Gouden Streamer 7e jaar

Started by Herman, August 20, 2016, 03:26:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Menno_siemensma

Er wordt genoeg gevangen maar weinig hier gepost.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Herman

Niet posten is niet erg  8)
Niet inzenden is jammer!
Hans van Muddler.nl heeft een paar leuke prijsjes beschikbaar gesteld voor de dit en komend jaar. Die wil je toch niet mislopen haha
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Menno_siemensma

Quote from: Herman on February 14, 2017, 11:35:24
Niet posten is niet erg  8)
Niet inzenden is jammer!
Hans van Muddler.nl heeft een paar leuke prijsjes beschikbaar gesteld voor de dit en komend jaar. Die wil je toch niet mislopen haha
Komt ook weinig voorbij in de berichten van de vangsten 2017, dus ongeacht of die hiervoor worden doorgestuurd zijn daar ook weinig vangsten van welke vissen dan ook voorbij gekomen.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Herman

Vanmiddag weer even op pad..... behalve mooi weer en lekker buiten weer een blank kunnen noteren helaas.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

#29
Tja, en dan is het al weer 8 maart....

Bij deze de uitslag van de "competitie" van dit afgelopen seizoen.

Bellyboat
Er is dit jaar slechts één inzending geweest. Dus Sjoerd, gefeliciteerd met de 1e plek!

Vanaf 't kantje:
01. Menno Siemensma met een snoek van 96 cm



02. Gino met een snoek van 88 cm



03. Martin Rietveld met een snoek van 82 cm



04. Gert met een snoek van 78 cm



05. Wederom Gert met een snoek van 75 cm



06. MarkPiet met een snoek van 70 cm



07. Herman met een snoekje van 65 cm...



De foto's zullen nog volgen (als photobucket tenminste een beetje mee wil werken...)
Prijswinnaars (zoals in de openingspost gemeld alleen voor deelnemers vanaf het kantje) krijgen bericht....

Tot volgend seizoen!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

markpiet

Hahaha. toch nog prijs met 70cm. Ik ben blij dat ik er 1 opgestuurd heb.

Herman bedankt voor de organisatie.  ::goodjob::
groeten van Mark
><((((0>

Jan Damman

Sjoerd en Menno, beide gefeliciteerd met jullie eerste plaats.

Menno ik breng de wisseltrofee ( het schilderij ) wel mee naar Baggel volgende week.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Menno_siemensma

Quote from: Jan Damman on March 08, 2017, 08:29:05
Sjoerd en Menno, beide gefeliciteerd met jullie eerste plaats.

Menno ik breng de wisseltrofee ( het schilderij ) wel mee naar Baggel volgende week.
Bedankt, en is prima!

Wel een laag aantal inzending als ik met mijn vangst bovenaan sta? Hoop volgende keer dat er veel meer mogen worden genoteerd!
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Gert

#33
Familie Siemensma  gefeliciteerd met de beide eerste prijzen plaatsen ;D!

Herman en sponsor Muddler wederom bedankt voor de organisatie en de prijzen.

Menno, het zijn inderdaad weinig inzendingen, maar ik betwijfel of er door (actieve) forummers wel grotere zijn gevangen vanaf het kantje dan die van 96 cm.
We zullen het volgend jaar misschien wel zien hoeveel mensen zich nu uitgedaagd voelen  ;)

Groet,
Gert

Menno_siemensma

Quote from: Gert on March 08, 2017, 13:09:51
Familie Siemensma  gefeliciteerd met de beide eerste prijzen plaatsen ;D!

Herman en sponsor Muddler wederom bedankt voor de organisatie en de prijzen.

Menno, het zijn inderdaad weinig inzendingen, maar ik betwijfel of er door (actieve) forummers wel grotere zijn gevangen vanaf het kantje dan die van 96 cm.
We zullen het volgend jaar misschien wel zien hoeveel mensen zich nu uitgedaagd voelen  ;)

Groet,
Gert
dank, ik denk dat er wellicht ook wel vissen zijn gevangen door forumleden maar je moet ook maar een foto kunnen maken met meetlint om mee te doen. Ook vanuit de BB moeten er ongetwijfeld grotere gevangen zijn maar weer zelfde verhaal natuurlijk. Op naar volgend seizoen en straks hopelijk achter de windes aan!
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Jan Damman

Helaas door diverse omstandigheden weinig aan vissen toe gekomen deze winter, hoop volgend seizoen weer mee te doen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Rossie69

toch nog leuke inzendingen.
helaas wel geprobeerd maar 2 niet foto waardig gevangen.
gefeliciteerd Menno

PdH

Quote from: Menno_siemensma on March 08, 2017, 14:12:01
dank, ik denk dat er wellicht ook wel vissen zijn gevangen door forumleden maar je moet ook maar een foto kunnen maken met meetlint om mee te doen. Ook vanuit de BB moeten er ongetwijfeld grotere gevangen zijn maar weer zelfde verhaal natuurlijk. Op naar volgend seizoen en straks hopelijk achter de windes aan!

Ja dat klopt Menno. Ik kreeg mijn kanshebber niet eens op de foto. Best lastig in je eentje , met meetlint en camera. En een snoek die liever gewoon het water in wil.
En dan zat ik niet eens in een BB.
grtn, Peter.

MartinT

Proficiat aan de winnaars.
Leer voor de volgende keer om ook een 70'er maar in te sturen als er niet meer in zit.
In aantallen het beste wintersnoekseizoen voor ondergetekende maar in lengte absoluut het slechtste.
Volgend jaar beter.

Herman

Inzenden is altijd leuk!
Er is een jaar geweest dat diegene die een snoek(je) van 25 cm ving en instuurde een prijs had!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

FSCHAMP

Gefeliciteerd heren, prima gedaan.    ::goodjob::

Wel had ik graag geweten hoe groot deze van Sjoerd was.

Zelf ben ik niet ook niet zoveel geweest. Dit jaar zelfs nog niet. Eerst lag het mooi dicht gevroren en dan geen tijd met aantal feestjes en wachten in het weekend waardoor ik niet aan vissen kwam. En de laatste 5 weken volop vliegen aan het binden voor Cuba. Volgend jaar beter zeker.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

sjoerd

Ach mijn ingezonden snoek was niet een monster. Ik had wel grotere gevangen maar niet altijd opgemeten. Dat is in de bb soms een gedoe, dan maar de vis snel terug. Wel vorige week enkele meterplussnoeken gehaakt en gemist! Dat is dan wel weer jammer al hoort dat er ook bij. Omdat er niet zoveel is ingezonden heb ik maar snel nog even die snoekfoto ingezonden

Herman

De eerste prijsjes zijn de deur uitgegaan.

Muddler.nl (Hannus) nogmaals dank! Elke inzender heeft nu prijs gehad!

Binnenkort de laatste prijsjes de deur uit.
Nog ff geduld dus Menno, Gino en Gert... het komt er echt aan!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

FSCHAMP

Quote from: sjoerd on March 12, 2017, 20:46:55
Wel vorige week enkele meterplussnoeken gehaakt en gemist! Dat is dan wel weer jammer al hoort dat er ook bij.

Sjoerd, zo heb ik er ook nog enkele aan gehad met hetzelfde resultaat en dit hoort er nu inderdaad ook bij alhoewel ik het liever anders had.

Herman geen probleem. Ik zie het wel komen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

merijn1982

Iedereen gefeliciteerd! Dit seizoen weinig gevist en dus ook niet ingezonden. De paar die wel ving waren niet boven mijn grens van inzendwaardig. Volgend jaar zal ik weer beter me best doen😀
Tight lines!!

Mettrop

Weliswaar mijn eerste meter op de vlieg gevangen, maar op dat moment denk ik er echt niet an om een foto met meetlat te maken

Menno_siemensma

Pakketje is binnen, Muddler.nl weer bedankt voor de sponsoring! Ik hoop dat ik de mucilin dry fly floatant veel zal gebruiken komende tijd :D
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

FSCHAMP

Enveloppe is binnen Herman, bedankt en bedank de sponsors ook in mijn naam.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Herman

Eindelijk de medewerking van Photobucket vandaag.... foto's zijn nu ook geplaatst.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..