8e editie Snoektoer, in combinatie met Forumdag de Ruigenhoek en Tour de OV 2018

Started by Gert, October 06, 2018, 21:52:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Gert

Hier in grote lijnen het programma van de Combi-forumdag op 1 december 2018.
Locatie: Forelvijver De Ruigenhoek, Sint Anthoniedijk 120, 3566 ME Utrecht

09:30 – 10:30 uur: Verzamelen en koffie. Eerste kopje koffie wordt aangeboden door De Ruigenhoek!
10:30 – 12:30 uur: Eerste dagdeel vissen.
12:30 – 13:30 uur: Lunch
13:30 – 15:30 uur: Tweede dagdeel vissen
15:45 – 16:30 uur: Prijsuitreiking

Kosten:
Forelvissen is 5 Euro per uur, maar voor 2 dagdelen forelvissen (in totaal 4 uur) betaal je - alleen op die dag - 15 Euro. Dit geldt voor de catch & release- oftewel de vliegvisvijver. Het is dan ook een vliegvisdag.

We lunchen op eigen kosten bij De Ruigenhoek; helaas werkt de menukaart op de website momenteel niet, maar er is een ruime keuze.
En het snoeken is uiteraard gratis - wel je VISpas mee!

Er zullen plattegrondjes van de omgeving worden uitgedeeld waarop is aangegeven waar je kunt (en mag) snoeken.

Er zijn mooie prijzen te winnen, in 3 verschillende categorieën!
Alle prijzen zijn beschikbaar gesteld door Muddler.nl en De Ruigenhoek. En daarnaast hoort bij elke prijs ook een ingelijste plaat, mooi als aandenken voor thuis aan de muur.


Omdat er blijkbaar nog geen initiatief is genomen voor de snoektoer van dit jaar, de Piepersday dit jaar niet doorgaat en er ook geen Tour de OV is geweest dit jaar heb ik bedacht dat we deze 3 misschien kunnen combineren?

Vandaag ben ik in ieder geval wezen vissen bij de Ruigenhoek en heb het aan Rick voorgelegd.
Ik had hem er al eens over gehoord dat er veel snoek wordt gevangen in de sloten die op loopafstand liggen van zijn forellenvijver.
En hij weet nog wel meer mooie watertjers in de buurt, ook met mooie grote voorns.

Dus daarom bij deze de aankondiging:
Edit: in overleg met Rick van de Ruigenhoek de datum vastgesteld op 1 December.

Zaterdag 1 december Combi-Forumdag bij de Ruigenhoek, inclusief Snoektour de OV

Deze dag en de te winnen prijzen worden mede mogelijk gemaakt door
Muddler http://muddler.nl/
en
Forrelvijver De Ruigenhoek http://www.forelvijverderuigenhoek.nl/
waarvoor onze hartelijke dank!

Met voor elk wat wils, en uiteraard kun je ook van alles wat doen! (Misschien zelfs wel binden, als daar animo voor is?)

Het is bij de Snoektoer en Tour de OV gebruikelijk dat alle deelnemers wat te eten of drinken meenemen waar iedereen dan wat van kan proeven. Dat is in dit geval NIET de bedoeling - we eten bij de Ruigenhoek.

Dus: roept u maar, wie geeft zich op?
1. Gert
2. Gos
3. Marco B
4. JB
5. Joost S.
6. Happy Fisherman
7. Gerrit59
8. FCHAMP (OVB)
9. Herman
10. Rossie69
11. Jos
12. Peter
13. Koen
14. Markpiet
15. Wilco (OVB)
16. vdKaa
17. Golddigger
18. Team
19. MartinT
20. jo flyfishing







goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Marco B

Alleen als het een week eerder of later is. De 24e wil ik naar de Fly happening in Putte.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

JB

Goed idee, alleen misschien het verkeerde weekend. Bij mij staat ook de flyhappening op de planning
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Gert

Oeps, sorry - verder niet gekeken wat er dat weekend nog meer te doen is. Andere datum is uiteraard een optie zoals ik al aangegeven had. Heb het nu nog wat duidelijker neergezet.

Joost S.

Dit is een tof idee! Als de datum vast ligt, kijk ik of ik kan.

::goodjob::

HappyFisherman

Ben je me net voor :)

De week er voor is de binddag Noord Nederlandse vliegvisverenigingen. Wat mij betreft wordt het 3 november.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit59

Ik heb ook belangstelling!
Ben van plan dit jaar ook naar de binddag van de NNVV in Beilen te gaan.
Ik volg een eventuele verschuiving in de datum wel en reageer daar dan wel op.


Gerrit

FSCHAMP

Het is een heel eind, maar als de datum geschikt is (niet 10 en 24 November), wil ik er wel bij zijn.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Herman

Goed initiatief! Is mijn werkweekeinde, dus week eerder of later zou iets beter uitkomen. Zal kijken of ik vrij kan krijgen. Een onder voorbehoudje dus voor mij.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Gezien de reacties tot nu toe wordt het waarschijnlijk niet de 24ste.

Rossie69


PdH

Leuk, maar ook voor mij geldt. De 24ste wordt hem niet.
1 week eerder zou mij goed uitkomen.
grtn, Peter.

peter

Top Rick en Gert ben er zeker bij voor mij zou de 17 november beter uitkomen 👍👍👍👍👍
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Gert

Tsja, de 24ste zit de Fly Happening in het zuiden dus in de weg, en de 17e de binddag van het noorden.

Hoe zou een week later, dus 1 december vallen?

Ik wacht nog even wat meer reacties af en dan in overleg met Rick maar een knoop doorhakken. Is nu nog niet direct haast mee, maar duidelijkheid voor iedereen is wel zo prettig.
Hoe dan ook: er is voldoende animo om er mee door te gaan!

JB

Quote from: Gert on October 08, 2018, 23:52:38
Tsja, de 24ste zit de Fly Happening in het zuiden dus in de weg, en de 17e de binddag van het noorden.

Hoe zou een week later, dus 1 december vallen?


Lijkt me een een goed idee  ::goodjob::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Koen


Gert

Quote from: goswit on October 09, 2018, 11:03:57
is 10 November een optie ?.

Komt mij sowieso slecht uit. En bovendien: als er steeds meer opties bijkomen wordt het lastig om een keer een knoop door te hakken.
Ik houd het op 17 of 24 november, of 1 december.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

LET OP:
Naar aanleiding van diverse reacties op een voorgestelde datum, en na overleg met Rick van de Ruigenhoek is de datum vastgesteld op 1 december.
Ik heb de namen van iedereen die heeft laten weten wel mee te willen doen aan zo'n forumdag, laten staan. Mocht je niet kunnen op 1 december laat het dan even weten svp, dan haal ik je weer van de lijst.

En anderen kunnen zich nog steeds aanmelden uiteraard! (Graag zelfs  ;))
   

MarcelN

 :-[ jammer, 1 December opening OVM en dat is knallen net na de uitzetting icm paaiende bruine reuzen.

markpiet

groeten van Mark
><((((0>