verslag van 4 vrienden op de Grensmaas

Started by Philip, October 11, 2012, 18:38:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Philip

Vorig weekend zijn we met 4 vrienden een dagje naar de Grensmaas geweest, lees hier het verslag http://www.0031flyfishing.com/flyfishing-articles/four-amigos-at-de-grensmaas/

groet Philip

Christof van den Berge

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

BV

Zo ken ik de Maas...
Ach , volgende keer beter

Jasper

Erg leuk verslag

Likkoe!!! Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Raymond

Onze groene vrienden de natuurmakers en -beschermers zorgen er wel voor dat we stoppen met vissen. Door hun activiteiten blijft er geen vis meer over op onze 'mooie' rivier... ;-) Hahaha, ik breng het maar lollig want huilen heeft ook geen zin... :-( Of heeft het compleet naar kloten helpen van deze prachtige rivier toch alleen maar financiƫle redenen??? Ach ja...
::wtf::

Troutbuster

En toch Ray, wil ik volgend jaar werk maken van de Grensmaas!!
Dit jaar is er geen bliksem van gekomen door allerhande randzaken zoals slecht weer, hoog water kou etc....
Maar volgend jaar gaan "we" plannen maken!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Raymond

::wtf::

Plantje

Mooie rivier inderdaad. Alleen jammer, dat het stuk dat er zo buitenlands uitziet zo kort is. Al snel daarna wordt het gewoon een soort van kanaal. Jammer is dat!

Je moet daar toch ook een Limburgse vergunning voor hebben of niet?

Hans-oet-remunj

Quote from: Raymond on October 12, 2012, 18:02:06
Onze groene vrienden de natuurmakers en -beschermers zorgen er wel voor dat we stoppen met vissen. Door hun activiteiten blijft er geen vis meer over op onze 'mooie' rivier... ;-) Hahaha, ik breng het maar lollig want huilen heeft ook geen zin... :-( Of heeft het compleet naar kloten helpen van deze prachtige rivier toch alleen maar financiƫle redenen??? Ach ja...


Als dat zo is Raymond, ben ik benieuwd naar het volgende verhaal (Bij Vliegvisclub Midden Limburg):

Maandag 22 oktober:
Lezing "Grensmaas werken"  door Saskia Janssen Rijkswaterstaat.
Saskia Janssen zal een presentatie verzorgen over de werkzaamheden aan de Grensmaas.
Wat is al gebeurd, waar is Rijkswaterstaat mee bezig en wat gaat er nog in de toekomst nog
gebeuren.


Philip


Raymond

Ja Hans, zij zal wel een prachtig verhaal te vertellen hebben... ;-)
::wtf::

Hans-oet-remunj

#12
Quote from: Philip on October 15, 2012, 18:19:08
Ik ook Hans hou je mij op de hoogte?

Heh...t Zou wel eens een heeeeeel lang verhaal en complex kunnen worden Philip..... 8)