winter al goed zat

Started by jan.K, December 19, 2010, 15:36:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelle

Quote from: harlin on December 23, 2010, 21:39:47
Kadavers worden hier op "niet zichtbare" plekken gelegd voor andere vleeseters.
Heb nu nog wel even de tijd om m'n auto leeg te scheppen, zo kan er geen hengeltje in. :-[

ff de kachel aan ::denken::
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

jan.K

Heb nog wel wat winterhuidjes liggen van ree
zijn wel in de winter geschoten en nog legaal ook
heb ook een zwager die handig is met een schietijzer
mooie lange haren(neem wel wat mee in januari naar de binddag)
gr jan

HappyFisherman

#27
Net ff in de gemeentevijver voor m'n huis staan gooien. De eendjes houden een stukkie voor me open :D
Na 5 minuten er de brui aan gegeven, want toen waren m'n bovenste ogen al dichtgevroren. De postbode vroeg me ook nog wat ik in godsnaam aan het doen was HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

kreeg je nog niet te horen of gebaren van opvoorhoofd tikkende mensen ???

bikkel

Tim

Ik ga hget morgen nog eens even in de linge proberen... liggen nog wel wat stukjes bij een duiker die niet dicht zitten....

hallo

hier ook een beetje sneeuw

mrproper



Zat in het verkeerde topic.!!!!! ;D


Sieger

 :D :D Nog ff kunnen we weer water zien... :)


Sieger

HappyFisherman

Vanmiddag prachtig weer, niet koud en een heerlijk zonnetje. Vissen dus! Mooi plekkie uitgezocht en op de heenweg was ik al benieuwd of ik er wel kon komen. De meeste sneeuw op het (erg slechte) weggetje er naartoe was al weg en het eerste stukkie ging ook prima. Het bochtje om en daar lag nog opgewaaide sneeuw en je raad het al... Met een pleur gas geprobeerd er door te komen, maar tot de bodemplaat in de plaksneeuw!!! Gloeiende gloeiende (tekstballonnetje met doodskoppen, kringeltjes en bommen) muurvast! Half uur aan het graven geweest met een rikkepaal en met veel voor en achteruit eindelijk los gekomen (het zweet op m'n voorhoofd trouwens ook!). KUT-winter...

Oh ja, ook nog gevist, maar nog geen beet gehad. Die chickabou streamertjes hebben dus nog geen baars opgeleverd :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

geef het de tijd.

van de week en volgende week dikke dooi dus moet goed komen