Keijzersberg

Started by Wittie, January 28, 2014, 19:58:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wittie

Heeft iemand ervaring op forelvijver de Keijzersberg in Limburg.
Wil in april een weekendje met de motor naar Limburg en ook even een middagje vissen.
Vroeg me af of er mensen al eens gevist hebben daar, wat hun ervaring is en of er nog tips zijn.

Groet,

Richard.

Troutbuster

Beste Richard,

als je van vierkante folievijvers houd, zit je daar goed!

Ik heb het ooit bekeken, en beslist, "mijn lijn wordt hier niet nat" en daar is het bij gebleven!

Destijds zat ik op op park het Roekenbosch (Landal) en er liep (en waarschijnlijk loopt) een prachtig beekje langs het park richting maas.

Na een goede observatie, veel vis (voorn) gespot en dus met het #2'tje er op uit

Schitterende visserij wat never nooit haalbaar is in de foliebakken van de Keijzersberg!!

Ieder zijn meug!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


BV

Of als je toch op forel wil: net de grens over : in st martens voeren.
Het is ook een forelkweekerij , maar tenminste geen betonnen bak..

Troutbuster

Sint Martens Voeren, nooit geweest maar wel positieve dingen over gehoord maar.....

Vanaf de Keizersberg (Blitterswijk) naar Sint Martens Voeren, is het zeker nog een uurtje tuffen!!!

In ieder geval succes

Gr

Jan
"Petri Heil"


BV

Das twee uur minder vissen... :-[

Ik zou de beek maar bezoeken.
Op twee uur vind je daar meer vis

Wittie

Bedankt voor de Reacties. Mijn bedoeling is wel om wat forel te scoren. Ik ga met een aantal mensen naar de motorcamping in Melderslo. Ik wil gaan forellen om 's avonds klaar te maken. Maar een uurtje rijden is geen probleem. Misschien onderweg nog even het beekje meepakken, gewoon omdat ik het leuk vindt.

Hans-oet-remunj

zelf heb ik ook niets met die vijver. Maar vissers van mijn vliegvisclub die er wel vaker komen, zijn over het algemeen zeer positief over de smaak van de vis.

jackoss

Gewoon doen, mooie sterke vissen en een goede bezetting op de putten. Ze bijten niet altijd maar je hebt er wel eens goede dagen van tien of meer. En inderdaad de vis smaakt ook nog goed.

Wittie

Heerlijk weekend gehad op de motorcamping en wezen vissen op de Keijzersberg. Lekker gevist 3 forellen gevangen en een paar verspeeld. Het is prima vissen daar. Het enige wat minder was is dat er een hoop broodvissers bezig waren en een enkele gelijk je stek probeerde in te pikken wanneer ik een vis naar het leefnet bracht. Maar goed, even een lijntje kruizen en dan droop deze man weer af. Uiteindelijk hebben m'n motormaten en ik heerlijk forel gegeten. En zelfs degene die niet zo van vis hielden hebben zitten smullen.
Ben overigens vriendelijk geholpen als ik vragen had en er werd ook niet moeilijk gedaan toen ik (naar later bleek) op een plek stond waar ik eigenlijk niet mocht vissen.
Al met al heerlijk gereden, gevist, gegeten en gefeest.
Top weekend dus!!