De kool in heelweg

Started by rene, September 12, 2012, 23:52:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rene

vandaag weer wezen vissen bij de kool in heelweg in anderhalf uur een paar mooie forellen gevangen
Er is weer nieuwe vis uitgezet
Waterstand was nog wel laag maar zal met de regen die binnenkort wordt verwacht weer gauw stijgen
Grootste vis was ongeveer 75 cm

Erwin

welke vliegen heb je gebruikt?
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

vliegvisgek

maakt in begin niks uit werkt bijna alles wel op forel maar na mate als er dresuur is moet de tover doos los
dus streamers droge vliegen zalmeitjes nymphen alles werkt nu vast wel succes ;)

rene

kleine streamers heb ik gebruikt
En zelfs droog werd er gevangen
De streamers waren op haakmaat 12 gebonden
maar ze zitten er nog niet lang in dus net zoals jeroen al zegt ze pakken bijna alles

vliegvisgek

rene denk dat ik zondag weer naar bert en ellie ga dagje vissen heerlijk daar  :D ::goodjob::

ben

Hoi Jeroen vang ze en daarna op de Kast!?!?!?

Arno

He Ben hoe was het in scotland???

vliegvisgek

denk ik ben ligt er aan en ja hoor gooi altijd wel 50 euro of ??? in de kast haha maar eerst vissen als ik ga

en Ben hoe was schotland ;)

ben

Schotland was erg mooi, helaas maar 1 1/2 dag gevist verslag volgt nog!!!!

vliegvisgek

vandaag effe geweest was er laat 10uur en 12.30 gestopt had er 3 maar was erg moeilijk vis zwom in schooltjes rond en was echter niet te verlijden
ving er 1 met streamer en 2 op droog cdc ook was Ben er en nog diverse bekende maar denk dat we nog effe geduld moeten hebben als je
weer lekker wil vissen dat ze los zijn  :P

Rossie69


vliegvisgek

ja henk dat speelt zekers mee en erg laag ook nog maar goed heb effe lekker gevist was me druk daar
was zo,n tramerella dag bom vol volk sommige met wel 15 hengels dus nog gekker als ons vliegvissers  ;D ;D

vliegvisgek

gisteren effe naar emst geweest ondanks hoeveelheid vis moeilijk  en bekende van forum was er ook
had het ook niet makkelijk dus lag niet aan mij,,

voordat je weer krijgt kan je het wel en zo  ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: he je weet wel

vliegvisgek

arno mocht je gaan succes man hoor het wel  ;) ::goodjob::

Arno

vanmorgen toch niet naar de kool geweest maar naar de marshoek.
3 gevangen allemaal op iets anders en ook alle 3 op verschillende vijvers.
zit vis genoeg maar bijten ho maar was hard werken voor een visje.

Gr Arno

vliegvisgek

oke arno denk dat we zondag die kant opgaan effe proberen vis zat waar niet haha ;)