Gratis toegang tot de Fly Fair?

Started by Hyppo, May 05, 2016, 12:18:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arie de Vries

Als prille beginner nog nooit een Fly fair bezocht, toen die er waren viste ik nog geen vlieg. Nu in directe omgeving Berenkuil een campingplek gereserveerd zodat ik mooi twee dagen erbij kan zijn, ook als hulpvertegenwoordiger van de NNVV
Groet, Arie

Bone F

Arie, ook toevallig de Spochthoorn?

Team

Quote from: Arie de Vries on May 09, 2016, 22:23:19
Als prille beginner nog nooit een Fly fair bezocht, toen die er waren viste ik nog geen vlieg. Nu in directe omgeving Berenkuil een campingplek gereserveerd zodat ik mooi twee dagen erbij kan zijn, ook als hulpvertegenwoordiger van de NNVV

Als je nu het tentje op de Fair zet, met wat kratjes bier, hebben we gelijk een  Meeting Point ??????
NUNC  AUT  NUNQUAM

Hyppo

Quote from: Bone F on May 07, 2016, 19:31:00
Er is volgens mij nog geen meet and greet punt voor de forummers geregeld volgens mij. In het verleden leverde dit jammer genoeg weinig op maar je weet het nooit.

Als iemand zich geroepen voelt om dit op zich te nemen, laat die dan even contact opnemen met mij via een PM. Er is denk ik wel wat te regelen.

Arie de Vries

@Bone F
Inderdaad, camping de Spochthoorn, jij ook? :)
Groet, Arie

Woody

Spijtig genoeg al plannen die vastliggen ziet er echt een gaaf evenement uit! volgend jaar dan maar :p

Bone F


Wolf

grote kans dus op  tight lines

Bert J.

Waar terug is en waar lees je dat?
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Sieger

Evert staat als binder vermeld op de website Bert...


Sieger

Bert J.

Oh, ok. Zal tijd worden dat ie zijn hobby weer oppakt. :D :D
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

harlin

Quote from: maurice on May 07, 2016, 09:41:50

En daarbij moet je een ambulance klaar hebben staan, ik rij alles ondersteboven met de scootmobiel.
  ;D   ;D ;D
Aangezien de meeste mensen daar geen rekening mee houden.
Heb je er geen schildpad knopje op dan?  ::)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Beertje

IK vind het ook jammer dat Cookshill er niet is. Je kon er vaak voor een heel redelijke prijs leuke skins scoren.  :'(
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rossie69

NIET ? wat geen Cookshill wtf 


goswit

Doe mij denken aan een reklame spotje uit de vorige eeuw ,  als ze geen ................. hebben kom ik niet . Nou ik kom niet .
>:( ;D ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

JEVDE

Ik kom. ;-)

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Rossie69

Quote from: JEVDE on May 25, 2016, 14:49:31
Ik kom. ;-)

Sent from my SM-G900F using Tapatalk



moeten wij daarvan mee genieten ;)

geintje tot dan