel) terugvinden

Koen

Ja anders wordt het wel een duur iets. Is het al, verzendkosten van Basspro zijn 45% van de verkoop prijs ...

A{b}r{a}xa{s}

pffffff, dan hoop ik voor jou dat de prijs voor de hengel daar dusdanig is dat het interessant bleef om hem daar te bestellen

Koen

hengel was 149 dollar, koker was 20 dollar. verzendkosten waren 70 dollar, handeling kosten (omdat ie langer is dan een bepaalde lengte) 20 dollar. Tis dat die levertijd normaal gespoken tussen de 7 en 10 dagen is anders had ik ut niet gedaan en wel even gewacht.

Om een of andere reden is verzenden van spullen vanuit de states erg duur.

Koen

BassPro gaat hem opnieuw versturen. Zal volgende week ergens binnen gaan komen ... als Fedex hem niet weer kwijt raakt :P

Gert

Quote from: Koen on August 18, 2012, 09:29:39
hengel was 149 dollar, koker was 20 dollar. verzendkosten waren 70 dollar, handeling kosten (omdat ie langer is dan een bepaalde lengte) 20 dollar. Tis dat die levertijd normaal gespoken tussen de 7 en 10 dagen is anders had ik ut niet gedaan en wel even gewacht.

Om een of andere reden is verzenden van spullen vanuit de states erg duur.

Koen, reken er ook maar op dat er nog 19% bij komt over de hengel EN de verzendkosten, en 10 of 15 Euro administatiekosten van de douane.
Of je moet wel hele erge mazzel hebben, want juist zo'n pakketje valt ze wel op natuurlijk....

Groet,
Gert

Gerrit72


Conclusie: Toch maar zoveel mogelijk bij onze sponsoren bestellen? ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Koen

Quote from: Gert on August 23, 2012, 12:30:06
Koen, reken er ook maar op dat er nog 19% bij komt over de hengel EN de verzendkosten, en 10 of 15 Euro administatiekosten van de douane.
Of je moet wel hele erge mazzel hebben, want juist zo'n pakketje valt ze wel op natuurlijk....

Groet,
Gert

De bedoeling was inderdaad dat ik bij een sponsoor hem ging bestellen, maar alle leveranciers in Nederland en Belgie hadden um niet op voorraad en voor iedereen was het 5 a 6 weken levertijd. Das gewoon te veel, want ga in begin september naar de Kyll.

Anyway, zelfs met het opnieuw versturen van Basspro is ie nog optijd, al is ie iets duurder. Nu hopen dat Fedex hem niet voor een 2de keer kwijt raakt :P

Koen

Godver eergister  briefje in de bus ik was niet thuis. Volgende dag zouden  ze langs komen. Niet gebeurd . Ik nu bellen. Ja meneer  lijkt er op dat  ie beschadigd  is ... ik ga nu dus maar gewoon bij hun langs om te kijken  hoe er het is. Heb basspro gezegd dat ze dehengel  in de koker moesten stoppen. Wellicht dat alleen die beschadigd  is.

Freek

Phoe je moet wat overhebben voor zoown hengeltje... :o

Koen

Ja nou. Laatste keer dat ik wat uit de states laat overvliegen   :P

Koen

ik heb um, ik heb um. alleen de doos was beschadigd/open gemaakt. niks aan het handje dus :) en geen invoerkosten etc :)

Gert

#119
Da's mooi dat je 'm dan eindelijk hebt Koen, maar wat beftreft die invoerkosten nog niet te vroeg juichen - weet ik uit ervaring :o.
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat er een paar weken later alsnog een rekening volgt.

Maaruh - zoals de titel van het topic luidt: Al uitgeprobeerd vanmiddag?

Groet,
Gert

Sieger

Ik ook, maar alleen met Fedexx... Met USPS tot nu toe direct een afrekening gehad...  :-\


Sieger

Koen

Quote from: Gert on August 31, 2012, 20:39:39
Da's mooi dat je 'm dan eindelijk hebt Koen, maar wat beftreft die invoerkosten nog niet te vroeg juichen - weet ik uit ervaring :o.
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat er een paar weken later alsnog een rekening volgt.

Maaruh - zoals de titel van het topic luidt: Al uitgeprobeerd vanmiddag?

Groet,
Gert

alleen ff op het veld, niet verkeerd :) ij gaat mee naar de Kyll volgende week :)