Snoekje

Started by christianvt, October 16, 2011, 18:22:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

christianvt

Wat zat er allemaal in??

jelle

Quote from: catchem on October 24, 2011, 11:49:55
Kapot geknipt om de vissen eruit te laten, maar misschien had ik hem mee kunnen nemen en in de garage aan het plafond hangen.
jammer dan moet de visser/stroper nu boeten ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

catchem

Quote from: christianvt on October 24, 2011, 18:17:53
Wat zat er allemaal in??

Voorns en een paar (volgens mij) modderkruipers.

Het was maar een klein fuikje (eigenlijk drie kleine fuikjes) De hoogte was hooguit 30 cm, meer water zit er ook niet in de bak.

jelle

Quote from: catchem on October 25, 2011, 12:21:03
Voorns en een paar (volgens mij) modderkruipers.

Het was maar een klein fuikje (eigenlijk drie kleine fuikjes) De hoogte was hooguit 30 cm, meer water zit er ook niet in de bak.
Volgende keer gewoon eventjes melden bij de politie,
Die bij mij in het dorp vind zo een melding altijd fijn om te krijgen en maakt er ook werk van.
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

catchem

Quote from: jelle on October 25, 2011, 12:47:45
Volgende keer gewoon eventjes melden bij de politie,
Die bij mij in het dorp vind zo een melding altijd fijn om te krijgen en maakt er ook werk van.

Ja zou idd beter zijn, maar dan was ik ook gelijk mijn visochtend kwijt. Het werkt jammergenoeg niet zo dat je een melding doet en verder je gang kan gaan. Ze willen toch je spreken, verbaal op maken etc. Ben je zo de hele ochtend of middag kwijt. Daarbij ga ik niet graag om met wetshandhavers, heb ik slechte ervaringen mee.

weerwolf

Daarom begon ik er ook voorzichtig over. Ik snap de reactie wel maar het is niet erg constructief, maar ik snap ook wel dat je niet je tijd wilt verliezen op het bureau. Misschien is het mogelijk om te bellen en dat de politie komt en het in de de gaten houdt om de plaatser van de fuiken op te kunnen pakken. De politie kan ook niet regelmatig het water uitharken op fuiken!!!


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

jelle

ik heb laatst aangifte gedaan van een 5 tal zetlijntjes en een zgn paling kistje
gewoon eventjes de coördinaten door gegeven en 10 minuten op het bureau geweest
politie blij en het koste me vrij weinig tijd.
In het zelfde weekend had deze agent ook een duo opgepakt die zetlijntjes aan het plaatsen waren
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

catchem

Bij mij in het dorp is er in het weekeind geen politie of iets dergelijks. Ze moeten dan uit Breda komen en dat duurt vaak al ruim een uur. De BOA is vaak ook alleen door de weeks actief.

jelle

Quote from: catchem on October 26, 2011, 10:24:44
Bij mij in het dorp is er in het weekeind geen politie of iets dergelijks. Ze moeten dan uit Breda komen en dat duurt vaak al ruim een uur. De BOA is vaak ook alleen door de weeks actief.
die bij on is in de weekenden achter de vergunningen aan,
maar mij wil ie niet controleren :D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens