Fête de la Pêche à la Mouche (Charleroi - België)

Started by DocSalmo, January 08, 2013, 12:03:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DocSalmo

Wie van jullie maakt er vanuit Nederland de verre reis naar Charleroi in België voor het "Fête de la Pêche à la Mouche"?  (= feest van de vliegvisserij)

http://www.apmc.be/index.php?page=fete_peche_nl

26 en 27 januari.  Gratis inkom en parking. 

Heel interessante en grote vliegvisbeurs met standhouders uit België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Tsjechië, Ierland, Wales, USA, Spanje, Polen, UK, Zwitserland.


DocSalmo


Canadian_Streamdance

ik neem aan dat je zelf ook gaat 8) ? welke dag ? wie weet kom ik je tegen!

DocSalmo

Ik hoop dat ik de hele zaterdag mag gaan van mijn vrouwke  8)

Het kriebelt nu al!

Canadian_Streamdance

dan ga ik je ongetwijfeld wel tegenkomen ik ben er ook met mijn schoonbroer en vismaat de zaterdag! ::duim::

Canadian_Streamdance

 ::agree:: het kriebelt enorm kijk er naar uit!!

Arjan Maat

Hey Wouter

Je springt toch nog wel even "binnen" op de stand he?

TL Arjan Maat

Canadian_Streamdance

Jaaaah natuurlijk Arjan!! zeker weten!  8)
::green:: ben benieuwd wat je allemaal mee hebt!
tot dan!

vliegvisgek

wij gaan ook zaterdag maar hooop dat ze niet alleen frans praten hahaha wie weet zie ik bekende  ;D ;D ;D

Troutbuster

Lijkt me een schitterende beurs, maar het is best een eindje weg en ik heb het net ff te druk met andere zaken

Ik sla ff over!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hans-oet-remunj

is een super beurs.... maar of de wegcondities komend weekend eea toelaten ?  ???


marc

snelwegen en nationals zijn goed berijdbaar hiet bij ons . altijd een gezellige boel daar
grt marc
ben daar op zaterdag

vliegvisgek

precies hebben nieuwe transporter 4 weel drive bij ons hahah met dikke wielen kunnen dus goed slippen hahaha  ;D ;D

Canadian_Streamdance

Allright das gezellig dan zie ik eindelijk eens wat forum mannen!! tof :D ik ga ook zaterdag!! 8) 8)

vliegvisgek

ben net terug erg mooie beurs graties wist niet wat ik zag hahahah zelfs paar bekende gezien
en johan crooymans gesproken en wat andere bekenden van de forel putten
en veeeeeeeeeel tungsten gekocht en haken hayabusa en fulling mill al met al leuke beurs en
zekers veeeeeel betaalbaarder als flyfair meer aanbiedingen
en natuurlijk bij de loop man geweest maatjes lijnen en reel gekocht bij arjan maat erg mooi prijs hahah

al met al mooie beurs en drinken en eten betaal baar fly fair kan daar voorbeeld aan nemen enige minpunt die taal ze doen geen moeite alleen als je wat koopt  :-[ :-[

vliegvisgek

tja 13,50 intree eten duur drinken duur parkeren duur en dan bijna geen aanbiedingen
nou hier waren ze met tungsten en haken en lijnen en bindspullen leuke aanbiedingen
oke sommige waren te duur maar de rest perfect was de rijs zekers waard totaal 6,5 uur
in de auto gezeten maar toppie veel schik gehad hahah
::goodjob::

Nootjez

morgen is het mijn beurt. Op de to buy list:

- Ademend waadpak
- waadschoenen ( wordt niet makkelijk met mijn 47....)
- Reel + reservespoel
- hackles en ander bindmateriaal

Zal weer niet goed zijn voor de portefeuille, maar de laatste tijd al veeeel overuurtjes gewerkt dus het kan er vanaf :D

Canadian_Streamdance

Was voor mij ook dit jaar weer een hele mooie beurs! heb helaas geen forum leden getroffen maar ben ook nog nooit op een forum dag geweest dus van ekel de profiel foto kun je moeilijk mensen herkennen met die drukte :( natuurlijk wel even langs geweest bij Arjan maat en Pieter bas en een nieuwe lijn voor  gekocht :D nog een leuke babbel en handige tips ! :D
verder leuke sfeer eten en drinken was prima en inderdaad totaal niet duur.
lekker veel spulletjes, tools, en heeeel veel bind materiaal aangeschaft....
je komt toch altijd met veeel meer naar huis dan je jezelf voorneemt ::) maar kan er wel weer lekker tegenaan de komende tijd!
echt een aanrader voor iedereen de beurs!! ;D

ik kijk al uit naar volgend jaar!

Nootjez

Behalve de waadschoenen (max maat die ik gevonden heb is 45  :-\) alles gevonden.

Mooiste koopje toch wel mijn waadpak.
Een Guideline Dee Wader. Originele prijskaartje hangt er nog aan (340€)

kunnen kopen voor 130  8) En hij zit me als gegoten!

Hilco

hetgeen we graag bevestigen na het zien van een foto  ;D

Nootjez

Bij de eerstvolgende noemenswaardige vis zal die foto er wel komen  ;D

Nootjez

Ben vaste klant bij de verkoper (Fario Jan uit Pittem). Met mijn garantiebewijsje kan ik wel nog een tijdje bij hem terecht!

marc

bij den fario jan & Bigarré kon je koopjes doen ,de rest was aan de prijs; bij fishbone paar duidelijke vragen gesteld ,alleen vage antwoorden gekregen . houd het op voor deze brave ziel . Koop mijn spullen wel bij vriedelijker handelaar.
beurs had heel weinig nieuws te bieden ,daarom sla ik in het vervolg wel eens paar keer over.
my 2 cents
grt marc

gijsie20

Quote from: marc on January 27, 2013, 22:19:26
bij den fario jan & Bigarré kon je koopjes doen ,de rest was aan de prijs; bij fishbone paar duidelijke vragen gesteld ,alleen vage antwoorden gekregen . houd het op voor deze brave ziel . Koop mijn spullen wel bij vriedelijker handelaar.
beurs had heel weinig nieuws te bieden ,daarom sla ik in het vervolg wel eens paar keer over.
my 2 cents
grt marc

Jammer mbt Fishbone. Wil je zelf een hengel gaan bouwen? Ik heb daar persoonlijke goede ervaring mee bij hun. Op mijn vragen per mail wordt altijd duidelijk en snel gereageerd.