Snoep reisje

Started by drefter, December 31, 2011, 13:23:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Ik zit er over te denken om aanstaand jaar(welke maand weet ik nog niet) een week of 10 dagen ergens te gaan vissen in het buitenland alleen of met een vismaatje  nu vroeg ik me af of jullie een mooie stek weten vis verzekerd en mischien is er wel een mederijziger hier op het forum die wel mee wil het is allemaal nog heel prematuur maar wilden wel eens wat weten van jullie .

Gr Martin

En alvast een heeeeel fijne jaarwisseling gewenst

Jan Muisers


Je hebt geen land genoemd, dus ik doe maar een gooi...beter heb ik nog niet gezien en vang garantie (niet perse van een grote forel).

Even op de foto's klikken voor een eerste indruk.

http://www.ammarnasfishing.com/se/html/galleri.htm

Jan.

drefter

Dat er geen land bij staat is met opzet zat aan een max aantal km te denken van 1500 dus ergens in europa alle info is welkom.

Gr Martin

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

haasie

Ik wil ook zoiets gaan doen, een week of 2 gaan rond rijden richting Noorwegen ofzo. Beetje die rivieren af, bellyboat in de fjorden. Mischien wat snoek. Lekker primitief overnachten in de natuur.

drefter

Hoe gek kan het lopen gisteren de avond door gebracht bij vrienden komt het woord vacantie aan de orde krijg ik een uitnodiging om mee te gaan naar aruba ja als dat eens door mag gaan kan ik daar eens kijken of daar nog wel iets is te vangen is iets heel anders maar zie het zeker zitten en als alles door mag gaan al half febr vertrekken voor een dag of 10/12.

groeten Martin

drefter

Ja dat dacht ik ook maar dit komt onverwachts en is ook wel aantrekkelijk en ook daar is te vissen ik heb fotos gezien van het huisje en dat leg aan het strand we zien wel is nog niets zeker.
Gr martin

ps zoek ook nog gewoon info over mijn eerste vraag.

Raymond

IJsland, *kwijl kwijl kwijl*... En dan niet denken aan zalm, want dat kost de hoofdprijs, maar meer aan bruine forel en char...!
::wtf::