morgen de 24

Started by aalbrecht, December 23, 2010, 20:36:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aalbrecht

ja we gaan het dit jaar nog een keer proberen in ommeren morgen ochtend de 24 .als er teminste geen meter sneeuw komt laat het wel horen groet aalbrecht 8)
vliegvissen is een passie

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

aalbrecht

ja de groote put is nog open
vliegvissen is een passie

vliegvisgek

succes en dat je wel forel vangt 8)

Rossie69

En Aalbrecht ?

hoe is het gegaan vandaag ????

ben wel benieuwd

aalbrecht

hadden met zijn 3 nog 16 forelen dus niet slecht maar ruch in de wind dan ging het wel maar weer op blops geel deze keer nergens anders op voor de rest veel eten en tot gauw geen fotos gemaakt was te koud
vliegvissen is een passie

vliegvisgek

netjes toch wij hebben ook gevist bij de marshoek man wat koud en veel wind maar we vingen er wel dik 30 samen (3 man) pino 9 stuks ik 15 stuks en arno 6 stuks en praat ik nog niet over de gemiste vis alles op streamers (van mt 8 tot mt 14) dus volgende week maandag ook maar eens in omerren kijken zal de enige wel zijn die dan los is :)

HappyFisherman

Stelletje bikkels hoor HAHA. Ik was vandaag ook plan om te gaan, maar ik heb heeerlijk bij de kachel gezeten!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

wij ook af en toe hoor handen konden het niet meer aan ondanks neoprene handschoen voor het vliegvissen ;D

HappyFisherman

Die heb ik ook en ik moet zeggen dat ze iig wel goed windproof zijn, maar als je eenmaal kouwe klauwen hebt helpen ze geen zak meer :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

aalbrecht

wat een watjes gewoon zonder handschoen hoor .en vliegvis gek met wat voor stramers haden julie ze het was bij ons juist weer stais vissen dus met de wind mee ;) aalbrecht
vliegvissen is een passie

vliegvisgek

#11

deze diverse kleurtjes en van haakmt 8 tot 14 en allen leverde vis op
watje dat nooit vis elke week weer of geen weer ja ijs of geen ijs en vandaag waren ze toch wel fijn totdat die krengen nat werden ::)
en na de kerst dagen wilde we eigenlijk naar ommeren toe laat wel weten welke dag :o

Rossie69

Super jongens.

dus toch nog vijvers die wel moeite doen om hun klanten te laten vissen.
Petje af.

weet wel jullie zijn watjes  ;)

vliegvisgek

wou dat ik morgen en dinsdag en woensdag en donderdag ook kon vissen heerlijk rustig  ::)