onderhoud 17 mei

Started by A{b}r{a}xa{s}, May 17, 2012, 08:19:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Het is weer tijd voor wat 'groot' onderhoud en updaten van een aantal MOD's (uitbreidingen).
Daardoor kan er zo meteen mogelijk wat vertraging zijn op het forum.
Als alles goed gaat zouden er geen verdere storingen op moeten treden tijdens het onderhoud....*duim duim* :)

HappyFisherman

Alleen is iedereen z'n avatar (alweeeeeer) kwijt  ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

 ::blozen:: ::blozen:: ::fluiten:: ::fluiten::
Dat komt omdat er toch iets 'niet helemaal' goed ging en ik heel snel onverwachts nog even een back-up moest terugzetten tijdens het updaten.
Aan de andere kant, daarover is al een berichtje geplaatst laatst waarin een alternatief werd gegeven.

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Avatar uitprinten, uitknippen en op je beeldscherm plakken linksboven...  ::jumpers::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

...altijd bereid te helpen met handige 'tips&trucs'....super Bram  ::vinger:: :)

Ik kan in ieder geval zien dat er (nu al) minder foutmeldingen ontstaan in de admin-log, dus wat dat betreft heeft het onderhoud wel geholpen.
De indeling van de membergroups heb ik ook wat aangepast (jij bent in ene VIP geworden geloof ik...hahaha).

HappyFisherman

Dat was ik al langer.... Freak HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}


Rossie69

hahaha was weer te snel met mauwen.

sorry

A{b}r{a}xa{s}

Bij het terugzetten van een back-up gaat het (steeds) fout met de avatars (zit in de code van de forumsoftware...).
Als je een avatar opstuurt kan ik het op een aparte plaats zetten, dan gaat het wel goed.
Ook avatars die op een andere site staan en gekoppeld zijn, blijven wel goed in beeld.

peter

Bas ik heb ze ook niet meer de foutmeldingen bij het posten
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

mooi !

is er in ieder geval ook nog iemand anders die minder storingen/fouten in beeld krijgt. ;)