Mooi BALEN!!!!!!!

Started by ben, March 27, 2012, 21:28:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Vandaag hard gewerkt, moeilijke dag, wil tegen de avond nog even wat vliegvissen en na al die Forellen wil ik ook eens wat anders vangen, ik woon op 50 meter van een zijarmpje van de Vecht en weet dat de vis hier veel Paait, tuig m'n #4 op en wil even een verklikkertje op de Leader monteren, alleen kan ik die dobber nergens vinden en het wordt maar later, dan ook nog een vogelnestje in m'n Leader, het schiet niet op en het wordt al schemerig donker ik werp nog 1 x in en tot m'n grote verbazing krijg ik een mooie aanbeet en op m'n Red Tagje vang ik een mooie Ruisvoorn van zo'n 30 cm en dat is leuke sport. Zo'n Ruisvoorn heb sinds 28 jaar niet meer op de vlieg gevangen, ik heb dus m'n Camera ook niet bij me want we waren al goed bezig, maar m'n neef Piet die toevallig net langs fietste heeft de vis mogen aanschouwen, aan de praat natuurlijk en in het donker naar huis gestiefelt, MOOI Balen!!!!!

Hilco

zo zie je dat hoogtepunten vaak kort duren , maar wel genieten  :P

harlin

Da's mooi balen!

Je kan het anders mooi vertellen,
is wel herkenbaar en da's weer (alsnog) mooi balen.  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Inderk

Nuuver balen!

Maar gevist en gevangen!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Arno

Wat loop je nou te mokken Ben je hebt een schitterende vis gevangen in een verloren uurtje dan baal je toch niet dan ben je blij verrast?
als je wilt zeilen en er is geen wind dat is balen maar gelukkig heb je altijd een hengel bij je dus ga je blij verrast vissen.

Gr Arno

weerwolf

Ben, k*t voor je.........ik leef met je mee :D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

ben

@ Arno, tuurlijk mooie vis, ik baalde van de voorgeschiedenis die Mooi eindigde, eind goed al goed, ik vond de woordspeling wel grappig dus en het was gewoon zo!!

@ Iedereen, het volgend verslag komt met Foto's, ......... hoop ik!!!!

ben

@ Roelof, Thanks voor het meeleven!!!!

Inderk

Die Roelof weet wel op je gevoel in te spelen  ::)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


ben

@ Henk, ach ja, maar z'n woordgebruik is soms wat hopeloos!!!

hendri

ruisertje van 30cm is nie verkeerd, volgende keer gewoon zeggen dat je ff donders druk ben en geen tijd te verliezen heb. ;D ;)

Inderk

Quote from: ben on March 27, 2012, 23:07:46
@ Henk, ach ja, maar z'n woordgebruik is soms wat hopeloos!!!
Valt wel een beetje mee toch?
Hij bedoeld het niet zo verkeerd.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


ben


maurice

30 cm is lekker toch, zullen er veel jaloers op zijn.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

jur606

haha ik had gisteren ook zo;n avond na paar avondjes vliegvissen en daarin een hoop karpers gezien en weinig aanbeten van kleinere vissen.
ik gisteen met korstje proberen op karper en raad het eens karper wilde nu niet en wat was er wel een hoop activiteit van 10-15 cm voorns en meerdere roofblei'en gezien
van cm of 40 tot 60  (ook een oude bekende van dikke 70cm vorig jaar op de korst gevangen) heeft was schade op zijn zijkant.
zitten in onze huis slootjes

Dus nu weer de verkeerde keuze dammmm!!

ok nu wil ik die roofblei vangen op een vlieg iemand tips voor vliegjes streamerts
(danwel tips i.v.m. zelf binden wat nodig?) ben zeer benieuwd

DMeijer

Ben, een 30 cm ruiser, zie je idd niet vaak meer. Ondanks al de pech eromheen, heb je toch weer een mooi visje gevangen. IN feite heb je niet hoeven balen, immers pech is -1 punt en mooie ruiser +1 punt, dat maakt tesamen 0 punten. Stug doorgaan zou ik zeggen.

Hilco

Quote from: maurice on March 28, 2012, 00:24:37
30 cm is lekker toch, zullen er veel jaloers op zijn.

:-[ dat haal ik niet hoor........

Egon

Dat is een zeldzame 100% scoore. 1 keer gooien en meteen kassa.  ::dance:: ::proost::

Groeten Egon

jur606

ben,
liever 1 vangen (als 1 op de foto zetten?)

Beertje

T'ja,er zijn van die dagen dat je maar beter in je bed kunt blijven liggen.  :( :'(
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.