en ik maar denken dat het voorjaar was?

Started by wouter veuger, February 09, 2013, 16:58:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wouter veuger

de afgelopen week,hadden we hier redelijk wat zon,en zoals ieder jaar dacht ik weer veel te vroeg dat het al voorjaar was ;D

dat viel dus even tegen,vandaag na de wekelijkse boodschappies even met de streamer op pad geweest:




het ging steeds harder sneeuwen!,gelukkig was er niet veel wind en was er goed te werpen.

toch weer een snoekie gevangen,maar na 3 uurtjes was het beste er wel af,ik kon haast niet meer binnen strippen zulke kouwe klauwen had ik!

maar weer lekker gevist hoor!

edit:ik krijg het maar niet voor elkaar om een foto in het bericht te plakken ,alleen zo klein als de foto van het snoekje,behalve via het fotoalbum van roofvisforum,daar kun je hem uploaden en dan wordt het formaat meteen aangepast,via welke site doen jullie dat?

[attachment deleted by admin]

Sieger

Slank beestje voor de tijd van het jaar Wouter, maar wel lekker buiten geweest.... Ik heb toch maar een keer overgeslagen....

Ik gebruik voor het plaatsen Photobucket. Dus daar op de cloud zetten en dat de verwijzing binnen de img-tags plaatsen...


Sieger

wouter veuger

ja het was een makreel :P

ik zal het eens proberen via photobucket de volgende keer,gracias!

Gerrit72



Mooie sfeervolle platen Wouter

::goodjob::

Ook mooi dat het roze gevaar snoek opgeleverd heeft  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gert

Nou, een soortgelijke ervaring als ik dus gisteren. Heb er zelf een nieuw topicje aan gewijd, maar had het ook wel hier erbij kunnen zetten.
Wouter, vis jij ook wel eens in de Middelpolder? En Jaspero, hoor je daar nog wel eens wat van, of is die terug naar Limboland of zo?

Groet,
Gert

O ja, en Photobucket vind ik wel een stuk minder gebruikersvriendelijk geworden de laatste tijd. Ze willen te veel aansmeren, en daardoor lange wachttijden.

wouter veuger

#5
hoi gert,ja was bar en boos gisteren,maar je hebt toch 2 mooie snoeken gevangen,dan maakt het niet uit.

ik heb idd 2 keer met jasper gevist eind van de zomer,toen waren de resultaten nogal mager.ik ben daarna meer op baars/voorn gaan vissen,want zomersnoeken ben ik niet zo van.
hij is in ieder geval ook al heel lang niet meer op het forum geweest.

ow en in de middelpolder ben ik nog nooit geweest,maar ziet er wel leuk uit zo.