ant

Started by gerrit, December 28, 2012, 21:53:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerrit

ant
zomaar ant

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

weerwolf

zal wel aan mij liggen maar een ant heeft 2 bolletjes als lichaam...........Mooie spider gerrit ;D enne de wikkelingen heb je goed op geoefend zie ik.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

Ik vind hem wel mooi.Maar ik zie er meer een wesp in.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

ik weet zeker dat dit een killer is as zomer veluwemeer..........oh was het maar weer zomer, gelukkig lengen de dagen al weer.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

gerrit

Quote from: Beertje on December 28, 2012, 22:23:54
Ik vind hem wel mooi.Maar ik zie er meer een wesp in.
beertje als ik wat gerookt heb zie ik er zelfs en homel in ::lach::
maar het is wat mij betreft een ant 8) ;)

Hilco


hendri

Quote from: gerrit on December 28, 2012, 23:13:35
beertje als ik wat gerookt heb zie ik er zelfs en homel in ::lach::
maar het is wat mij betreft een ant 8) ;)

hahaha gerrit je ben geniaal. mooie vlieg heb je gemaakt man. maar een hommel? kweenie wat je rookt, maar dat moet goeie shit zijn. :P ;)

Beertje

kwiss nie daje kwaad wer. :D :D ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Beertje

Ik zeg niks. :-X :-X
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

gerrit

Quote from: speycast on December 29, 2012, 00:04:53
de laatste is er weer 1 te weinig tijd  maar toch even plaatsen

slordig gebonden  neem even iets meer de tijd 

geld ook voor de foto
Bert ;D ::vinger::

hendri

Quote from: speycast on December 29, 2012, 01:10:11
dat mag je zeggen al is het met icoontjes   

van mij geen oh's en ah's     als het niet goed is  kan je er niet tegen jammer voor de binder maar doe je best eens om mij te overtuigen van je kunnen

jammer dat de betere binders niks meer plaatsen  ik wil ook leren!!!!!!!!!!!!!

plaats dan zelf wat, kunnen we het misschien overtreffen.

@ gerrit, weer een ant? 8) 8)

hendri

ja dan niet he. jammer joh.

harlin

Quote from: gerrit on December 29, 2012, 01:05:24
Bert ;D ::vinger::

Ik zie dit als humor gerrit,
maar geef Bert wel gelijk.

Er zijn mensen die wat willen opsteken,
anderen plaatsen dingen die ze (willen) laten beoordelen.

Maar zeg nu eens zelf wat je van de verschillen vindt van je 2 creaties.
Zelf plaats ik niets van binderij, omdat ik mezelf niet te kundig vind binden, maar zie wel de wat goed of slecht wordt gebonden.
Maar waarom zou ik reageren als ik zelf niets laat zien?
Weet van mezelf ook wel wat goed of slecht is.  ::)

Vind ook dat ze anders maar  verschillende mogelijkheden moeten aangeven wat voor commentaar er op de  vliegbindkunsten kan worden gegeven.
1: Tere zieltjes kritiek
2: opbouwende kritiek.
3: afbrand kritiek  ;)
Dan kan de reageerder zich aanpassen aan het vermogen van de binder.                                 ::denken::

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

gerrit

#14
hendri@ dat wat jij er in ziet ga er inieder geval wel mee vissen en ook mee vangen 8)
der zijn ook niet alleen mooie mensen en dat zal bij incekten niet anders zijn ik bint om te vissen  ::blabla:: 8)
Bert @ een fanta vliegen is toch een vlieg en als die dan ook nog vangt zie het probleem niet
ik zou het juist leuk vinden als er meer vliegen geplaatst worden kun je zelf bepalen of je er mee wilt vissen of niet

hendri

Quote from: gerrit on December 29, 2012, 01:29:20
hendri@ dat wat jij er in ziet ga er inieder geval wel mee vissen en ook mee vangen 8)
der zijn ook niet alleen mooie mensen en dat zal bij incekten niet anders zijn ik bint om te vissen  ::blabla:: 8)

mijn reactie was met 2 poppetjes met zonnebril gerrit, dus cker niet te serieus nemen. zit lekker te oh en ik heb er een hoop lol om.
verder gewoon plaatsen wat je wil. de ene plaatst een hoop gezeik, de ander een foto.   ::goodjob::

hendri

#16
dit forum is cker ook voor klootballen, anders was het hier vast niet zo gezellig. en als je iets niet mag plaatsen zal er vast een mod. zijn die er wat van zegt. dus alles mag niets hoeft.  ;)
zo heb jij jou mening, en de rest van de wereld heeft ook een mening.

oja, zie dat je je reactie nog weer had aangepast, zonder beginners geen nieuwe aanwas.
ben zelf ook begonnen asls beginner, wat kan het schelen als iemand een mislukte redtag laat zien als dat 1 van zn eerste vliegen is. de ervaring die er is kan ze helpen naar een hoger nivo. en mensen met een boel kennis? volgens mij zit hier toch wel een aardig koppeltje vliegvissers die wel weten waar ze het over hebben.

harlin

Quote from: hendri on December 29, 2012, 01:46:07
dit forum is cker ook voor klootballen, anders was het hier vast niet zo gezellig.
D.G.V. is zo ook naar de kloten gegaan. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

hendri

d.g.v was naar de kloten omdat het gezellig was? nou sorry, maar ik vond er geen kut aan daar.

hendri

wat is dan het probleem rob? gerrit heeft beide soorten van kritiek nu wel gehad ja. ??



harlin

#20
Hendri, het gaat nu niet meer om de de reactie op het bindwerk van Gerrit.
Het onderwerp wordt regelmatig een andere richting opgestuurd, en dit is op het moment de kern waar het om draait.
Quote from: Rob van H. on December 29, 2012, 01:53:14

Wanneer ik een foto van een vlieg plaats, dan verwacht ik juist beide soorten kritiek, aan de ene kant de oeh's en aah's van de forummers die minder goed binden, aan de andere kant de reacties en kritiek van mensen die vele malen beter binden, daar leer ik van!! Daarom zit ik op een forum, om er beter van te worden!!!!


En dan niet alleen het vliegbinden, maar ook andere onderwerpen/punten die aan de orde komen.
Waarom lees je tegenwoordig zo weinig meer van mensen met veel kunde van vele zaken?
Laat dat eens goed op je inwerken.
Doen ze achter de schermen ook, volgens mij,
maar zoek nu maar eens naar de juiste oplossing.

Rob en Bert mogen het dan wat cru zeggen voor het gevoel van velen.
Al ben ik het soms ook niet eens met de woordkeuze, of manier van schrijven.
Maar daar moet je even doorheen prikken.
Soms ben ik er wel eens stiekem jaloers op, maar dat moet je niet  verder ::vertel::
Maar ze bedoelen het goed, en willen ook naar een hoger niveau.
En je hebt nu eenmaal soldaten en mensen die je sturen.
Dit zijn gewoon soldaten die het rotte werk durven op te knappen.  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

harlin


Ach, heb ook wel eens anders gehoord,  ;)
Je probeert je gewoon in een ander te verplaatsen.   ::meppen::  :-*
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Arno

Beste soldaten 1e klas Bert en Rob en  Sergeant Harry,
ik ben het in een aantal dingen wel met jullie eens er mag best een kritische noot afgeschoten worden(in soldaten taal het dorp mag best veroverd worden).
MAAR moet er aansluitend dan ook elke keer nog geroofd en geplunderd worden en als het dan nog niet genoeg is
gaan we het dorp ook nog eens plat branden.
zo komen er steeds minder mensen die  berichten plaatsen omdat ze niet elke keer zitten te wachten op  een hoop
gezeik en gezeur. en zo komt het forum natuurlijk ook niet naar een hoger plan zoals jullie dat graag willen.

gr Arno

Hilco

Ik ben helemaal geen goede ervaren binder, dus ik vinde de wesp/mier van Gerrit er prima uitzien en hij zal ook best wel vangen , en hij hij dus veel plezier aan het vliegvissen.

Alleen kun je het vliegbinden ook op een veel hoger niveau beoefenen en zelfs pogen perfectie te berijken.
Ik vind zelfs dat je daar naar moet streven maar wel naar je kunnen . pefectie is niet voor iedereen weggelegd.

Maar als je een foto van je bindkunsten toont is het leuk om van anderen te horen dat het een mooi resultaat is , maar het moet ook leuk zijn om van de betere binders te horen wat er aan mankeert en wat je er  nog aan kan verbeteren .

Aangezien er niet zo veel goede binders reageren zul je vaak kritiek krijgen van dezelfde mensen.

kritiek is mijn inziens nooit bedoelt om af te branden maar om op te bouwen . 
Schiet je in de verdediging na ontvangen kritiek of reageer je onterecht dan wordt de kritiek echter heftiger, logisch.

het blijft gewoon een platform voor beginnes en gevorderden , en dat kan prima samen !

Jasper

Zijn dit dezélfde Rob en Sexyloops? Wow, hulde jongens.