Open Wranghe dag 17-11-13

Started by Troutbuster, September 15, 2013, 20:54:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nootjez

Mijn vismaat Maarten is ook nog steeds kandidaat...

Lid worden op het forum is hem echter nog niet gelukt, je ziet maar of ie er bij mag Jan!

grtz

Troutbuster

Tom, ik zet Maarten er weer bij!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders!!

Intussen hebben jullie allemaal (behalve Martin "Drefter" ) een E-mail ontvangen met de gegevens en de vergunning voor de 17e november as.

Als voorproefje hier een linkje naar de voorige editie van de Open Wranghe Dag

http://www.lure-and-emerger.nl/index/gastvissers/gastvissersopdewranghe15sept2013/gastvissersopdewranghe.html

En het "beruchte" kaartje van de Wranghe



Respecteer de rode gebieden, want het kan erg gevaarlijk waden zijn!!

Verzamelen aan de ingang van het viswater omstreeks 8:00 uur

Koffie met Zeeuwse bolus en we kunnen los!!

Tot de 17e

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders!!

Hier een belangrijke mededeling van het bestuur van Lure and Emerger, die jullie als gasten zeker moeten weten

Beste leden,

Vanochtend is er door het Waterschap Zeeuwse Eilanden telefonisch contact geweest met onze voorzitter, dit over het feit dat er 8 Muskusrattenklemmen

door iemand van hun plaats zijn verwijderd en hierna in het diepere water van de Wranghe zijn gegooid.
Enkelen hiervan hebben zij inmiddels dankzij het nu zeer heldere water terug gevonden. Zij hebben de rattenklemmen nu aan de zuidzijde van
de Wranghe geplaatst. Dus aan de zijde waar de hoogspanningsmasten staan. De klemmen zijn nu alleen gemarkeerd met een stokje. Dus zonder rood-wit lintje.
Wees daar dus alert op bij het betreden van het viswater. Het Waterschap Zeeuwse Eilanden blijft actief in ons viswater tot het einde van dit jaar. En inmiddels
hebben zij 4 Muskusratten weten te vangen.

Als u bij aankomst bij het viswater vreemden ziet, neemt U dan a.u.b. contact op met één van de bestuursleden of met de politie.



Het bestuur.


Neem deze melding bloed serieus, anders zou het wel eens pijnlijk fout af kunnen lopen!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Jan Damman

Daar zal het Waterschap niet blij mee zijn, maar leden die dat doen????? :o
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Troutbuster

Neeeee, ik kan me niet voorstellen dat onze leden aan die klemmen zitten Jan!

Maar er loopt, zeker in deze tijd, regelmatig wat Oost Europees volk langs de Wranghe helaas

Wie weet hè

In België is "waterkonijn" een delicatesse, wellicht in het Oostblok ook?? ;) ;) ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Nootjez

Niet veralgemenen he Jan, in België is er één welbepaald dorpje (Vlassenbroek) waar dat op de menukaart staat ja ;)

Wees maar zeker dat die Oost-Europeanen nog liever forelletjes hebben  :-X


JOLP

Nou niet meteen denken  dat het Belgen of Oostblokkers zijn mannen!!. In de huidige tijd denk ik toch het eerst aan onze eigen Zwarte Pieten


MarcelN

Het zou verboden moeten worden die discriminerende zwarte pieten, Oh Oh waar zakt dit land in af... :'( Hadden ze die muur maar nóóit afgebroken :-X
Volgende keer wedstrijdje op lampedusa, wie het meeste verrotte tuig kan opdreggen ;D geintje he  ;)

Koen

Hey Jan, ik moet mij bij deze helaas afmelden. Ik had graag es op jou watertje willen vissen, maar moet voor mijn werk weer naar Australie en ik ben niet voor die tijd terug ben ik bang.

Troutbuster

Jammer Koen!!
Volgend jaar 4 mei is de eerste weer van 2014!
Good luck in down under!!
"Petri Heil"


Koen

thx, ik hoop dat ik der dan wel bij kan zijn :)

JB

ff off. topic
Quote from: MarcelN on October 22, 2013, 20:34:32
Het zou verboden moeten worden die discriminerende zwarte pieten, Oh Oh waar zakt dit land in af... :'(
Jaja en binnenkort gaan we ook klagen over het gebruik van rendieren voor de slee van de kerstman  :D lijkt tenslotte op dierenmishandeling  ::denken::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Troutbuster

Wat dacht je van het drankmisbruik onder de rendieren!!

Die slavendrijver van een Santa!!

Het rendier genaamd Rudolph, heeft een rode neus van het zuipen joh!! ;) ;) ;) ;) ;)

Over  ::offtopic:: gesproken!!  ;D ;D ;D ;D ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Quote from: Troutbuster on October 22, 2013, 09:18:37
Broeders!!

Intussen hebben jullie allemaal (behalve Martin "Drefter" ) een E-mail ontvangen met de gegevens en de vergunning voor de 17e november as.

Als voorproefje hier een linkje naar de voorige editie van de Open Wranghe Dag

http://www.lure-and-emerger.nl/index/gastvissers/gastvissersopdewranghe15sept2013/gastvissersopdewranghe.html

En het "beruchte" kaartje van de Wranghe



Respecteer de rode gebieden, want het kan erg gevaarlijk waden zijn!!

Verzamelen aan de ingang van het viswater omstreeks 8:00 uur

Koffie met Zeeuwse bolus en we kunnen los!!

Tot de 17e

Gr

Jan

Kan een ieder die gaat komen op de 17e, bevestigen dat de persoonlijke e mail goed is aangekomen??
Bvd

Gr

Jan
"Petri Heil"


drefter

De mail is in goede orde aangekomen en als er niet tussen komt ben ik er zeker.

Gr Martin

Nootjez

Jan, goed aangekomen

ik doe dadelijk de overschrijving voor 2 personen!

Hidde

#42
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar ongeveer in zeeland dit water ligt en wat de kosten van de vergunning zijn voor een dag vissen op dit mooie water?

Troutbuster

Beste Hidde

check http://www.lure-and-emerger.nl  voor meer info over de Wranghe en Lure and Emerger

de Wranghe ligt in de "driehoek", Goes, 's Gravenpolder, 's Heerabtskerke.

Aan de Pietersweg, achter de "Magdalenahoeve"

het is een prive water van onze club Lure and Emerger, Fly only, Catch and Release, en een dagvergunning kost € 15,-, en is alleen verkrijgbaar als gastvisser met dien verstande dat de gastvisser(s) (max 10) onder begeleiding gaan van een L&E lid

Zie voorgaande topics en posting over de Wranghe voor nog meer info, ennehhhh er is nog plaats voor de Open Wranghe dag van 17 november as. dus.......... ik hoor het wel

Gr

Jan
"Petri Heil"


JB

Jan,

hij is aangekomen  :) en ik kom ook  :o
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

golddigger

Bij mij ook Jannemaaan!!
Vrouwlief heeft het bedrag reeds overgemaakt ;)
(Heeft zij ook een rustig dagje)
Wranghe here we come!!!!!!
Perry

Troutbuster

Quote from: JB on November 01, 2013, 11:43:33
Jan,

hij is aangekomen  :) en ik kom ook  :o

"Doekje" ???
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hidde

Wat voor bestand aan vis en formaat zit hier?

golddigger


Troutbuster

Quote from: Hidde on November 01, 2013, 12:58:59
Wat voor bestand aan vis en formaat zit hier?

Regenboog Forel tot 60 cm. gemiddelde maat ca. 40 cm, maar bere sterk!!
Baars van 5 cm tot 40+
Ruisvoorn
Karper tot mega groot!!
Snoekbaars tot 1 meter!!

Let wel hè, fly only!! op alle soorten!!

Gr

Jan
"Petri Heil"