WINDE!!!!!!!!!!

Started by Beertje, March 04, 2013, 15:46:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

hendri

Quote from: Sieger on March 07, 2013, 22:19:35
Als je de boodschap van Hendri leest staat daar... bij de VISTRAPPEN liggen er genoeg.... Bij vistrappen en andere obstakels in de Vecht mag je niet vissen....

Meteen achter de stuw en in de vistrap daar liggen straks dikke vette windes.
Met een paar korsten brood heb je ze zo boven, maar dat zijn idd hele dure stekken.
Ik gok het er niet op, je ben zo 100 euro armer en die boze boa die Bram bedoelt, die ken ik ook. Die is niet mals en hij is donders fanatiek! Ik kom hem te vaak tegen om het er op te gokken. Ook heb ik het idee dat hij gebeld wordt door omwonenden. Dus mij zie je daar enkel om zo af en toe eens brood in het water te gooien. Is gewoon leuk om te zien.

Maar buiten de stuwen en vistrappen om zijn er nog veel mooiere stekken waar je wel mag vissen, hele einden kunt waden en karpers ziet zwemmen op kniediep water.
En daar ben ik het liefst, maar dan moet het ff iets warmer worden.

Beertje

@Hendri,ik wacht op de uitnodiging,  ::) ::) ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Sieger

Quote from: harlin on March 07, 2013, 23:08:30
met vallen en opstaan ;)
is ook 1 van de redenen dat het geen ovm wordt.

Oei... da's een beste klap geweest dan... wens Lin sterkte Harry en beterschap... (en ook voor jou zelf natuurlijk... ;) )


Sieger

Sieger

Quote from: Beertje on March 08, 2013, 00:15:34
@Hendri,ik wacht op de uitnodiging,  ::) ::) ;D ;D

Ah kom Beer.... de meeste lol krijg je door zelf de plekken te vinden en te zien dat er echt vis zit... Google Earth erbij en uren/kilometers maken....

;D


(en je af en toe laten uitnodigen is ook niet verkeerd natuurlijk... )


Sieger

weerwolf

Nou beertje dan moet jij me maar een keer leren vissen op de vecht  ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

@Weerwolf,Ik denk dat jij mij meer kunt leren dan andersom.Dit was misschien een geluk treffer van die roofblei-tjes.Maar ik viste op een vrij ondiep gedeelte, en zag ze jagen op speld-aas.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

hendri

Quote from: Beertje on March 08, 2013, 00:15:34
@Hendri,ik wacht op de uitnodiging,  ::) ::) ;D ;D

haha lol, dr zijn nog 83 wachtenden voor u.  8) 8)

nee zonder dollen, kheb al genoeg info geschreven, de rest zoek je zelf maar uit, das het leukste van het hele spelletje. ;)

hilco

hunze is nu op vistv .................zal het ook niet rustiger van worden hahaha

Beertje

@Hilco,de Hunze is zo lang,daar kunnen heel wat vissers terecht.punt is,ze willen allemaal op de zelfde stekken.Maar vliegvissers (winde)en karpervissers lopen elkaar daar niet in de weg. :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.