Even voorstellen

Started by Stebbe, January 08, 2013, 23:29:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stebbe

Goedenavond allen,

Ik ben Stebbe en ik vis al zo'n beetje mijn hele leven. Vooral met de werphengel op zo'n beetje alles wat zwemt in het prachtige Noord-Hollandse water. Laatste jaar veel gesnoekt met als hoogtepunt een 1.08 snoek. Dat smaakt naar meer!

Tevens regelmatig op de pier en het Noordzeekanaal mooie tongen en schar gevangen.

Ik ben op dit forum gekomen aangezien mijn vader en een kennis zo'n 30 jaar geleden al aan het vliegvissen waren en ik toen ook af en toe wat mocht casten. Helaas is het vliegvissen daarna een beetje in het slob geraakt bij pa, en staat mijn vliegenlat (die ik laatst van mijn baas kreeg) al een paar jaar werkloos in de kast. Wel heb ik in de tussentijd veel poldersnoek gevangen aan een flinke streamer aan mijn superlichte werphengeltje. Tevens heb ik wat beesies omgebouwd tot aas. Zwemt ook mooi.

Maar nu is het dus tijd om daadwerkelijk de vliegenlat op te gaan pakken! Ik wil ook zelf streamers gaan maken, dus vanaf nu probeer ik rustig de materialen binnen te scharrelen. Rustig inderdaad, want als ik bij Handy Fish (hier in het dorp) binnen loop, dan weet ik het wel weer, dan ben ik weer blut haha

Nou, ik zal af en toe een update geven hier, en ik hoop dat jullie me af en toe goeie tips kunnen geven! Zo te zien wel, ik heb met veel plezier al een flink stuk van het forum doorgelezen.

Succes aan de waterkant allemaal!

Gr Stebbe

Erwin

 ::welkom::
en heel veel leesplezier!
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

maurice

#2
Eerst natuurlijk welkom.

Zou zeggen kom zaterdag  naar de binddag en steek het een en ander op.
Leer de vissers, binders en gekken van het forum kennen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

harlin

Leuke binnenkomer zo, Stebbe.
Veel plezier hier.  ::welkom::
Toch leuk weer een N-Her erbij.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Zeenimf

Welkom Stebbe op het forum van" Vliegvissers.nl ".

Fijn ,dat je je even hebt voorgesteld. ::top::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Stebbe

Tnx allen, voor het warme welkom!

Net mijn hengel uit het stookhok gehaald, is ie gebroken meh  :'(

Tenminste, als ik de juiste hengel voor me heb, ongeveer 3.10 meter, met hele kleine ogen? Aangezien hij nogal dik is met een vrij lang kurken handvat? Hij lijkt nogal op mijn glasvezel jaren 70 penhengel namelijk.

Enfin, zal kijken of er nog wat aan te doen is, anders gaan we op zoek naar wat nieuws :)

Arno

nog een goede reden om zaterdag 12 januari naar de binddag te komen er is een 2e hands tafel waar zeker een aantal mooie hengels voor weinig op komen te liggen.

veel lees plezier en hier is het motto domme vragen bestaan niet.

Gr Arno

Bekeerling

Welkom Stebbe! Leuk dat je je even hebt voorgesteld. Veel plezier hier! ;D

HappyFisherman

Succes met het ontdekken van je nieuwe verslaving ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit72



Stebbe mooi voorgesteld!  ::goodjob::


Op dit forum veel tips over goedkope hengels en bindmateriaal (duur is echt niet nodig :)).

Mijn 1e vliegvishengel stond 20 jaar in de kast.
Maar als ie (je) eenmaal uit de kast komt, dan wil je niet anders.
Bij problemen gaan wij je helpen / adviseren, komt helemaal goed!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Stebbe

Bedankt Gerrit!

Het werd inderdaad tijd dat mijn hengel uit de kast kwam  :)

A.de Vries sr

Hoi Stebbe,
welkom hier, voor de beginner valt er hier veel te lezen en te leren
Arie

Plantje

Welkom Stebbe! Zie nu, dat de welkomstmail ook niet nodig was geweest ;)

Beertje

Welkom Stebbe,Nu je er eenmaal aan begonnen bent, heb je grote kans dat je er aan verslaaft raakt. :) ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.