nog een maandje en dan....

Started by Troutbuster, March 07, 2013, 07:26:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

We gaan het zien mannen
Ron, Frans, ik neem jullie raad zeer ten harte!!
Bedankt voor de tips

17 april weten jullie (en ook overig forumland) hoe de zeeforelvlag er bij hangt! ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Team

Fijne week Jan, hou alles heel, en goede vangst
NUNC  AUT  NUNQUAM

bronco billy

Zorg dat je ze vangt Jan ! ::duim::

's avonds kan je uitrusten ::koffie01:: haha

succes!!

Christof van den Berge

 ::agree::

Jan zet hem op!


Kijk nu al uit naar je verslag.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Bone F

Hoop dat de "lente"jullie daar ook een bereikt, zonder regen dan. Hoewel ik daar ook geweest ben met afwisselend opklaringen en sneewbuien vond ik het prima uit te houden tijdens de  "pauzes"van de sneeuw in de zon uit uit de wind.
Ennu slecht weer bestaat niet alleen verkeerde kleding, maar das al een ouwe natuurlijk..............
Hoop echt dat je straks wat moois met ons kunt delen.

Troutbuster

Broeders,

Net terug uit Funen
Vanochtend om 5:00 uur schoof ik in me bed na een vermoeiende terugrit.

Mooie weekje gehad met wisselende weersomstandigheden en navenant de vangsten.
Bitterkoude Noorden winden met tempoeraturen amper boven 0 graden vergezeld door sneeuwbuien waren geen omstandigheden die je wenst maar we zijn er dus vissen maar!

Uiteindelijk heb ik 11 Zeeforellen weten te landen varierend van 35 tot 60 cm.

Alles nagenoeg op de zelfde stek (Husby Strand)
Hier bleken de zeeforellen genoeg voedsel in de verder ogenschijnlijk lege zee te kunnen vinden om actief te worden.
De meest productieve vlieg bleek de Polar Magnus met een oranje front hackle en op haakmaat 8.

Een uitgebreid verslag volgt!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Jan Damman

Toch mooi Jan,11 st ondanks de omstandigheden. ::klappen::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

BV

Hey Jan,

dat is een mooi resultaat !

Heintje Davids

11 Stuks is in zulke omstandigheden niet slecht  ::goodjob::. Ik ken genoeg mensen die met zulke lage temperaturen niets tot vrijwel niets vingen. Jullie hadden een beetje pech dat het water nog zo koud was en de vis waarschijnlijk nog niet echt onder de kust zat. Ben wel benieuwd of jullie ook nog de fjorden hebben geprobeerd omdat daar de watertemperatuur vaak 1 of 2 graden hoger is en dan soms wat meer vis bevat.
Husby strand en het daar aangelegen Weddelsborg zijn altijd wel goede stekken. Vlak bij het diepe water, altijd goed!

JB

 ::top:: Jan,

Alweer opgewarmt  ::koffie02:: , kan niet wachten om het verslag te lezen :D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

bronco billy

Mooi resultaat Jan , niet voor niets geweest, knap hoor ::goodjob::
Ben wel heel benieuwd.Ik hoor vanavond je verslag wel , als je weer op temperatuur en uitgeslapen bent.
Nou ja "uitgeslapen"ben je altijd wel haha , bij geslapen bedoel ik. ::trusten::

grtjs

Christof van den Berge

 ::welkom:: home Jan!!


Mooi resultaat!

Ben benieuwd naar de verhalen!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Bekeerling

Leuk om te horen Jan! Ben benieuwd naar je verslag  :)

Arno

door allerlei omstandigheden gaan wij(Dick,Evert,BertJ,Auke,Hein en ik) dit jaar niet naar Denemarken afgereisd alleen
Hein is er zaterdag aangekomen en is er nu alleen en heeft er inmiddels 17 gevangen alleen vandaag al had hij er 9 dat zijn wel aantallen die er toe doen.

Gr Arno