Jullie ervaringen met het nieuwe forum

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 19, 2010, 07:14:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ErickW

Ik vind het nieuwe forum goed werken. De opties bovenin en de 20 meest recente posts doen het werk goed. Wel heb ik het idee dat het grafisch wat langer laadt bij gebruik op de Iphone, maar ach lekker overzichtelijk lezen op de Pc/Mac werkt ook wel net zo lekker. Wellicht zijn er nog wel goede community plugins, waarmee de werking nog beter wordt.

Maar het belangrijkste is dat het forum goed werkt en actueel is. Backuppen is mogelijk, zodat we niet met zijn allen gaan shaken van de ontwenningsverschijnselen na de crash. Ik lees dat wat mensen wel dagelijks 5 shots forum nodig hebben ;-)

Keep up the good work administrators en overzetters van berichten. Respect voor jullie!


Sieger

Dank je Erik, namens alle mensen die mee hebben gewerkt.... Niet in de laatste plaats de 155 forumleden die nu al weer zijn aangemeld....

Zonder leden geen forum, geen nieuwe en oude verhalen en vooral geen plezier...!


Sieger

Plantje

Doordat de notificatiemails verstuurd worden naar mijn E-mailaccount in het "To:" veld werken de links nu ook met Outlook 2010 en Outlook connector. Dus ik ben tevreden! :)

Rossie69

En hoe vinden we het nieuwe forum nu ??????  8)

Arno

er word veel te veel g.o.h. door een kerel uit Meppel ::fluiten:: ::fluiten:: ::duim:: ::lol::

Gr Arno

Rossie69

nee hoor,ben bloed zereneus.

en staat het jullie niet aan dan hoor ik het toch ook wel ;)


weerwolf

Nou henk, het staat me niet aan je oh te veel en vist te weinig  ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69

Dank je ROelof

kan ik je zeggen,je hebt helemaal gelijk.


peterf

Ik heb nog steeds moeite met de veranderingen. Vond de oude site prettiger.
Zal aan de leeftijd liggen.
Het valt mij op dat verschillende leden maar af en toe op de site komen, terwijl ze op het oude forum
dagelijks aanwezig waren.
Is dat door de gebruiksvriendelijkheid van de site?

René van Dam

Ik heb het oude forum niet meegemaakt , maar ik vind deze goed en vrij overzichtelijk.

HappyFisherman

Ik vind ook in dit format veel meer mogelijkheden zitten dan in het oude...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

oude forum??? weet ik nix meer van. zou niet weten hoe het werkt. ;D ;D
voel me hier al een vis in het water. 8)

A{b}r{a}xa{s}

Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van alle (extra ingebouwde) mogelijkheden die dit forum heeft t.o.v. het oude forum.
Maar vooral de mogelijkheden voor het maken van back-ups vind ik belangrijk.

Sieger

Ik vind het helemaal prima hier... mis het oude niet en zie geen enkel nadeel na de overgang....

Bovendien heeft dat ook weinig zin... terug is geen optie... ;)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: speycast on May 17, 2011, 18:03:19
alweer een nieuw forum het moet niet gekker worden   raak net aan deze gewent  ;)

ho ho hooooooooo. ....'k moet er niet aan denken, al dat werk dat dat zou meebrengen :)
van mij mag dit forum nog wel een poosje doorgaan ;p

harry

ik ben er zeer tevreden over hoor al was t wel ff wennen
nu weet je niet beter meer  :)