EFFTEX in Amsterdam... is er nieuws of niet...?

Started by Sieger, June 19, 2011, 21:04:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Ben afgelopen vrijdag naar de EFFTEX in Amsterdam geweest en heb er een stukje over op mijn blog gezet: http://tight-loops.nl/?p=899

De EFFTA is een internationale vereniging van handelaren en fabrikanten op gebied van hengelsport. Elk jaar wordt er ergens in de wereld een beurs, de EFFTEX, georganiseerd om de nieuwste snufjes en producten te introduceren. Dit jaar werd de beurs ter gelegenheid van haar 30 jarige jubileum in Amsterdam georganiseerd.



de rest is te lezen op mijn blog...... Naar de Blog


Sieger

Rossie69

dus je kon als gewoon burger zo naar binnen lopen ?
had mij ook wel wat geleken.

trouwens weinig over gelezen gehoord,en reclame van gezien.


Sieger

Nee eigenlijk niet Henk, daar moest je je vooraf voor aanmelden (met website etc...) maar volgens mij zit daar niet echt heel veel controle op wie zich aanmeldt...

Wordt ook geen  (weinig) reclame voor gemaakt, kwam het toevallig tegen...


Sieger

HappyFisherman

Ik had het ook gelezen, maar dacht ook dat je er als particulier niet eens in mocht. Is volgens mij in dat geval ook alleen leuk als je, zoals Sieger, een paar van die vertegenwoordigers "kent". Ik zou me er denk ik een beetje verloren voelen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Ja dat gevoel klopt wel een beetje Bram... vooral omdat er ook vrij veel 'kostuums' rondliepen... Ben ik net vies van hoor, maar ik liep in mijn "vis-kloffie" .. Bij de vliegvissers viel ik niet zo op, maar bij de andere vismerken/artikelen viel ik best wel uit de toon...  :D

Je werd ook veel aangesproken om te proberen contact te maken... en dan vervolgens te kijken of er iets van een dealer-schap in zit etc... Daar moet je dan wel rekening mee houden (en mee om kunnen gaan...)... ;)


Sieger