de heihorst landgoed visserij

Started by aalbrecht, March 05, 2014, 18:49:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aalbrecht

http://www.landgoedvisserij.nl/?page_id=19.
kijk hier maar eens ziet er goed uit en ik mag komen proef  vissen daar .
zijn er nog meer van ons daar .groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

jackoss

Super voor je aalbrecht jammer genoeg behoor ik niet tot de gelukkige. Maar als het open is ga ik er zeker weten naartoe wat een schitterend complex zeg. Veel plezier daar, en svp een uitgebreid vangstverslag. Groeten jack.

gijsie20

Ik volg hun website al een heel tijdje, en het ziet er allemaal goed uit, heel erg veel werk ingestoken. Ik ga zeker een keer vissen als ze officieel open gaan.

Gr

JB

Net even de site bekeken en inderdaad het ziet er allemaal gelikt uit, zelfs de tarieven :o
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Troutbuster

Mooie locatie!!

Super!! ::goodjob::

Gaan "we" vast en zeker van genieten

Succes Aalbrect, we zien de foto's en het verslag wel verschijnen

Gr

Jan
"Petri Heil"


Twan

Ik mag er ook komen proefvissen samen met [user]Croono[/user]  ::vertel::

Wittie

Balen. Ik volgde de link naar de site en het ziet er inderdaad prachtig uit. Ik dacht daar ga ik heen gezien mijn mijn eerdere post Keijzersberg
Ik het reserveringsformulier ingevuld en geboekt voor 5 april (want dan ik in de buurt). Wordt ik vervolgens omgeleid naar de homepage en wat zie ik.... Opening 8 april.
Die had ik dus even gemist. Nah, ja volgende keer beter.

aalbrecht

Quote from: Twan on March 06, 2014, 20:46:24
Ik mag er ook komen proefvissen samen met [user]Croono[/user]  ::vertel::
dan zien we je daar
vliegvissen is een passie


Hidde

Tarieven zijn niet mals idd.. Maar er is wel serieus werk verzet!
Doen ze goed en ik zal er heus wel eens gaan vissen.
Zou  van mij echter volledig c and r mogen zijn.. Hopelijk staat de boel daar ook snel goed in de bomen  en struiken..

aalbrecht

zo ben weer terug van het vissen wat een top sport . mijn arm doet doet er nog zeer van mooi vissen en heel veel gevangen en zeker zo veel kwijt geraakt .en maar 1 vlieg kwijt de meeste waren tussen de 30 en 40 cm met uitschieters er bij van dik 60 cm.bruin en regen bogen zal er zeker nog terug gaan mogen ook maar 15 man per dag op vissen .en dat met 5 mooie vijvers top daar groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

Twan

Quote from: aalbrecht on April 05, 2014, 21:32:13
zo ben weer terug van het vissen wat een top sport . mijn arm doet doet er nog zeer van mooi vissen en heel veel gevangen en zeker zo veel kwijt geraakt .en maar 1 vlieg kwijt de meeste waren tussen de 30 en 40 cm met uitschieters er bij van dik 60 cm.bruin en regen bogen zal er zeker nog terug gaan mogen ook maar 15 man per dag op vissen .en dat met 5 mooie vijvers top daar groetjes aalbrecht

cool!! leuke dag gehad dus...

wij mogen vandaag gaan proefvissen. ik ben benieuwd. nog tips wat betreft vliegen?

of pakken ze nog van alles. zoals ook vooral de felle kleuren?

gr twan

aalbrecht

zwart deden ze het goed op maar gewoon proberen waren julie afgelopen week ook niet op de bleek
vliegvissen is een passie

Twan

oke thnx. vanavond zal ik melden wat onze belevingen waren. ja we waren op de ronde bleek. dan weet ik ook wie jij bent :)

Twan

Mooie vijvers/perceel inderdaad. Gerund door aardige en gastvrije mensen. Wij hebben er vandaag ook veel mogen vangen. Zeker iets om nog een keer/keren terug te gaan. Het is vrij duur inderdaad, maar inderdaad ook het voordeel dat er max 15 mogen vissen per dag. Wat naar mijn mening zeer weinig is gebaseerd op de grote ruimte die er is om te vissen.

@Aalbrecht: Hoeveel had jij er gevangen? Wij hoorde aantallen van 80. Was jij dat?

Christof van den Berge

Klinkt veelbelovend!!

Lekker aan het sporten geweest Aalbrecht
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Twan

Wij hadden er met 2 man 100 a 110 ongeveer, waarvan ik er 65 had, waarbij ik het nog laag aanhoud. Tellen is op sommige momenten niet te doen en ook niet meer relevant.

vliegvisserdorian

100-110?  :o Zeker met een sleepnet?

Twan

Quote from: vliegvisserdorian on April 07, 2014, 09:50:33
100-110?  :o Zeker met een sleepnet?

Nee geen sleepnet haha. Zoals Gerrit72 in het topic "Is er nog gevist vandaag?" zei, was ik met de Urker Trawler.  ;)

croono

ja jongens dit is niets overdreven sterker nog het is dat ik graag rondloop
en verschillende manieren van vissen uitprobeer want anders was het totaal
zeker nog wel opgeschroefd
maar we zijn weer een vijver rijker die zeker het aanraden waard is
als over een tijdje alles begroeid is kun je zeker genieten van een lekker dagje vissen
met tussen de middag een lekkere lunch
wij hadden gisteren italiaans gegeten en dat is zeer goed bevallen
wordt in de toekomst zeker herhaald

MarcelN

Ik snap daar de lol niet van hoor 100+vissen eruit trekken, da's elke 3worpen een vis, wat een lol gaaaaaappp.
Doe dat eens voor op het oostvoornsemeer, kom ik kijken! Kost niks overigens daar ;D
Vissen moet toch een uitdaging zijn en vooral niet té makkelijk en liefst gratiessss.

Twan

Als mij dat lukt in OVM, dan staat heel Nederland denk ik te kijken. Mij lukt dat in geen 100 jaar en niemand niet denk ik.

Maar je hebt gelijk is moet een uitdaging zijn. Ik heb ook in het topic "Is er nog gevist vandaag?" gezegd: "Leuk voor even, maar de vissen worden daar ook steeds slimmer en de aantallen wordt straks ook minder. Is op de ronde bleek (op de kreken) nu ook al merkbaar. Dat geeft niet, dan wordt de sport om ze te vangen alleen maar groter!!"

Sterker nog, als de verveling toeslaat en je weet hoe je ze keer op keer pakt (puur omdat dit nieuwe vis is), dan ga ik andere manieren proberen om ze dan alsnog te pakken. Dat maakt het dan weer spannender en uitdagender.

MarcelN

Op DRB zal je mij niet zien, veels te duur en vetgemeste pelletvarkens, nee op het OVM moeten ze zelf hun voedsel zoeken en nu zijn de grote weer los, we gaan het weer zien ;)
Ik kom alleen op een 'putje' voor mijn zoontje en met wat vismaten voor een gezellig dagje, meer niet, als ik wat vang vind ik het al best, als de anderen maar lol hebben.
Ik heb altijd het idee dat die regenboogjes de domste vissen zijn.

Hidde

Ronde bleek is nog goedkoop in vergelijking met de heihorsten...
Toch sluit ik niet uit er eens langs te gaan.
Al blijf ik normaal lekker in de buurt..

Rene V.

Quote from: MarcelN on April 07, 2014, 20:26:05
Ik snap daar de lol niet van hoor 100+vissen eruit trekken, da's elke 3worpen een vis, wat een lol gaaaaaappp.
Doe dat eens voor op het oostvoornsemeer, kom ik kijken! Kost niks overigens daar ;D
Vissen moet toch een uitdaging zijn en vooral niet té makkelijk en liefst gratiessss.
::agree::gratis maar niet voor niets  ;D

Groet Rene V.