niks gevangen

Started by HappyFisherman, January 28, 2011, 18:26:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vanmiddag nog een uurtje de kou in om een paar streamers nat te maken. Oogjes bevroren erg snel en zelfs m'n lijn was stijf van een laagje ijs tijdens het strippen. Na het afvissen van verschillende plekken kom ik zonder vis weer bij de auto. Een uurtje heerlijk buiten geweest en toch nog ff lekker gevist. Terwijl ik vlak bij de auto nog ff een brugje uitprobeer zie ik een andere visser die nog niks had gevangen, maar die was er duidelijk minder tevreden mee:


Morgenvroeg maar weer een paar snoeken irriteren met m'n gezwiep :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Wilco

Helaas niks gevangen. Heb vandaag vanachter het glas geregeld getwijfeld om te gaan vissen maar als ik dan buiten kwam om met de hond te lopen was het idee snel als sneeuw in de zon verdwenen.


Wat een wrede :'(  foto heb je geplaatst >:(

A{b}r{a}xa{s}

'k zie dit 'liever' dan een sloot vol dode vis

maar ook dit hoort bij 'Moeder Natuur'

brian

jammer hoop dat het morgen wel lukt, ik ga morgen ook proberen

leo

waar zit die langnek nu aan vast? eeen stroopklem of zo

leo

he happy heb je op diep water gevist?
wil dit weekend ook nog eens proberen maar weet nog niet waar.

HappyFisherman

Volgens mij zijn dat klemmen tegen muskusrat. Zaten er nog een paar meer strak langs het kantje. Ding zal wel geglinsterd hebben of zo en die vogels zijn supernieuwsgierig. Heb gevist op een afwateringssysteem op een stuk waar het onder een ander kanaal (Almelo de Haandrik geloof ik) door stroomt. Maximaal 1,5 meter diep...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

rick k

jammer, ik heb het vandaag ook geprobeerd, en m'n vingers vroren me van de handen af haha:-) Hier nog een verslagje erover:D http://www.topvisser.nl/articles/2011/1/28/pijnlijden-vliegvissen-en-nog-ff-met-de-jerkstok-o/?c=24324