Vliegvissers.nl ook op facebook !!

Started by Hilco de Visser, November 20, 2014, 20:08:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joost S.

Ik vind het niks Hilco, twitter. Zit je midden in je verhaal en dan inee

goswit

Nee Hilco , is  het zelfde als FB , maar dan anders . ;D ;D ;D ;D ;D 8)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

gijsie20

Quote from: Hilco de Visser on November 21, 2014, 20:30:33

zijn jullie nou zo dom of ben ik gewoon veel te slim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ik meen het ook nog  >:(  >:(  >:(  >:(

Hilco, voor je eigen bestwil...geen commentaar  ;D Let it be.....

smokey89

Waarom wordt er dan geen ruimte gecreĆ«erd om bijvoorbeeld je vangsten te showen. Ala Facebook.  Vereiste dat er foto's bij zijn, met hengel. Anders niet gebeurd. Werkt op andere fora ook goed en stimulerend (de positieve berichten).

Dan houdt je de rest van het forum voor de diepgaandere onderwerpen etc. Zijn we ook van dit geneuzel af!

Daarnaast verplicht een voorstelbericht plaatsen ipv dat het forum dit nu doet.

2 vliegen in 1 klap!

Groet,

Martijn

merijn1982

And the battle goes on!! :-D

ik vind het forum hartstikke leuk. Maar gebruik ook facebook voor het vliegvissen. Maar ook instagram en zelfs twitter al gebruik ik dat amper is er iets beter? Weet ik niet. Foto's en filmpjes delen gaat makkelijker dan hier. Hier kan je gerichter zoeken naar info. Daar kan je meer mensen bereiken vinden enz. Enz.

Ieder zijn ding... 
Tight lines!!

Rossie69

gewoon alles op slot.
klaar.
zelf op strooptocht gaan.

;D

Hilco de Visser

ik vind het prima omer een slot op te doen .

ik heb er voldoende over gezegd en voldoende reactie op gehad .

wil je dit sluiten Wilco of Plantje ::agree::

Wilco

Heren,

We gaan weer richting de feestdagen en dat zijn per saldo de dagen dat het forum veel bezoekers trekt en een hoop gezeur/ oud zeer boven komt drijven. Om te voorkomen dat we in een soort pre-feestdagen shit komen ga ik dit topic sluiten. Iedereen heeft even tegen het boompje mogen plassen en daarmee alles gezegd hebbende.....alvast een goede Sinterklaas met alle vertrouwde onderdelen er op en er aan.

mvg