Vangsten in 2014

Started by RiverHunter, January 11, 2014, 16:45:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RiverHunter

Aller eerst een heel goed 2014 alle maal, ik hoop dat we alle een goed seizoen tegemoet gaan waar vele strakke lijnen zullen komen.

Is er al verbetering met de vangsten, hoorde berichten die niet veel belovend waren?? Wat is de ervaring mannen en vrouwen??
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

merijn1982

Vandaag 1e x gestreamerd op snoek en ook van de nul af met een 70 cm snoek
Tight lines!!

FSCHAMP

Op mijn vangsten zullen jullie nog wat moeten wachten, ik ben 4 weken terug geopereerd van een Hernia, die al 2 maanden aansleepte.  :( :( :'( :'(
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

FSCHAMP

#3
Ik weet het, ben 17 jaar terug ook van een hernia geopereerd en dit heeft me niet tegen gehouden om te vliegvissen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Rene V.

Sterkte Gino,mijn vrouw tobt momenteel ook met haar rug dus ik zie dit van dichtbij.Wij proberen nu met zwemmen het ongemak te beperken,lijkt erop dat het beter gaat.

groet Rene V.

merijn1982

Sterkte ermee!! Mijn vrouwtje is ook al drie x geopereerd aan dr hernia. Gaat nu een jaar na haar laatste operatie nog steeds maar stukje bij btje beter...
Tight lines!!

Wittie

Vandaag even een uurtje langs de waterkant. 2 baarzen, 1 blankvoorn, 1 ruisvoorn en een winde. Toch wel even lekker voor zo'n kort tijdje.

FSCHAMP

@ Rene V. & Merijn : bedankt
@ Wittie : inderdaad niet slecht voor zo'n korte tijdsperiode.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

ben

Vandaag bij ons te slecht weer, was niemand in Baggel!,!!!

Wilco

Ben hoe is de visserij in Baggel op dit moment ??

Gerrit72


M'n eerste keer vissen in 2014 leverde binnen een uur m'n kerststreamersnoek op.
Ondanks m'n sterilisatie eergisteren, heb ik gisteren (met blauwe en pijnlijke ballen) twee uur gepoogd met mooie kleine streamertjes van Wouter een baars te strikken. Helaas zonder resultaat (dus Wittie ik ben jaloers...). Nog even met een grotere streamer leverde een misduikende snoek op, die het water vlak voor m'n neus opspatte. Een machtig mooi gezicht.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Sieger

Quote from: Gerrit72 on January 11, 2014, 22:25:41
(met blauwe en pijnlijke ballen)

Toverballen... leuk he... al weer een tijd geleden dat ik ze had.... Wel gewoon volleyballen de volgende dag natuurlijk...  ;D


Oeps  ::offtopic::


Sieger

Gerrit72

#12


Marten, dat kwam niet echt bij mij op (en volleyballen ook niet) ...vissen wel natuurlijk  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.