Nieuwe hengel inwijden op lake millenium

Started by jo flyfishing, March 29, 2015, 14:03:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jo flyfishing

Moest gebeuren, te veel wind voorspeld in de polders rond Gouda, dus maar iets dichter bij huis gaan vissen dus



"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FrancoisCKX


Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

jo flyfishing

Heel anders dan de 4-tjes die ik al heb.
Heb een 7' #3 die ik met een vier lijn gebruik op kleine overgroeide riviertjes
TFO finesse 8"9 #4 had ik voor als er meer ruimte is, maar ik vind die wat te zacht, en wat moeilijker om afstand te maken zonder tailing loop.
De cross is wat 'sneller' en eenpak gemakelijker in het werpen. nu, nog niet getest met een droge vlieg, was met kleine streamer.
Ik denk dat de tfo nu wat meer op stal gaat blijven...
Volgende relevante test zal wsl op de lhomme of de lesse zijn als het weer wat begint te beteren.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Hidde

kun je op millenium gewoon een dagkaart kopen als hollander?
lijkt me een mooie plek om te vissen..

jo flyfishing

Je kan er als buitenstaander vissen als een lid van de vereniging je uitnodigt (en ook aanwezig is).
Op het reservoir in Elewijt bij Mechelen kost dat dan 15€ voor één dag. Het stuk van de Our dat de vereniging pacht kost het 25€.

Kan geregeld worden :-) .


"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain