de heihorst landgoed visserij

Started by aalbrecht, March 05, 2014, 18:49:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Quote from: MarcelN on April 07, 2014, 20:26:05
Ik snap daar de lol niet van hoor 100+vissen eruit trekken, da's elke 3worpen een vis, wat een lol gaaaaaappp.
Doe dat eens voor op het oostvoornsemeer, kom ik kijken! Kost niks overigens daar ;D
Vissen moet toch een uitdaging zijn en vooral niet té makkelijk en liefst gratiessss.
Daar sluit ik mij ook bij aan. Ik noem het maar zwembad vissen hoewel er natuurlijk mooi aangelegde locaties zijn. Vissen in het OVM is in feite hetzelfde maar a. Geen commercieel gedoe en een grotere uitdaging. Ik heb absoluut geen kritiek op mensen die dit leuk vinden, ieder het zijne......
grtn Frans

Hidde

Zondag ochtend nog forumleden die hier te vinden zijn?
Ga het eens lekker vroeg proberen , beetje struinen en nieuwe lijn testten etc. Wie weet vang ik nog wat ook..

Twan

Sorry ik zie dit bericht te laat, maar ja ik was hier vanmorgen te vinden  :D

Hidde

#53
Dan hebben we nog staan praten .., tijdens de momenten dat je ze naast me weg ving... ::wtf::
Boobies en streamers met magic heads bouwen it is..

Stonden lekker te vissen jullie! Nu ik nog..

Enne, kan iemand die topic titel niet veranderen in de heihorsten ofzo ?

Twan

#54
Quote from: Hidde on November 09, 2014, 22:11:44
Dan hebben we nog staan praten .., tijdens de momenten dat je ze naast me weg ving... ::wtf::
Boobies en streamers met magic heads bouwen it is..

Stonden lekker te vissen jullie! Nu ik nog..

Enne, kan iemand die topic titel niet veranderen in de heihorsten ofzo ?
Oh haha was jij dat. Met dat volkswagen busje omgetoverd tot campertje  ::goodjob:: Op de snelweg kwamen we je weer tegen  ;D

Vooral de boobies waren vandaag in trek, ik heb vandaag in de dubbele cijfers gevangen in 4 uurtjes tijd. Ze hebben er denk ik vandaag wel 5 boobies kapotgemaakt bij mij, ze waren erg gretig.

Volgende keer mag jij ze vangen :-), wel apart dat jij ze niet kon vangen dan, toch hebt toch ook met zinklijn en booby geprobeerd zei je?

Wij vissen graag bij de Heihorsten. Mooie vissen/vijvers en zeer aardige eigenaar en vrouw/zoon en veel ruimte/variatie.

See you maybe next time!

Hidde

Fijne plek idd, lekker struinen en mooie vis.
Gastvrijheid is ook top,voelt je er echt gast .

Camper is standaard btw, die kochten we zo.werelds dat ding.
Wbt de visserij met boobies. , te kort geprobeerd denk ik, had het idee dat het veel te lang duurde voor ik op diepte was.

Arjan Maat

Hoi Hidde,

Jij hebt toch ook een Airflo Sixth Sense Di5 ? Dat is een dunne donker blauwe lijn? Die zakt normaal als een baksteen hoor  ;) Zeker daar moet dat werken met een boobie, MAAR wel hele maal binnenvissen en kleine 8tjes draaien en zo nu en dan even wachten. BOEM komt dan heel vaak   :D

Ik hoor het wel,

Groeten Arjan

Twan

hij viste idd met die di5. eerste stuk zat veel begroeing. veel groen aan de booby. :-(

ik denk dat hidde iets verder had moeten vissen. daar kreeg ik ook de aanbeten. en niet traag vissen

die di5 heb ik zelf ook. die zinkt vrij snel. ik zelf vind dit wel een agressieve lijn. weinig tot geen rek 😀

Hidde

Verder vissen betekend beter leren gooien....
En ik moet boobies gaan maken of kopen , en dan juist leren vissen, direct aan vliegenlijn 1 mtr fc toch?

Twan

Quote from: Hidde on November 10, 2014, 20:50:31
Verder vissen betekend beter leren gooien....
En ik moet boobies gaan maken of kopen , en dan juist leren vissen, direct aan vliegenlijn 1 mtr fc toch?

Verder gooien komt vanzelf, blijven oefenen. Korte tippet idd (meestal dan). Tip! geef de zinklijn even de tijd om goed af te zinken, de booby moet tijdens het strippen naar beneden getrokken worden en kort boven de bodem "meehuppelen"  :)

Hidde

En precies dat laatste , de tijd geven voor de booby om af te zinken , deed ik te weinig denk ik.., vond het al zo lang duren voor hij maar beneden getrokken werd.

Twan

Quote from: Hidde on November 10, 2014, 22:37:49
En precies dat laatste , de tijd geven voor de booby om af te zinken , deed ik te weinig denk ik.., vond het al zo lang duren voor hij maar beneden getrokken werd.

geduld is een schone zaak  :)

gijsie20

Vanmiddag even geweest. 4 mooie forellen gevangen, waarvan een hele mooie grote bruine! Alles op de boobie.
Verder werd er heel matig gevangen en veel blanks als ik het zo hoorde.

Nog 2 vliegvissers even kort gesproken daar, wellicht iemand van hier?


Twan

present!! wij hebben jouw gesproken  :)

veel blanks en andere mensen hooguit 1 vis. ik zelf had er ook 4 en een 5de die ging net voor het onthaken eraf.


Hidde

Volgende week weer die kant op... Ben benieuwd of het dan ook zo mager word..

Hidde

Was weer fijn hier te struinen afgelopen zondag.
Van julian een fel roze blob gehad die me 4 leuke forelllen deed vangen.
Wel koud!

Hidde

http://www.landgoedvisserij.nl/?p=1314

Zou het zonde vinden als het hek hier definitief dicht gaat!
Zou je eigenlijk een crowdfunding project voor willen opzetten.
Al is het maar de vraag of dat iets zou oplossen..

vliegvisgek

das snel zal mooi sneu zijn  :-\

Twan

Quote from: Hidde on February 08, 2015, 15:46:20
http://www.landgoedvisserij.nl/?p=1314

Zou het zonde vinden als het hek hier definitief dicht gaat!
Zou je eigenlijk een crowdfunding project voor willen opzetten.
Al is het maar de vraag of dat iets zou oplossen..

Tering!! Eerst de Eemhof dicht en mogelijk ook landgoedvisserij, dat zou echt balen zijn. Ik hoop voor Ton en Paola het beste en dat we hier aankomend jaar gewoon kunnen genieten/vissen. Na 1 jaar zo'n mooi complex gemaakt te hebben en dat dit allemaal voor niets is geweest ?!?! Dat zou zuur zijn.....

vliegvisgek

zeg dat wel twan  eemhof mis ik echt nu en hier ben ik nog nooit geweest hoorde wel mooie verhalen over
mocht proef vissen voor opening maar helaas mijn email werd gehackt en ander mail adress dus verloren gegaan
ga er zeker snel heen mits los blijft