Wat vind je meissie (vrouw) ervan?

Started by ben, March 20, 2012, 00:33:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Beste Forummers, ik zit sinds Oktober op dit forum, en besteed hieraan best wel wat tijd, Agnes vind dit niet altijd leuk, wat vinden jullie partners hiervan????

Rossie69

hahaha nou vroegah.
voor dat ik samen gin hokken.
had ik dr al verteld vissen is mn hobby.
en dat pak je me niet af en komt niks tussen,tenzij er iets aan de hand is qa gezondheid feestjes en weet ik het.

dus mn schatje is,heel makkelijk hahaha,want die gooit zelf ook een lijntje en vangt ook nog,zowel werp als vlieghengel.

das dan een beetje voordeel.

maarja maakt haar niet uit.zit ook niet uren achter de vvnl .

vooral nu niet meer.oja heb late dienst dan wel hahaha

ben

@Rossie: Heeft ze nog een leuke vriendin die ook vliegvist en er ook nog leuk uitziet?

Egon

Ik ben net een paar dagen lid van dit prachtige forum.
Maar als je om 00.55 nog aanwezig bent, wil dat wel wat zeggen.?
Mijn vrouwtje ligt al in de futus houding onder een dik pak dekens. :P :D ;D
En ik ben vandaag naar "het blanke water" in Someren geweest.
Ik heb der wel 40 streamers, nimfen en droge vliegen aan gehad.
Maar helaas niks gevangen, wel 2* beet gehad en 1 ervan met de kop op het schepnet maar toch nog los en de vrijheid in.
Maar ja dit was de eerste keer op een put wat dus wel tegenviel.
maar ja de andere 2 die er met een dobber waren hadden er beide ook maar 1.
'k begin aardig af te dwalen maar denk zolang ze slapen, is er niets aan de hand.  ::lol::

Rossie69

#4
Quote from: ben on March 20, 2012, 00:47:23
@Rossie: Heeft ze nog een leuke vriendin die ook vliegvist en er ook nog leuk uitziet?
hmm ja haar moeder :)

owja agnes zal ook wel es mee lezen.




aalbrecht

geen problem als ik maar rekening houd met onze andere priv dingen die we wel samen doen  8)
vliegvissen is een passie

Hilco

@ Ben:  Wat deed je voorheen in de tijd dat je achter het forum zat?

Denk dat daar het probleem zit.

Rossie69


jur606

Quote from: Rob van H. on March 20, 2012, 08:11:24
zolang je een vrouw hebt die ook alles afstruind om te kijken of er nog iets te vinden is qua bindmateriaal, die me volledig me gang laat gaan als mijn hobby ter sprake komt, me 's ochtends vroeg adviseerd om iets warms aan te trekken als het koud is buiten, vraagt of ik wel genoeg geld bij me heb als ik naar een beurs of vliegvistoko ga (mijn standaard antwoord is dat je altijd te weinig hebt  ;D ;)) me volledig overbodige dingen laat kopen 8) en nog blij is als ik thuis kom na een financiele aderlating denk ik wel dat ik goed zit, oh ja...forumgebruik is ook geen probleem!!

Rob,  Ik kan me denk ik wel heel veel in dit verhaal vinden bij ons is het ongeveer ook zo, met mijn bijde hobbie's (kosten beide tijd en toch wat geld zo af en toe :P) daarnaast moet je wel je tijd thuis, vrouw kids e.d. blijven hebben :)



HappyFisherman

Rob, vraag jij Stanley ff voor me wat ie er van vind?  :P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Dan begint ie nu ook al als een oud wijf te zeuren  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

dartmayor

Vliegen binden en forum gebruik daar heeft de vrouw totaal geen probleem mee want dat doe ik thuis.

Maar vaak vissen zit er op dit moment niet in.
Straks als het weer langer licht is kan ik weer vaker vissen.
Dan liggen de kids op bed en kan ik naar de waterkant om te vissen.
Dus nog 5 dagen (geloof ik) en dan gaat de klok een uur vooruit.
Dan is het in iedergeval licht genoeg tot 20:30.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

maurice

heb ik geen last van.
maar mocht er een komen dan moet ze zich maar aanpassen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Arno

je kunt ook een baan zoeken dat je smiddags om 16.00 uur moet beginnen kun je s'morgens mooi vissen
maar die van mij is erg tegen vissen(domme sport) in het algemeen forum heeft ze niet zoveel problemen mee
en binden doe ik niet dus heb ik eigenlijk weinig problemen thuis.

Gr Arno

MarcV

Nou eigenlijk helemaal geen problemen. Krijg zelfs koffie mee, ook voor de vismaten dus dat zit wel snor.

Het is gewoon een kwestie van balans denk ik, elkaar ieders dingetje gunnen. Zij mag graag met vriendinnen leuke dingen doen, en ik vissen.

Zo werkt dat :)

catchem

Mijn vrouw heeft avond en slaapdiensten en heb ik veel tijd voor mezelf om te vissen of iets anders. Ik probeer altijd wel 1 dag in het weekeind (als ze niet hoeft te werken) en 1 avond in de week samen te hebben, maar soms is ze mij zat en vraagt ze of ik niet wil gaan vissen, of bij mijn vismaat langs gaan.

Gerrit72


Leuk en herkenbaar  te lezen hoe het bij iedereen thuis gaat.
Rob en Rossie, da's wel heel luxe!
Zo luxe heb ik het niet (en het veren/vellen van 'verse' vogels verzamelen
kan ze al helemaal niet waarderen :o).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

ben

@ Speycast: Als ik dit voorstel kom, ik dus niet aan vissen toe en ik wil ook wel eens vissen,
@ Hilco: Eigenlijk heb ik niet zo'n probleem zie ik nu zelf, voorheen deed ik wel iets anders leuks ofzo maar dit is soms toch wel erg leuk toch???











Patrick(WF)

Ik heb hier ook geen enkel probleem van de vrouwelijke kant.
Sterker nog ze vist zelf ook met de vliegenlat en kan zelfs nog een vliegje
binden. Maar we/ik kom weinig aan me hobby's toe. Zit de hele dag op de weg
van 05:00 tot 17:00 gemiddeld en dan moet er nog geladen worden.
Dus ben zeer weinig thuis voor m'n hobby's zeg maar. Maar als ik dan effe tijd heb
voor het vissen of binden komt er geen enkel commentaar van de Dame, zolang
ik haar maar niet vergeet.
Groet Patrick

vliegvisgek

tja wat moet ik zeggen ze nam me zoals ik ben veel vissen en ook wel vaak thuis avonds nee de mijne vind bijna alles wel goed ben  ;D ;D ;D ;D ;D

weerwolf

het is heel simpel:
ik heb een leven
mijn vrouw heeft een leven (zegt ze!)
en we hebben samen een leven.


Maar ik moet eerlijk zeggen dat ze me wel heel veel ruimte geeft om te vissen, maar de andere kant is dat ze ook tijd voor zichzelf nodig heeft ......1 + 1 = 2

mij hoor je niet klagen, ik ben aan het vissen (dus hoor ik haar niet klagen :D ) maar zoals hierboven al vermeld het gezin heeft ook tijd nodig.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Quote from: ben on March 20, 2012, 00:33:27
Beste Forummers, ik zit sinds Oktober op dit forum, en besteed hieraan best wel wat tijd, Agnes vind dit niet altijd leuk, wat vinden jullie partners hiervan????
Zit er ook regelmatig achter, ik heb 1 vast uurtje dat we samen tv kijken.
De rest wat ze bekijkt hoef ik niet.
Kijk ik een keer wat mee, na een paar minuten zeg ik: hé, dat kan of klopt niet in de film.
Dan krijg ik te horen: schiet jij maar weer op naar... . ;D

Deze tijd van het jaar wordt het eten regelmatig wat eerder gekookt, kan ik nog een tijdje vissen na het eten.
Een maand terug wat later eten zodat ik na het werk en voor het eten nog een tijdje kan vissen.  ;D

Ik hoor al een paar weken: moeten/gaan we nog even naar Handy, of Utrecht wil ik ook wel weer eens kijken.
Soms kom je thuis en dan krijg ik een tip om ergens heen te gaan om te vissen,
want dan heeft ze ergens grote (snoek of roofblei) kolken gezien onderweg

Ze werpt nog maar sporadisch haar lijntje nog, binden komt er ook niet meer van ivm schouder blessure.  :(
Nu moet ik zelf aan het binden.
Als ik m'n stoel draai dan kan ik zo verder binden, alles staat klaar achter me.

En zo kan ik nog wel even doorgaan,
je kan ook even het hele forum doorspitten dan kom je nog wel meer te weten hoe het hier gaat.

Ik weet niet of je een ring hebt die bijna versleten is.
Is dat wel zo, dan ben je misschien binnenkort aan wat vervangenst  toe.  ;)

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

jagoziva

Of je neemt gewoon parkieten en laat haar op grasparkieten online inloggen, heb je alleen nog problemen wie er het eerst achterzit dus koop je een tablet erbij. Hoor je ze echt niet meer hoor  ;)

Inderk

Mijn vrouw heeft er geen problemen mee.
Ze ging eerder wel eens mee te vissen.

Als de klussen bij huis er maar niet onder lijden.
Tsja alles moet gewoon onderhouden worden en daar heb ik toevallig ook geen hekel aan.
tuin en huis zijn gewoon leuke zaken om in te klussen/werken.

Daarnaast zo veel mogelijk lekker vissen!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit