't smallert

Started by siempie, October 23, 2011, 13:44:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R.S.N Flyfisher

Ok jammer kerel, heb al wel een paar van die boa's geknupt met lood, maar heeft dat wel hetzelfde effect als tungsten.
Bedoel dat het lood dan niet voor in de kop zit met wikkels, of denk ik weer te moeilijk gheghe  ::)

Hoef je voor morgen geen succes te wensen denk ik haha, en niet teveel vangen he.. moet je die vis weer schoonmaken  ::blabla::  ;)

Groetn' uut Twente

Rossie69

Jan

stuk of 8 wikkelingen voor het goud kopje dan een stuk of 5 erboven op weer.
moet lukken.
alleen weet niet wat voor haakmaat je dan hebt.


R.S.N Flyfisher

Streamer haakmaat 8, thx zal dat eens proberen Henk!  ::duim::

vliegvisgek

rossie niet te veel meer vertellen straks worden en vangen ze meer als ons dat kan niet he  ;) ;D ;D ;D ;D ::new::

R.S.N Flyfisher

Quote from: vliegvisgek on January 09, 2013, 11:13:33
rossie niet te veel meer vertellen straks worden en vangen ze meer als ons dat kan niet he  ;) ;D ;D ;D ;D ::new::

Hahaha  :P

ben

@Jeroen; vertel hoe was het vandaag???? :P :P :P :P ;) ;) ;)

vliegvisgek

erg goed maar ben niet gaan vissen ben te nat bah vies weer hahaha  ;D ;D

Rossie69

Jeroen wees niet bang ;)

als ze iets willen weten pben ze me of een pb via fb hahahaa

kut foerel ook.

vliegvisgek

de aantallen komen van zelf wel bij de boys maar snap het ook wel een beetje staan naast me ik vang me klem en hun niks maar goed zo begon ik ook
en ze nemen tips aan en leren daarom ook sneller want eigenwijs zijn ze een klein beetje maar dat moet ook haha deze zomer gaan ze knallen ;) ;) ;) ;)

en henk hhaha fb ja maar wel leuk toch vraag jij er geld voor zo nee moet je gaan doen hahaahahahah ;D ;D ;D

goswit

Mannen.  Dat je met een Boa gaat vissen kan ik mij voorstellen , maar dat je het met lood omwikkeld dat gaat wel erg ver. in welke vergunning staat dat   ::sjorrie::
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

vliegvisgek

snap hem effe niet goswit ben niet blond  :-[ :-[

Barry

En ik ook niet ::blabla:: ::hulp::

vliegvisgek

Quote from: Barry on January 11, 2013, 09:11:48
En ik ook niet ::blabla:: ::hulp::

gelukkig dacht al echt dat ik blond was barry haha  ;D ;D

gbrinks

boa bedoelt die mee buitengewoon opsporingsambtenaar.

it's a joke!!!!!!!!!!!!!!!

Barry

Hahaha oke

Maar weleens geprobeerd  jeroen blond zou wel wat wezen en dan met een roze string aan naar baggelhuizen hahahaha  ::blabla::

vliegvisgek

hahahah en barry nee maar is ook efkes te koud voor en als ik daar met string sta vangen we niks meer dus waadpak aan en knallen blond haar nee gordon ;) ;)

goswit

Vliegvisgek  /  Barry.

Boa.           een  slang.
                   een dasje van vogelveren  ( carnaval)
                  een persoon , als je de eentjes brood  geeft en het zakje in de gemeentelijke prullenbak gooit  , een papiertje geeft met 60,00 euro er op, omdat je afval gooit in gem. eigendommen dat is een BOA.

Enne de kleur van je haar , ach maakt tegenwoordig niets meer uit.   ;D ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

vliegvisgek

haha en mijn kleur wel hoor heb nog ouderwets lang haar hahaah boa hihihihi
snapte hem al niet dachten te veel na :P :P

HappyFisherman

Ik wil Jeroen wel eens met blond haar zien ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gbrinks

staat um wah sexy denk gehghe

vliegvisgek

nope van haar en hengels verander ik niet nou ja van haar niet 1000% zeker hahaha hengel dan nog eerder bram met zwart haar en brinks kale kop met plaatjes hahaha
;D ;D ;D ;D

Barry

Ach Jeroen doe is niet zo lullig 1 keertje blond en die roze string hoeft echt niet hoor ::hulp::

R.S.N Flyfisher

Weet je het zeker Jeroen, vind je het best wel HOT staan  ::)


dartmayor

Hahahahahahahahaha
;D ;D ;D ;D ;D ;D ::klappen:: ::klappen:: ::klappen:: ::klappen:: ::lach:: ::lach:: ::lach:: ::lach:: ::lach:: ::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo:: ::badgrin:: ::badgrin:: ::badgrin:: ::badgrin:: ::badgrin:: ::badgrin:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::green:: ::green:: ::green:: ::green:: ::green:: ::green:: ::green:: ::green:: ::green:: ::green:: ::green::
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

Gerrit72




::goodjob:: Helemaal goed  ;D (zolang je het maar niet met mijn foto doet  8) )
The only difference between men and boys is the price of their toys.