Haken

Started by DirSan, May 18, 2015, 19:42:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DirSan

 ::hulp:: Hallo wie weet nog een adresje  voor haken  ???

::new::

Groet Dirk

p.forel


MarcelN

Mijn idee ::agree::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Team

Als je een kleedje wilt haken, moet je in een wolwinkel zijn.
NUNC  AUT  NUNQUAM

hannus


Scaramouche

http://store.hookhack.com/Fly-Tying-Hooks/departments/169/

Kijk hier maar eens. Niet noodzakelijk het goedkoopst, maar wel een heel grote verzameling

En anders bij Kaj's fly fishing kijken, die heeft denk ik nog wel de nodige haken in zijn opruiming.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

bij

Quote from: p.forel on May 18, 2015, 19:43:18
de viswinkel

ik zal gaan voor de hengelsportwinkel, de viswinkel zul je niets vinden (flauw he)

Raymond

Waarom is mijn bericht verwijderd? Kunnen we niet meer tegen een (flauw) grapje???  >:(
::wtf::

hannus

tsja, nou ben ik wel nieuwsgierig Raymond

DirSan

ik haal ze bij A&M

maurice

Quote from: Raymond on May 19, 2015, 18:48:52
Waarom is mijn bericht verwijderd? Kunnen we niet meer tegen een (flauw) grapje???  >:(


Die van mij ook :'(

Grapje link naar vleeshaken.

Snap er nu ff niks meer van, beetje lol moet toch kunnen


Wie heeft dat gedaan?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

MarcelN

nu nog wat met kruizen ;D

hannus

ha ha, geweldig

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

Quote from: hannus on May 19, 2015, 20:52:54
tsja, nou ben ik wel nieuwsgierig Raymond

Een of ander kinderachtigkuiken kon de grap niet waarderen,
Heeft deze dus gemeld via de knop .......

Was overegens niet iemand die iets met dit topic te maken heeft off had.

Zo zie je maar hoe raar grenzen zijn, en hoe men daar op reageert.


Kan je wel vertellen dat als dit soort onschuldige grapjes niet meer kan of mag,,
Je de volgende keer beter al mijn topics, antwoorden, foto's en stukjes kunt weghalen van forum en site.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

JB

Hoe slecht moet een grap zijn dat je deze gaat verwijderen omdat 1 persoon er niet tegen kan?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Troutbuster

Waarschijnlijk was er iets niet in de "haak"??
Zaten er "haken en ogen" aan het bericht??
Iedereen kon er toch op een eigen wijze op "inhaken"??
"Geen Haak, zonder kapitein"

::slaugh:: ::slaugh::

Hoe dan ook, zeer vreemd dit...

Wellicht "vals gehaakt"??

Gr

Jan
"Petri Heil"


FrancoisCKX

Ik weet er niks van maar mijn lezing is dat dit een vraag van een rookie was die op echte antwoorden zit te wachten, niet op flauwe grappen. De grap was erg flauw, dat vond ik ook, maar om hem daarom weg te halen zou mij ook wat ver gaan (zo flauw was hij ook weer niet). Aan de andere kant vind ik het overdreven om hier nu moord en brand over te schreeuwen, zo'n groot ding is het ook niet, toch? Wie kaatst moet de bal verwachten en als je daar onder lijdt, moet je niet van die flauwe grappen maken. Mijn 2 centen.

Plantje

#20
Ik denk dat je dat helemaal goed ziet.

Topic starter heeft zijn haken. Dat is het belangrijkste. En nu vissen! :)

FrancoisCKX


Raymond

Ik wil toch ook nog even "inhaken" op dit onderwerp... ;) (excuses voor de vervuiling van het topic)

Ik kan heel goed tegen een stootje en inderdaad wie kaatst kan de bal verwachten. Maar ik ben vanaf bijna het eerste uur lid van dit forum, ben zelf beheerder/moderator geweest op zowel de oude site en het forum en zal nooit op de man spelen en iemand beledigen. De vraagstelling van dit topic is ook wel van een hopeloos diep niveau (in dit geval wellicht door onhandigheid) dat ik het niet kon laten om daar zo op te reageren. Ik ben ook absoluut bereid om iemand advies te geven maar dan s.v.p. wel naar aanleiding van een vraagstelling waar ik iets mee kan. Dat dan een anoniem persoon mijn grap, en die van Maurice, rapporteert en dat dit dan ook direct door een moderator wordt verwijdert, strijkt mij dus best wel tegen de haren in. In het verleden zijn hier best grote klappen gevallen, heel wat grotere klappen waar als we het er nu over hebben, het beeldscherm nog altijd van zindert. Ook toen heb ik als moderator met de poten in de modder gestaan en behoorlijk wat klappen gekregen. Het is niet gemakkelijk om het in dit soort gevallen altijd en voor iedereen goed te doen dus wat dat betreft neem ik het de betreffende moderator niet kwalijk. Ik neem het ook op voor Maurice die heel vaak klaar staat om nieuwelingen op weg te helpen en dit nog steeds doet ondanks dat hij vaak genoeg de deksel op de neus heeft gekregen. Respect! En hij verdient dit dus zeker niet en ik begrijp heel goed dat hij hier geïrriteerd door is.

Het enige wat ik dus vraag is gewoon een beetje meer verdraagzaamheid voor elkaar. Jongens jongens, het is hier geen halszaak, het is maar een forum over interesses, over een hobby die we allemaal delen. Dus kunnen we misschien een klein beetje ontspannen zijn?

En hier wil ik het ook bij laten, amen!
::wtf::

maurice

Ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee.
Misschien dat het de gezellige visser maar moet worden.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Vliegvissers.nl

Voor de goede orde, ik was degene die 2 postings verwijderd heb.
Of dat wellicht 'te snel' gedaan is, misschien wel en had ik er wat langer naar moeten kijken.