Enschede

Started by tukkerrutger, October 12, 2012, 22:34:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tukkerrutger

Hey Allemaal,

Ik ben een beginnend vliegvisser en wordt steeds in het werpen etc. Maar veel vangen doe ik nog niet. Komt denk ik doordat de stadvijvers een beetje te veel lokvoer ed wordt gebruikt, in de vijvers waar ik vis in ieder geval. Ik vis meestal met nimfjes, en ik wil alles eigenlijk wel vangen. vooral wel een keer baars. dus nu mijn vraag, weet iemand een goede baars stek in/rondom enschede?

groet Rutger

willyzuid

helaas hebben we niet zo veel water in enschede.
de vijvers zijn vaak erg druk,en meestal is het een groene drab.
buurserstraat wil nog wel eens leuk zijn,vooral tegen schemering,dan zie je de vis aan de oppervlakte azen.

de betonvijver op boswinkel kan ook ,maar ook ik sta me geregeld een arm uit de kom te werpen,zonder resultaat.

het blijft behelpen in tukkerland ;D

tukkerrutger

Klopt, er wordt hier veel gevoerd ed, maar de winter komt er wel aan en dan zijn de mooi weer vissers wel weg, en dat scheelt hier een heleboel, mischien helpt dat wel...
en ik zal morgen wel ff kijken in Die vijver, hoop dat ik wat vang :)

maurice

probeer de vijver op de lindvelderbrink eens, of de banaan achter bij de wienerbrink.
usselerstroom en vergeet het smulders niet.

genoeg water te vinden vaak is het net even zoeken.

kijk en probeer ook eens de betonvijver tegen over het winkelcentrum stroinkslanden, je zult raar staan te kijken wat je er kunt vangen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

tukkerrutger

Hey, bedankt, maar ik kan lindvelderbrink en wienerbrink niert vinden op maps?


Arie Froberg

Je zou toch echt eens bij de buursebeek moeten gaan vissen. Honderd keer leuker dan in die stadsvijvers. Alleen is het water nu erg hoog vanwege de regen.

tukkerrutger

Ok zal er eens gaan vissen, volgende week is het toch vakantie dus alle tijd van de wereld.