ff opnieuw voorstellen

Started by jagoziva, September 30, 2012, 22:50:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jagoziva

ik denk ik zal me maar ff opnieuw voorstellen want volgens mij kent niemand me meer na zo een tijd afwezigheid, zelfs mijn avatar is al verwijderd.
Ik ben dus Michel voorheen de pool Jagoziva ha ha en ik kan nog steeds niet werpen  ;D
Maar ff zonder dollen, ik heb dus een no-fishing, no diving maar een bloody hot vakantie gehad in Italie, waar ik dus niet meer heenga.
Om de reis te beschrijven heb ik wat meer papier nodig dus dat doen ik niet, maar het was niet helemaal wat ik verwacht had.
Ik kan dus ook niet een mooi visvehaaltje schrijven jammer genoeg, maar over 2 weken gaan ik naar Egypte en daar gaan ik mooie vissies kijken onderwater, dat zijn waarschijnlijk vissies die we hier niet kunnen vangen met ons vliegvishengeltje of je moet een aftma 20 hebben  ::hulp::
Ik ben niet zo`n pc fanaat en ik vind het leuker om iedereen in het echt te zien en spreken van het forum dus BAAAAAS wanneer gaan we weer eens wat leuks doen met het forum?????
Maar ik ben er weer dus zal je me weer vaker horen.

gr. Michel

Zeenimf

Welkom weer op het Forum Michel  ;) ::top::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

harlin

Quote from: Michel on September 30, 2012, 22:50:26
een bloody hot vakantie gehad in Italie, waar ik dus niet meer heenga.
Om de reis te beschrijven heb ik wat meer papier nodig dus dat doen ik niet, maar het was niet helemaal wat ik verwacht had.

Wat ben je nu voor een figuur, je had je huisje mee.
Wij zaten in Zuid-Duitsland - Oostenrijk, was daar ook niet koud,  ;)
Toch nog een graad of 8 koeler als bij jou heb ik begrepen van andere camperaars.
De ene dag hoorde we van 44, en de volgende dag van 45 graden.

Wij hebben ook meer gereden met de airco aan als dat er gevist werd,
heb wel wat gevangen, maar was niet echt mijn visweertje.  ;)

Quote from: Michel on September 30, 2012, 22:50:26

Ik ben niet zo`n pc fanaat en ik vind het leuker om ......
::meppen::

Quote from: Michel on September 30, 2012, 22:50:26

vind het leuker om iedereen in het echt te zien en spreken van het forum
dus BAAAAAS wanneer gaan we weer eens wat leuks doen met het forum?????

::foei:: Even voorbij je neus kijken kereltje: ::fluiten::
SNOEKTOUR 2012, 10 november
binddag 2013 in APELDOORN

o ja, opnieuw  ::welkom::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

jagoziva

ik ben nog geen seconde erbij en ik krijg alweer op me kloten van Harry, hee die Harry ;D
De camper heeft het perfect gedaan maar dat Italie is niks voor ons en wij hebben nog geen airco  ::zucht::, we hebben wel gesurft op het Idromeer maar voor de rest was het warm en saai.
Dat snoeken ligt mij nog niet zo maar die binddag lijkt me wel wat, ik had ook nog niet gekeken ik logde in en deed ff mijn verhaaltje.
Ik heb je nog niet gezien op de vereniging maar als je komt hebben we wat te vertellen.

Bedankt zeenimf, ben blij dat dat bij William alles meeviel.

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

harlin

Quote from: Michel on September 30, 2012, 23:30:21
Ik heb je nog niet gezien op de vereniging maar als je komt hebben we wat te vertellen.
Klopt, je denkt toch niet dat ik met dat mooie weer binnen ga zitten te klooien.
Woensdag zal ik er wel zijn denk ik, is nu wel ff eerder donker.  ::blabla::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Inderk

Heb ik niet een base plate van een vise voor je liggen?
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


jagoziva

Bedankt Jan zie je gauw weer

Quote from: harlin on September 30, 2012, 23:37:03
Klopt, je denkt toch niet dat ik met dat mooie weer binnen ga zitten te klooien.
Woensdag zal ik er wel zijn denk ik, is nu wel ff eerder donker.  ::blabla::

mooi zie je woensdag

Quote from: Inderk on September 30, 2012, 23:41:19
Heb ik niet een base plate van een vise voor je liggen?


jep word dus tijd om iets af te spreken, kom met mijn zoon die kant maar eens op, jammer genoeg heb ik weinig tijd maar dit moet kunnen ik neem nog wel ff kontakt met je op

jagoziva

ga nu maffen morgen weer vroeg dag
truste
::night::

Gerrit72


Quote: want volgens mij kent niemand me meer na zo een tijd afwezigheid

Michel, ouwe Pool, ik was je heus niet vergeten hoor!

Als je nou naar de Snoektour komt (bij Meppel), kun je ook gelijk je baseplate regelen :)
Zo moeilijk is dat snoeken nou ook weer niet, zelfs ik kan het...

                                               WELCOME BACK!
                                       
The only difference between men and boys is the price of their toys.

jagoziva

hee gerrit ,had ik ook eigenlijk niet verwacht dat ik vergeten werd maar had gekund  ;D
ik gaan het ff overleggen en ik moet ff kijken of een 5je genoeg is want zwaarder heb ik nog niet.
gr. michel

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Gerrit72

#12
 ::goodjob:: Harlin bedankt!  Een 5# zou daar denk ik wel kunnen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een 6 of 7#. Zou de hengel van Harlin dus wel even overwegen.

Als Inderk ook gaat, kun je daar de base-plate regelen. Weet niet hoe je het met hem hebt afgesproken. Eventueel als Inderk niet gaat, zou ik de plate bij hem op kunnen halen en voor je meenemen (moet je even met Inderk afstemmen :) en moet ik het wel even op tijd weten, ivm ophalen).

Kijk maar, niets hoeft...zelf weet ik het nog niet 100% zeker of ik kan (maar wel 99% ;D).
Heb er ontzettend veel zin in!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

jagoziva

Bedankt Harry ik denk wel dat ik op je aanbod inga, ik heb het ff overlegd en ik ga mee.
Zal me eerst ff inschrijven.

Inderk wil jij hem dan voor me meenemen en als je onverhoopt niet mocht gaan hem dan aan Gerrit meegeven?

harlin

Quote from: Michel on October 02, 2012, 19:10:12
Bedankt Harry ik denk wel dat ik op je aanbod inga, ik heb het ff overlegd en ik ga mee.
Stond er niet bij, maar is een tijdelijk aanbod voor die dag.  ;)
Morgenavond ben ik er trouwens niet,
m'n ouwe is jarig en sinds jaren wordt het op de zelfde dag gevierd ipv in het weekend.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

jagoziva

ja maar dat lijkt me ook wel logisch.
Veel plezier morgen