waar aankomend weekend heen? aanraders?

Started by melvinv, April 11, 2011, 16:45:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rick k

succes mensen!
vandaag maar even (Vals vissen) op de karper xD ;D ;D

Rossie69

vliegvissen staat laag dus nu ff :)

have fun Rick

melvinv

nou vandaag dus geweest..
met heel veel pijn en moeite 3 gevangen..
waarvan 2 rond een kg of 2,5/3

ze pakten aleen op een zwart streamertje bij mij met een paar stukjes flash erdoorheen.
ook zag ik daar flink veel bibio,s vliegen.
maar die had ik zelf nog niet gemaakt oid..

al met al wel een geslaagde dag zwemt wel veel mooie grote vis.

Rossie69

nou is beter als niks ja.
heb de laatste 2 keer geen tukkie gehad.

ze hebben ook mooie vis zwemmen.
alleen de gehaktbal is een rare :)


pas

#29
aankomende vrijdag vrij voor een lang weekeinde mooi tijd voor om eens met de camper op stap te gaan naar luxemburg, vrouw en kind blijfen thuis  ;D
::wtf::

DMeijer

Aaarghh. Blank gevist op Baggelhuizen vandaag!

@$#%& ::censored:: )(*)(*

De vissen zaten aan het oppervlak te azen. Dus een uitgelezen kans om met droge vlieg te vissen.
Nou, soms zag je een boeggolf, alsof de Titanic aankomt. Dan blijft het vlak voor de vlieg uit.
Of je ziet ze happen, hangen denk je. Nee, de vlieg schiet uit het water richting jezelf. Je probeert nog ervoor weg te duiken.

Geprobeerd met
* Bibio (vlieg van de maand)
* Klinkhamertje
* Palmer
* onverzwaard streamertje

Hmmm, afgelopen met mijn succesreeks van 6x vissen een geen blanks op Baggelhuizen.
Nou, ik heb wel genoten. Het weer was ideaal, weinig wind. Strakke wateroppervlak.
En vond het soms ook heel spannend. Volgend keer beter ...

brian

Quote from: rick k on April 16, 2011, 04:33:29
succes mensen!
vandaag maar even (Vals vissen) op de karper xD ;D ;D

wha ik ben op de hoogte gehouden van de vangsten..

enne ik heb vrijdag ook valsgespeelt maar was niet op karper, maar vang wel karper! ow wat vind ik dat erg ::liar:: (op de vecht, spiegelkarpertje van 49cm)

HappyFisherman

Dick,
Zo was het afgelopen zondag ook. Droog alleen tegenaan stoten, kolken, maar niet echt happen (heeft m'n buurman een poos geprobeert). Een heel langzaam zinkende booby (nog een klein stukkie schuim er af geknipt) op een drijvende lijn gevist pakten ze dan wel weer als gekken. Dat schuim op m'n booby is gewoon naar de kloten van het bijten!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

DMeijer

Ok volgend keer een booby mee, met sinktip.

Dat gekolk zag er wel spectaculair uit. Je houdt je adem in en dan wordt er niks gepakt. Momenten van hartstilstand! :o 

HappyFisherman

Ja echt supergaaf! Ik heb zondag van 9 tot 3 staan smiet'n, zo'n 15 gevangen en nog meer gelost en ik moest 13 euries betalen. Dan ist nog een x leuk :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

morgen nog mensen van het forum in baggelhuisen te vinden  :)

corkster

niet alleen de kool heeft wedstrijden maar steenderen ook bij forelen vijver breukink ik dacht ik ga eerst even kijken bij de kool en daarna vissen in steenderen kom ik daar aan shit ook wedstrijden nouja volgende keer maar vissen misschien even na het eten bij stadsvijvertje proberen

vliegvisgek

vandaag bij baggel had ik er 7 op droog en wel 30 gemist pino had er 3 en wel 20 gemist andere maatjes 2 en 0 was taai vandaag maar goed was wel top weer ;)

Rossie69

en hoe smaakte de bal ? :)

lekker ja dikke bows op de droge vlieg,wat wil je nog meer.
ja die 30 mis das altijd mis ;)

maar super weer toch te mooi eigenlijk,wa kermit inderk er ook en onze boom expert ?

vliegvisgek

nee forummers gezien wel oude bekende forel put vissers gezien en die hadden alle 3 0 stuks en de bal de eerste ja de tweede was jakkesssssssss  te gaar maar voor de rest top daar echt top ;)

DMeijer

Rossie als je mij bedoelt als boom-expert? Dan ben je op het verkeerde adres!

Zie wie ik op de vliegvissers.nl/gezichten trots zie staan bij een gehaakte struik/boom ... Rossie himself.



Nee, op zondag heb ik familiedag ... en zelden op Baggelhuizen te vinden

Inderk

Vanavond met mijn dochter, en vismaat naar Baggelhuizen geweest.'
Score: Dochter 2 stuks op powerbait (die gaan a.s. weekend de rookton in)
En ik twee lossers op Tschernobyl ant. Geweldig was dat die boeggolven die achter zo'n achtelijk foamdingusje aan komen jagen......
Gerrit was er ook met een vismaat, volgens mij niets gevangen.
Hier een plaatje van mij in actie op Baggelhuizen.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Hmm, wat een rare dikke lucht daar ik Drenthe  ::lol::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

allemaal uitlaatgassen van een paar kilometer verderop denk ik. ;) ::scheet::

Rossie69

die telt niet Dick was van vorig jaar :)

Maar gaat weer lekker he op baggel.