Wat voor muziek luistert de gemiddelde vliegvisser hier nou eigenlijk?

Started by Bekeerling, November 25, 2012, 21:54:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Quote from: R.S.N Flyfisher on March 16, 2013, 07:20:43
Haha of ik die ken, coverband van Iron Maiden.

Stem vind ik niet zo, maar die gitaristen zien er wel fijn uit  ::zweep::

ja die stem viel me ook een beetje tegen hahaha. zal ze zware shag roken?  ;D


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.


R.S.N Flyfisher

Quote from: Koen on March 23, 2013, 11:07:56
ja die stem viel me ook een beetje tegen hahaha. zal ze zware shag roken?  ;D

Haha en veel ook Koen  ;D

Geef me dat fijne stemmetje van Bruce Dickenson maar  ;)

Bekeerling

Quote from: Raymond on March 23, 2013, 10:20:07
Ahumm..., over smaak valt absoluut niet te twisten maar kijk nog eens naar de titel van dit topic: 'Wat voor muziek luistert de gemiddelde vliegvisser hier nou eigenlijk'.

Verder geen commentaar... ;)

Ze spelen toch op muziek instrumenten? Dan is het dus muziek  ;D ;)

Gert

Oke, dan nu weer eentje voor Raymond (en voor mezelf).
Deze hebben ook zo'n mooi zwart jurkje aan, en kunnen ook zingen ZONDER zware shag.

http://www.youtube.com/watch?v=V7NyO9NPZbQ


Raymond

Quote from: Bekeerling on March 24, 2013, 09:54:58
Ze spelen toch op muziek instrumenten? Dan is het dus muziek  ;D ;)

Zeker kerel, daarom staat er ook een smiley bij en dat er over smaak niet valt te twisten... :D
::wtf::

Raymond

Toppie Gert!  ::duim:: (was niet moeilijk te raden met mijn avatar, hahaha...). Het origineel op de plaat is trouwens ingezongen door Clare Torry en er wordt beweerd dat het direct na de eerste keer inzingen al goed was. Het blijft in ieder geval een vet nummer...

Wisten jullie trouwens dat Roger Waters ook een vliegvisser is?
::wtf::

Gert

Quote from: Raymond on March 24, 2013, 15:19:52
Wisten jullie trouwens dat Roger Waters ook een vliegvisser is?

Ja, en hij is ook de reden dat we dit jaar van maandag t/m maandag naar Oostenrijk gaan ipv zondag t/m zondag. 8 september The Wall in de Amsterdam Arena!

(En Eric Clapton is ook een vliegvisser - en waarschijnlijk nog veeeeel meer bekende artiesten, maar die herriemuziekmakers die hierboven allemaal staan mogen van mij wegblijven bij de waterkant  ;D).

R.S.N Flyfisher

Deze kerel is ook vliegvisser, kreeg ik laatst mee van Rossie  :D

[hs width=300 height=300]http://www.youtube.com/watch?v=GSy-6OQyeOA[/hs]

Raymond

Zo zie je maar, wij vliegvissers hebben toch heel wat creatieve kanten... ;)
::wtf::

vliegvisserdorian

Die speelt niet op een instrument of is een draaitafel ook een instrument? (meer zeg ik niet  ::fluiten::)


Raymond

Alhoewel ik helemaal gek van Progressieve rock en metal is Dream Theater toch niet echt mijn ding. Ik houd meer van Tool en River Side...
::wtf::

R.S.N Flyfisher

Quote from: Raymond on March 27, 2013, 16:59:34
Alhoewel ik helemaal gek van Progressieve rock en metal is Dream Theater toch niet echt mijn ding. Ik houd meer van Tool en River Side...

Dream Theater komt bij ook niet helemaal over, maar ben ook helemaal gek van dit genre.
Mijn bands zijn meer Savatage, Circle II Circle, Jon Oliva's Pain, Symfoni X en Rhapsody als het over Progressieve rock gaat.

Raymond

Yep! Toppie! ;D En wat te denken van: Porcupine Tree, Ocean Size, OSI, Anathema en het 70'er jaren werk van Rush, Jethro Tull, Yes, Genesis en ELP...
::wtf::

Raymond

::wtf::

R.S.N Flyfisher


sietzedevisser

Mijn muzieksmaak is erg breed. Ik luister doorgaans hiphop en dan met name old school van dr. dre, snoop dogg, wu-tang clan, n.w.a, opgezwolle, extince, def-p. Op moderner gebied vooral nederlandstalige rappers als fakkelbrigade, typhoon, jiggy dje, fresku, engel, james. Regelmatig luister ik ook blof, raccoon, acda en de munnik, the eagles, jimi hendrix(net ontdekt ben 17), red hot chili peppers, queen, oasis, the rolling stones, nirvana, lynrd skynrd, the police, golden earring en nog wel meer waar ik nu ff niet meer opkom. Twee compleet verschillende werelden eigenlijk die in de verste verte niet op elkaar lijken.


ben

Quote from: sietzedevisser on April 09, 2013, 19:35:00
Mijn muzieksmaak is erg breed. Ik luister doorgaans hiphop en dan met name old school van dr. dre, snoop dogg, wu-tang clan, n.w.a, opgezwolle, extince, def-p. Op moderner gebied vooral nederlandstalige rappers als fakkelbrigade, typhoon, jiggy dje, fresku, engel, james. Regelmatig luister ik ook blof, raccoon, acda en de munnik, the eagles, jimi hendrix(net ontdekt ben 17), red hot chili peppers, queen, oasis, the rolling stones, nirvana, lynrd skynrd, the police, golden earring en nog wel meer waar ik nu ff niet meer opkom. Twee compleet verschillende werelden eigenlijk die in de verste verte niet op elkaar lijken.


Dan ben je wel een lang avondje aan het luisteren!!!!

sietzedevisser

Mijn ipod draait extreme over uren en ik verslijt per jaar een goede koptelefoon. Ik luister overal de hele dag muziek dit is echt een kleine greep uit mijn muziek collectie. Weliswaar alles digitaal maar ik heb mijn ipod classic(capaciteit 40.000 nummers) bijna voor een kwart vol met muziek. Ding zit halfvol maar er staan ook luisterboeken op :P. Ieder moment van de dag waarop geen sociale interactie heb ik de ipod op. Tenzij ik slaap :P.

ben


sietzedevisser

Zelfs dan luister ik muziek  :-[. Vis 90% van de tijd in drukke en bewoonde gebieden dus zoveel loop ik niet mis. als ik in het buitenland op forel, in de polder of hier aan de waal vis dan luister ik liever naar het geluid van het water en de natuur.