Baars streamertje

Started by wouter veuger, January 08, 2015, 21:39:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wouter veuger

Vanavond een aantal baarsstreamertjes gebonden,baarzen zijn kannibalen eerste klas,dus een baars patroontje om baars te vangen!


merijn1982

Tight lines!!

hansie


Gerrit59

Mooi streamertje Wouter!
Gaat zeker baars opleveren.

Gerrit

JB

Leuk streamertje!

Maar heeft hij een slecht oog of zit er lucht onder de epoxy  ;)
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Floor

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

wouter veuger

thx heren!

@JB: er zit een laagje uv bond (van AM,bevalt mij prima) over het kopje,er zit geen lucht onder,maar je ziet de weerkaatsing van mn bindlamp in het oogje.

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

wouter veuger

Dank je Erwin!

Nog een paar smaakjes:








JB

Oké leek net of er lucht onder zat  ;D

Gisteren ook de uv bond van A&M binnen gehad, binnenkort maar eens proberen.

Wat gebruik je als onderbody voor de tubing?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

bartkoper85

Hey Wouter.
Deze ziet er echt tof uit! zelf bedacht?
Kun je deze aan de #3 wegzetten?

wouter veuger

#11
@JB: chenille of dubbing,maakt niet zoveel uit,ik zet wel eerst 12 wikkelingen looddraad op de haaksteel.

@bart:thx,ja daar heb ik ze een beetje voor gemaakt. Als ik specifiek op baars ga met de #5 neem ik wel wat grotere streamertjes,maar soms ben je wel eens met de #3 op pad achter de voorn aan en als dat dan niet wil of er wordt ergens gejaagd door de baars,dan ben je blij als je een mini streamertje bij je hebt die je aan de 3 weg kan zetten,ze zijn rond de 4 cm.

Als het morgen wat minder waait,zal ik even testen of het aan de 3 gaat.

bartkoper85

Ben benieuwd Wouter!
Mocht het weg te zetten zijn ben ik wel benieuwd naar het basisrecept  ::goodjob::