even een ergernisje van me af schrijven

Started by Useless, May 07, 2012, 16:20:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerrit

Quote from: gerrit on May 08, 2012, 00:38:05
vind  ik  Useless nu een plasser ja of nee
Of iedereen het er mee eens is, is een tweede...maar feit dat het gezegd kan worden zonder dat er oorlog uitbreekt...
dat maakt dat er gediscuzeurt kan worden....en das psies waar waar een forum om draait
Nee dus
vind  Useless dus geen plasser  ;D ;D
maar gewoon iemand die niet aan het vissen was tijdens het plaatsen van deze onzin ::proost:: ;)
grrrrrrrrrrrrr gerrit

Cornico

Quote from: gerrit on May 08, 2012, 20:02:18
..maar gewoon iemand die niet aan het vissen was tijdens het plaatsen van deze onzin ::proost:: ;)
grrrrrrrrrrrrr gerrit
Nu kun je er nog een rats smiley's achter zetten Gerrit, maar je zou op z'n minst kunnen zeggen dat het plaatsen was van wat JIJ onzin vindt.
Dan laat je Useless in z'n waarde en maak je duidelijk wat jij vindt.
Het lijkt me nogal aanmatigd om te stellen dat iets onzin IS, want laten we wel wezen het enige waar Marco om vraagt is, omwille van de leesbaarheid, af en toe een punt te zetten aan het eind van een door de schrijver bedoelde zin.
Het ging niet om foutloos Nederlands, stijl, etc., maar alleen om af en toe een punt te zetten, wat ik nu ook doe nadat ik heb opgeschreven wat ik van een groot aantal reacties vind.
Ontzettend slap en in de stijl van "alles moet kunnen".
Ook vind ik dat een moderator van een zichzelf respecterend forum niet alleen de fatsoensnormen dient te bewaken, maar ook of het geschrevene nog leesbaar en begrijpelijk is.
Punt.

HappyFisherman

#52
En daar ben ik het dan weer niet mee eens. Dat zou de kracht van dit forum, in mijn ogen, sterk doen verminderen.

Edit, ff wat typefoutjes verbeterd HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Cornico

Wellicht ook teveel gevraagd waar je het niet mee eens bent?
Dit is een voorbeeld van een onduidelijke post waar wellicht een quote op z'n plaats zou zijn.

willyzuid

Ik zeg,zet er nu maar een punt achter.

HappyFisherman

Het opleggen van de door jou genoemde restricties. Het creeeren van "goede" en "slechte" posts door aanpassingen door te voeren, zou mij, als aangepaste, het gevoel geven dat mijn bijdrage aan het forum niet goed genoeg zou zijn.

Da's weer een heul andere discussie die hier ook niet gevoerd hoeft te worden, want die kant gaat het toch niet op ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gerrit

Marten
ik was ook niet aan het vissen tijdens het plaatsen van mijn onzin ;D ;D
maar jij dus ook niet   ::) ;D
grrrrrrrrrrrrr gerrit

Hilco

Ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten , iedere opmerking op zijn waarde moet schatten.
Echter is niet iedereen even veel waard. Maar is dat het dan waard om je daar druk over te maken ?
Ga gewoon uit van het goede in mensen ; zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Blijf gewoon dicht bij je zelf, want eigen haard is goud waard.
Waardeer ieders bijdrage,zo blijven goede normen en waarden bewaard.

Ofte wel met puntjes en komma snap je soms nog geen reedt van wat mensen bedoelen  :P

Rossie69

Denk dat we nu wel genoeg,hebben gekeuteld.

Als Gerrit wil kan die hier op reageren,maar niet,door een ander dingen laten opleggen.

we laten mekaar in ons waarde,en zoniet? ja dan moet er toch is opgetreden worden.

kom op mensen,Marco zal het heus, ook niet verkeerd opvatten,en Gerrit ook niet.
Het is nu duidelijk zat.



.

Cornico

#59
Quote from: HappyFisherman on May 08, 2012, 20:43:13
Het opleggen van de door jou genoemde restricties. Het creeeren van "goede" en "slechte" posts door aanpassingen door te voeren, zou mij, als aangepaste, het gevoel geven dat mijn bijdrage aan het forum niet goed genoeg zou zijn.
Dank voor je verduidelijking.
Hoewel ik er een punt achter gezet had, wil ik deze quote van jou aangrijpen om mijn blijkbaar onduidelijke post te verduidelijken.
Mijn post en jouw reactie daarop is een duidelijk voorbeeld dat wat jij leest heel iets anders is dan wat ik heb bedoeld.
Iets dat heel veel voorkomt op forums en waardoor vaak ruzie ontstaat met weglopers, wegblijvers en lurkers als resultaat.
Dat is tenminste mijn ervaring als langjarig gebruiker en moderator van meerdere fora.
Dat vraagt om een zorgvuldige opstelling van een bericht,  mijn ervaring is dat dit de moeite loont vwb. sfeer op een forum en duidelijkheid naar de gebruikers.
Dat zijn geen eisen of restricties, maar aanbevelingen waar ieder mee mag doen wat hij/zij zelf wil.
Mocht dat anders overkomen dan spijt me dat.
Meestal is bij handhaving van een paar simpele regeltjes everybody happy.

Het spijt me dat jij mijn 2 aanbevelingen/tips als restricties leest, ze waren als tips voor het forumgebruik bedoeld van een ervaringsdeskundige.
Die door mij bedoelde 2 tips waren
Quote....maar je zou op z'n minst kunnen zeggen dat het plaatsen was van wat JIJ onzin vindt.
Dan laat je Useless in z'n waarde en maak je duidelijk wat jij vindt.
en
QuoteOok vind ik dat een moderator van een zichzelf respecterend forum niet alleen de fatsoensnormen dient te bewaken, maar ook of het geschrevene nog leesbaar en begrijpelijk is.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Het wordt een herhaling van zetten en alle punten zijn wel gezet denken wij..... Slot erop....


Sieger