Enne nou ff eerlijk, wie bind zelf en wie bind niet zelf

Started by ben, May 01, 2012, 21:53:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Ik bind nog niet, maar ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen op ons mooie FORUM, dus laat het ff weten a.u.b.!!!!!!

Rossie69


BV


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben

Er zijn toch ook mensen die niet zelf binden????

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben



Inderk

Binden doe ik ongeveer net zo lang als vliegvissen.
En het word steeds leuker dat binden.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hilco

ik bind niet , en ik ga het niet doen ook !

ik ben altijd heel, hééééél  erg blij met kunstwerken of afdankertjes/mislukkelingen  van anderen.

Rossie69

Ga je bij Joost in de leer,die kan heel goed redtags binden ;)

ben


Wilco

50 / 50 binden en vliegen oh ja en natuurlijk vissen whoeha chaos. Ik bind al mijn vliegen zelf.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69


ben

Ach Henk gister heel slecht gevist, slechte vliegen, stompe haken, slechte concentratie, beetje veel pech en misschien wel verliefd op m'n buurvrouw!!!!

Johan


Rossie69

Jee Ben en die houd van vissen ????


toppiedus

Binden een hobby binnen een hobby,

Ik bind dus zelf, sterker nog ik vis alleen maar met zelf gebonden vliegen
niet omdat het moet maar ik vind het gewoon leuk.

wil of kun je zelf niet binden ben ik altijd bereid een medevliegvisser te helpen  met de gewenste vliegen.
Mijn buurman vliegvist af en toe, maar bind niet, volgens mij heeft hij zo langzamerhand ook een life time vliegen

heb ook eens twee doosjes tegen (of wellicht onder) kostprijs verkocht € 45,- voor 168 vliegen inclusief doosje  maar dan gaat het weer op werk lijken  >:( >:(
wil ik voor een beginner best wel weer eens een keer doen maar dan moet ik het wel op tijd weten zodat ik de wintermaanden kan gebruiken nu ga ik eerst verhuizen (krijg wel een eigen bindkamer  ;D)

Heb wel een tip, als je denkt dat het binden iets voor je is, kijk ook eens naar een vliegvis vereniging in jou regio, daar kun je altijd wel even proeven of het ook wat is, en je wordt er enorm mee op weg geholpen



Rossie69

Ben is lid van de VVC de Kingfishers uut Kampen

ben

Mensen, als je graag vist, heel graag vist en je runt ook nog een eigen bedrijfje is de tijdsplanning best wel moeilijk, maar ach dat binden misschien moet ik er toch aan geloven!!!!!! Maar behalve Hilco en ik zijn er toch wel meer mensen die niet zelf binden!!!!!

Egon

Ik bind nog niet zelf.
Maar dat gaat nog komen. ;D

@nermos

Ik was begonnen met binden (of toch iets dat erop moest trekken  :P) en ga de draad weer terug opnemen nu ik terug meer tijd heb net zoals met het vissen.

Rossie69

Ben je club das de plaats waar je moet wezen.

ik wil je het ook wel een beetje bij brengen,maar jullie hebben tijd om te vissen en willen niet binden.

ik heb geen tijd bijna om te knuppe,dus wil ook wel graag vissen.

dus vissen is mn 1e prior.

gewoon proberen,al is het de makelijkste vangers,die je leert,dan kom je een heel eind.
zijn al wat vliegen voorbij gekomen,van je favo vlieg,dus als je dr daar is een paar van gaat maken.

Kind kan de was doen.

Herman heeft nog vises als het goed is.

vliegvisgek

Quote from: ben on May 01, 2012, 22:20:01
Ach Henk gister heel slecht gevist, slechte vliegen, stompe haken, slechte concentratie, beetje veel pech en misschien wel verliefd op m'n buurvrouw!!!!

bind bijna alles zelf soms koop ik wat droge vliegen

en Ben had je slecht gevangen in reutem nou ik niet  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D