Snoekhengel 9ft voor een 10-lijn gezocht.

Started by Deemes, July 07, 2016, 10:45:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deemes

Ik heb zopas een hele mooie 2-de hands 4-delige Hardy Uniqua 7 op de kop weten te tikken en ben nu nog op zoek naar iets soortgelijks in een lijnklasse 10. Iemand iets in deze richting in de aanbieding dan verneem ik het graag!

Dirk

Team

A&M  Agility XPS  9ft #10          voor 80 euro     goede berichten, zie Erik de Noorman
NUNC  AUT  NUNQUAM

Deemes

Is best mogelijk een mooie en goede hengel, de extra handgreep staat me echter niet echt aan.

Dirk

Team

Quote from: Deemes on July 08, 2016, 12:05:23
Is best mogelijk een mooie en goede hengel, de extra handgreep staat me echter niet echt aan.

Dirk

Krijg je er gratis bij voor dat geld ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM


merijn1982

Kijk eens naar een tfo prof. 2 zijn schappelijk geprijst en dan heb je gewoon een nieuwe! Ik vis er nu 2 seizoenen mee en het is een prima stok
Tight lines!!

hannus

muddler.nl
heeft A.Jensen en Snowbee in strakke aanbiedingen, direct uit voorraad leverbaar!!

Ochi

Verleden jaar een TFO BVK gekocht bij onze vriend in Wezep(Zwolle)
Prima hengel in prima prijsklasse. Heb zelf een 9ft #9 gekocht en tot 114cm geeft de hengel geen krimp :D

Greetz Ochi

MarcelN

Quote from: Ochi on July 14, 2016, 19:21:29
Verleden jaar een TFO BVK gekocht bij onze vriend in Wezep(Zwolle)
Prima hengel in prima prijsklasse. Heb zelf een 9ft #9 gekocht en tot 114cm geeft de hengel geen krimp :D

Greetz Ochi
Dus jij had eigenlijk die gouden streamer moeten krijgen ;D  ::agree::  ::goodjob::
Ik gebruik hier een 9ft #10 G.Loomis PRO 4X niet duur en trek er de karpers mee tussen de waterlelies uit, stevige 'pook'.

Ochi

#9
Moeten toch eens afspreken Marcel!
Kom ik wel naar de overkant, kan ik gelijk ook van die kant eens de zeebaars zoeken.
Ik heb in april karpers zien paaien zowat achter in je tuin, tijdens het fietsen, en ben nog steeds niet terug geweest,

Greetz Ochi