Snert vissen Berekuil

Started by Forelletje, November 21, 2011, 22:28:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Forelletje

Zijn er nog lieden die hier heen gaan ????.

Richard

dartmayor

Kan helaas niet anders was ik wel gegaan.

PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

drefter

Ik denk dat ik daar maar eens ga kijken kan nooit geen kwaad . als er nog meer gaan zie ik je daar.

Gr Martin

vliegvisgek

krijg je spijt van staat bomvol broodvissers die alle kanten over je lijn pleuren al die dagen en scties mij n iet gezien betaal liever meer  ::)

drefter

Stond volk zat maar over je lijn gooien echt niet ben je zelf bij he als je even goed reageer is het snel over maar het was een drama met de vangsten 10:30 uur begonnen tot 16:30 wel een aanbeet gehad dus was weer eens een dagje blanken op de put ik had mijn broer en zijn zoon ook meegenomen die hadden allebij 1 losser  dus met 3 man niets gevangen en de rest wat er stond was ook niet om over naar huis te schrijven vangsten vielen over het algemeen tegen maar goed wel weer een dagje uitgewaait das ook lekker.

Gr Martin

Forelletje

Jammer Martin.
En ze hadden er wel 200 in gegooit incl een paar vissen van boven de 5 kg .
De vissers met een werphengel vingen die wel ??

Richard

drefter

ook niet echt super er zijn maar een paar vissen van net boven de drie kilo gevangen ik heb de vissen wel zien liggen bij erlkaar bovenin maar zodra je er op aan worp zoef alles in 1 keer weer weg dus erg schrikerig

vliegvisgek

tuurlijk moet je zelf ook opletten drefter maar blijf het ondanks dat ik een echte put visser forel ben niks vinden zulke dagen nergens want dan komt de brood vissers die je anders bijna nooit ziet (en dan bedoel ik bij vijvers waar ik veel kom of kwam) maar goed ieder zijn ding kan wel gezellie zijn hoor dat zeg ik niet :)

wim

Had nikste klagen hoor,9 zalmen en de grootste was 3,5 kg  ;D

vliegvisgek

netjes wim en je maatje of was die er niet ben er 2 maanden niet geweest omdat het wel heeeeeeeeeeeel slecht was de laatste 2 keer 1 keer 3 en 1 keer 6 terwijl je over de vis kon lopen :-[

wim

Hey Jeroen,mijn maatje had er 3 en ja 2 mnd geleden was het inderdaad slecht maar momenteel doen
de zalmen het weer goed.
gr.willem

vliegvisgek

wim het is heeeel vreemd maar op de meeste forel putten is het niet echt goed (eigenlijk gewoon slecht) maar goed heb zaterdag een goed gevoel om wat kanjers te plagen vangen ;)