Ik mis eigenlijk een bepaalde vaste Topic/Groep

Started by tukkervantwente, March 15, 2016, 16:56:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tukkervantwente

Ik mis in dit forum eigenlijk een vaste topic/groep waar je je vangst van vandaag in kunt laten zien. Misschien staat het ergens wel aangegeven of kijk ik er overheen. Ik weet zeker dat deze ''extra'' groep goed bekeken zal worden want wat is er nog leuker op een forum dan een afbeelding. En lekker makkelijk voor iedereen kopje ''Vangst van vandaag'' en klik 

sjoerd

Dit is er al: vangsten van het seizoen 2016


jo flyfishing

Als je in NL vist toch. Staat in subforum Vliegvissen in.... / Nederland Algemeen.

Quote from: sjoerd on March 15, 2016, 17:06:23
Dit is er al: vangsten van het seizoen 2016
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

tukkervantwente

Idd als je goed zoekt als nieuwkomer en het forum doorspit, onder het kopje Nederland - Algemeen het is er maar tussen gestopt. Maar waarom niet helemaal apart op de frontpagina? Dit maakt het wat duidelijker en nodigt eerder uit om te posten. Ook om nieuwkomers eerder enthousiast te maken wat zoal de vangsten zijn met zo'n zwieper.  Maar misschien ben ik de enige die dat opvalt of gewoon te laat gezien. 

tukkervantwente

#4
+ waarom staat het onder Nederland algemeen? Veel vis met de vlieghengel wordt toch ook in het buitenland gevangen. Ik vindt de link niet gauw gelegd aan iemand die het forum net bezoekt en wat afbeeldingen wilt zien om dan onder het kopje Nederland algemeen te gaan zoeken. Dit kan veel duidelijker

En een aparte groep op de frontpagina heeft voordelen het trekt namelijk als een magneet. Je ziet bijv. staan onder de groep ''vangst van vandaag'' in overige zaken, met het topic ''dikke ruiser gevangen'' gevolgd door een foto, iedereen wordt geprikkeld om erop te klikken want je ziet het op de frontpagina al staan. Dit geeft reactie, mensen komen vaker terug en schept duidelijkheid. Nu moet je eerst kijken 4 bladzijdes verder van, is er nog een afbeelding gepost? nee helaas alleen maar complimentjes, jammer helaas geen nieuwe vangstenfoto's de laatste reactie was een complimentje.   

Gert

Misschien heb je een punt, maar er zijn ook kopjes per buitenland of clusters van landen.
"Wij" weten niet beter meer  ;)

goswit

Ik heb altijd begrepen dat bij Vliegvissers  vangsten bijzaak waren. :-\
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

BV

Het lijkt mij een logische volgorde dat iemand eerst een tijdje leest alvorens hij begint te posten.
Als je een week hebt mee gelezen heb je wel 5 maal het topic "vangsten" zien passeren...
Dan kan je denken, "goh, de volgende keer zet ik er ook wat"...

Mike

Quote from: goswit on March 15, 2016, 18:15:37
Ik heb altijd begrepen dat bij Vliegvissers  vangsten bijzaak waren. :-\

Dat is met name het geval bij vliegvissers die niet zo veel vangen  ;)
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

p.forel

Of bij vliegvissers waar het niet meer gaat om de grootste de meeste
Die kunnen zelfs genieten van de natuur  ;D

Kruijff

Ik vind het niet zo'n gek idee eigenlijk.... Maar ik vang dan ook niet zo veel met de "zwieper" :)
Gr Ed

Raymond

Is nou echt zo'n topic die mij geen ruk interesseert en waar ik ook nooit naar kijk. Laat maar mooi staan waar hij staat... ;)
::wtf::

goswit


Tukkeruittwente.

Als je 5 minuten de moeite had genomen om dit forum te leren kennen had je gevonden wat je zocht.  Zal je even helpen , boven in de menu balk staat je antwoord   FOTO`S . 243 stuks .
Verder weten wij nog steeds niet welke   eerste vliegvishengel je gekocht hebt , waar je in Jan 2016 , een vraag over gesteld hebt.
Verder ben ik ook benieuwd als verhuist bent van Medemblik naar Twente ,noem zomaar een plaatsnaam.
:-\
Met vriendelijke groet      Goswit.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

goswit


  MIKE.   ;D ;D ;D ;D

Ben het niet vaak eens met Meneer P. Forel, maar nu wel . :)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Raymond

Quote from: goswit on March 16, 2016, 11:11:19
  MIKE.   ;D ;D ;D ;D

Ben het niet vaak eens met Meneer P. Forel, maar nu wel . :)

Zo zie je maar, bij sommigen gaat het er nog altijd om wie de grootste p... in de broek heeft hangen...  ;D ;D ;D
::wtf::

Mike

Quote from: p.forel on March 15, 2016, 20:14:15
Of bij vliegvissers waar het niet meer gaat om de grootste de meeste
Die kunnen zelfs genieten van de natuur  ;D

Toch eigenaardig, ik ben helemaal niet zo´n multi-tasker, ondanks dat gaat het genieten van de natuur en het vangen van veel dikke vissen bij mij toch altijd prima samen  :P

Quote from: Raymond on March 16, 2016, 11:21:31
Zo zie je maar, bij sommigen gaat het er nog altijd om wie de grootste p... in de broek heeft hangen...  ;D ;D ;D

Ook eigenaardig, hoe je van vliegvissen en de natuur ineens bij p....s komt  ???
Hoe ging dat spreekwoord ook weer ?  Waar de mond van vol is...... ::nanana::
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

p.forel

tussen visser en vangert zit verschil  alleen snapt de visser dat en is de vangert daar niet toe in staat 😜

tukkervantwente

#17
Quote from: goswit on March 16, 2016, 11:08:01
Tukkeruittwente.

Als je 5 minuten de moeite had genomen om dit forum te leren kennen had je gevonden wat je zocht.  Zal je even helpen , boven in de menu balk staat je antwoord   FOTO`S . 243 stuks .
Verder weten wij nog steeds niet welke   eerste vliegvishengel je gekocht hebt , waar je in Jan 2016 , een vraag over gesteld hebt.
Verder ben ik ook benieuwd als verhuist bent van Medemblik naar Twente ,noem zomaar een plaatsnaam.
:-\
Met vriendelijke groet      Goswit.

Had alleen maar het idee om het leuker/makkelijker overzichtelijker te maken, ook voor nieuwelingen want die zie je maar weinig reageren vindt ik jammer

Als ''JIJ'' 5 minuten de moeite had genomen had je gevonden wat je zocht. Mijn post van Januari bijv. helemaal uitlezen en je had mijn reactie op de Agility fly gelezen.

Medemblik ......Twente ???? Denk dat die informatie niet relevant is op visgebied, daar heb je weer andere sites  :-* voor!


wouter veuger


Quote from: p.forel on March 16, 2016, 12:47:27
tussen visser en vangert zit verschil  alleen snapt de visser dat en is de vangert daar niet toe in staat [emoji12]



Er zijn ook mensen die vissen en vangen combineren, de vangende visser snapt dat wel. Maar jouw soort "visser" is daar kennelijk niet toe in staat



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Marco B

Gaat ouderwets de goede kant op; ik ga er denk ik maar een bakkie chips bij pakken en er lekker voor zitten  :)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

p.forel

#20
Kijk ook wouter de vangert ( moest het  weer op de man spelen ) snapt het niet
De vissert vangt zijn visje maar de vangert vist niet


p.forel

Maurice is goed wij gaan dagje vissen 😂😂😂😂😂

Ciniq

Och.. is het weer dit onderwerp....    wat een afgunst hier weer....   ::blabla::

p.forel

Geen afgunst hoor gewoon reaktie op Mike. Zijn schrijven beetje lol moet kunnen
Al trekken enkele zich dit aan

Troutbuster

Alleen diegeen die de "schoen" past "Pietertje"!! :P
::agree::

Gr

Jan
"Petri Heil"